F1-Τεστ Μπαχρέιν 2Α: O Lewis Hamilton στην κορυφή των χρόνων

Στην πρωινή διαδικασία της 2ης ημέρας του τεστ προετοιμασίας των ομάδων και των οδηγών της Formula 1 πριν από την έναρξη της νέας σεζόν στο Μπαχρέιν, ο Lewis Hamilton με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

F1-Τεστ Μπαχρέιν 2Α: O Lewis Hamilton στην κορυφή των χρόνων

Στην πρωινή διαδικασία της 2ης ημέρας του τεστ προετοιμασίας των ομάδων και των οδηγών της Formula 1 πριν από την έναρξη της νέας σεζόν στο Μπαχρέιν, ο Lewis Hamilton με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

Με συννεφιά, χαμηλές θερμοκρασίες (15 βαθμούς Κελσίου στην άσφαλτο) και βροχή -αλλά λιγότερο άνεμο- συνεχίστηκε η 2η ημέρα του 3ήμερου τεστ προετοιμασίας ομάδων και οδηγών της Formula 1 για τη σεζόν του 2025 στην πίστα του Μπαχρέιν.

Η δράση διακόπηκε για αρκετή ώρα, λόγω της βροχής. Εντέλει, ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, καθώς έκανε κάποιους γύρους εξερεύνησης της απόδοσης της Ferrari. O Βρετανός κινήθηκε 0,6 δλ. ταχύτερα από τον καλύτερο χρόνο του περυσινού τεστ στο Μπαχρέιν.

Παρακολούθηστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το πρωί της 2ης ημέρας του τεστ στο Μπαχρέιν

Με τη Ferrari να μην επιδεικνύει την έντονη χθεσινή υποστροφή, ο Hamilton κατάφερε να κινηθεί 0,4 δλ. ταχύτερα από τον πρώην team-mate του στη Mercedes, George Russell. Οι δύο Βρετανοί, μαζί με τον Carlos Sainz, o οποίος έκανε μία πολύ σταθερή εμφάνιση με τη Williams, για να βρεθεί στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων, ήταν οι πρωταγωνιστές της ημέρας.

O ταχύτερος γύρος του Hamilton

Η Mercedes πιστεύει ότι η W16 αποδίδει καλά, αλλά παραμένει επιφυλακτική, δεδομένου ότι οι θερμοκρασίες στο Μπαχρέιν είναι πολύ χαμηλές και σε αυτές τις συνθήκες, το περυσινό μονοθέσιο ήταν πολύ καλό. Τεχνικά, η W16 έχει ακολουθήσει το παράδειγμα της McLaren, ενσωματώνοντας τη ράβδο που είναι υπεύθυνη για τη στρέψη των εμπρός τροχών στο πίσω μπράτσο του κάτω ψαλιδιού της ανάρτησης.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Pierre Gasly με την Alpine να δείχνει θετικά σημάδια, ενώ τον 5ο χρόνο σημείωσε ο Fernando Alonso με την Aston Martin. Ο Yuki Tsunoda ήταν 7ος με τη Racing Bulls, εμπρός από τον Oscar Piastri, ο οποίος με τη McLaren του, είχε μία επαφή με το Nico Hulkenberg (Sauber), κατά την οποία τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της McLaren του. Η βρετανική ομάδα κρίνει ότι έχει αρκετή δουλειά να κάνει ακόμα, λόγω των πολλών καινούργιων τεχνικών λύσεων που υπάρχουν στο μονοθέσιό της.

Πρόβλημα για τη Red Bull

Παρότι η Red Bull ήταν πολύ ευχαριστημένη από τη συμπεριφορά του νέου της μονοθεσίου εχθές, καθώς αντιδρά στις αλλαγές στησίματος και ήταν πολύ γρήγορο στις μεγάλες ακολουθίες γύρων, σήμερα αντιμετώπισε ένα πρόβλημα απώλειας πίεσης νερού στην RB21 που οδηγούσε ο Liam Lawson. Δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα, αλλά χρειάστηκε αρκετή ώρα να επιδιορθωθεί.

Ο Lawson έχασε την τελευταία ώρα, όπου έγινε η πιο ουσιαστική δουλειά της διαδικασίας από όλες τις ομάδες, με τη Red Bull να έχει κλείσει το γκαράζ της, έχοντας αφαιρέσει και το δάπεδο του μονοθεσίου. O Lawson συμπλήρωσε τους λιγότερους γύρους από όλους τους οδηγούς, μόλις 28. Ωστόσο, ο Νεοζηλανδός θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει στην πίστα το απόγευμα.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 2

Χρονικό διαδικασίας

Ήδη πριν συμπληρωθεί η πρώτη ώρα, οι Hamilton, Russell και Sainz είχαν προλάβει να κινηθούν ταχύτερα από τους καλύτερους χθεσινούς χρόνους του απογεύματος. Ο Russell με τη Mercedes ήταν ο πρώτος που κατέβηκε κάτω από τους χθεσινούς χρόνους. Λίγο αργότερα, ο Hamilton με τη Ferrari, κατέβηκε στο 1:30.08, με τον Sainz να τοποθετεί την εμφανώς βελτιωμένη Williams μεταξύ τους.

Στη συμπλήρωση της πρώτης ώρας άρχισε να γίνεται πιο ισχυρή η βροχή, με εξόδους των Sainz και Piastri από την πίστα στην 11η στροφή. Αυτό προκάλεσε αλλαγή σχεδίων από κάποιες ομάδες, που προτίμησαν να παραμείνουν στα γκαράζ, γνωρίζοντας ότι δεν μπορούν να συλλέξουν αντιπροσωπευτικά δεδομένα με βρεγμένη πίστα.

Αυτό επέτρεψε στη Haas με τον Esteban Ocon να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι ήταν μία από τις μόλις δύο ομάδες αρκετά προνοητικές που είχαν επιλέξει σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Ωστόσο, η πίστα δεν ήταν τόσο βρεγμένη όσο φαινόταν στις τσιμεντένιες επιφάνειες του pit lane. O Γάλλος πραγματοποιούσε δοκιμαστικές εκκινήσεις πριν επιστρέψει στα pits.

Για πολλή ώρα, δεν υπήρχαν μονοθέσια στην πίστα. Κάτι λιγότερο από 2 ώρες πριν από την καρό σημαία, οι οδηγοί άρχισαν σιγά-σιγά να επιστρέφουν στη δράση, καθώς είχε σταματήσει να βρέχει. Η πίστα ήταν νωπή, οπότε οι οδηγοί επικεντρώθηκαν σε συλλογή δεδομένων και όχι γύρους επιδόσεων, καθώς τα kerb ήταν ακόμα βρεγμένα. Περίπου 20 λεπτά αργότερα, άρχισε να βρέχει πάλι πιο έντονα.

Περίπου 70 λεπτά πριν από το τέλος, ο Sainz πλησίασε τον Hamilton στο 0,01 δλ. και μάλιστα με πιο σκληρή γόμα, τη C2. Αλλά η απάντηση του Hamilton και του Russell (με τη C3) ήρθε άμεσα, καθώς κατέβηκαν κάτω από το 1:30. Ο Hamilton έκανε δύο γύρους στον ίδιο ταχύτατο ρυθμό, με διαφορά μόλις 0,005 δλ. μεταξύ τους.

Γύρω στα 45 λεπτά πριν από την καρό σημαία, ο Hamilton αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μία γρήγορη προσπάθειά του, επειδή καβάλησε άτσαλα το kerb της εξόδου στην 11η στροφή. Απτόητος, έκανε έναν αργό γύρο για να πέσουν οι θερμοκρασίες και πίεσε ξανά (με τη γόμα C3), για να κατεβάσει 0,29 δλ. την επίδοσή του και να απομακρυνθεί μισό δλ. από τον Russell. Η χθεσινή υποστροφή της Ferrari είχε εξαφανιστεί, και η SF-25 έδειχνε να υπακούει πρόθυμα στις εντολές του Hamilton.

Περίπου 35 λεπτά πριν από το τέλος, ενώ ο Piastri βρισκόταν σε γρήγορο γύρο, προσέγγισε τον ο Hulkenberg κινούνταν πολύ αργά στην αγωνιστική γραμμή. Ο Γερμανός άφησε χώρο, αλλά ο Piastri είχε ήδη χάσει τα φρένα και τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της McLaren ακουμπώντας τον πίσω δεξιό τροχό της Sauber. Έτσι, ο Piastri δεν κατάφερε να επιδείξει την ταχύτητα της MCL39.

Στην αρχή της διαδικασίας, είδαμε το flap της πίσω αεροτομής της Sauber να κυματίζει ανεξέλεγκτα, με ενεργοποιημένο DRS, όπως είδαμε να συμβαίνει χθες με τη McLaren. Λίγο αργότερα, το θέμα είχε λυθεί και ο Hulkenberg έγινε ο πρώτος οδηγός που χρησιμοποίησε τη γόμα C4 σε αυτό το τεστ.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Enrico Cardile, ο οποίος θα αναλάβει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή της Aston Martin, ερχόμενος από τη Ferrari, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να εργάζεται για τη βρετανική ομάδα και σε ερωτήσεις πότε θα συμβεί αυτό, ο Andy Cowell απέφυγε να απαντήσεις ευθέως.

Τέλος, ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, επισκέφθηκε σήμερα τα pits της ιταλικής ομάδας στο Μπαχρέιν, κάτι που δεν έχουμε δει να συμβαίνει τα προηγούμενα χρόνια και σίγουρα έχει να κάνει με την άφιξη του Hamilton στη Scuderia.

F1 Πρωινοί χρόνοι 2ης ημέρας τεστ Μπαχρέιν 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!