F1: Ιδού η νέα Red Bull RB21 -ή μήπως όχι;

H ομάδα της Red Bull αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της RB21, του νέου μονοθεσίου της για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1. Ή μήπως όχι;

F1: Ιδού η νέα Red Bull RB21 -ή μήπως όχι;

H ομάδα της Red Bull αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της RB21, του νέου μονοθεσίου της για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1. Ή μήπως όχι;

Το grid της Formula 1 για το 2025 βαίνει προς την ολοκλήρωσή του, μία ημέρα πριν ξεκινήσει το τριήμερο τεστ προετοιμασίας των ομάδων στην πίστα του Μπαχρέιν αύριο, Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου, όπου θα δούμε όλα τα μονοθέσια στην πίστα.

Με την προσθήκη της Red Bull RB21, όλες οι κορυφαίες ομάδες φαίνεται να έχουν πλέον αποκαλύψει τα φετινά τους μονοθέσια, αν και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες να είναι το μονοθέσιο του 2020 με τα φετινά χρώματα. Η Red Bull θα πραγματοποιήσει σήμερα το shakedown της RB21 στην πίστα του Μπαχρέιν, παράλληλα με τη Mercedes, για να διαπιστώσει ότι όλα λειτουργούν σωστά στο μονοθέσιο πριν από το τεστ.

Οι ομάδες χρησιμοποιούν τη μία εκ των δύο ημερών κινηματογράφησης που έχουν στη διάθεσή τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς για αυτό το σκοπό. Σε αυτές, έχουν το δικαίωμα να διανύσουν 200 χλμ. στην πίστα με ελαστικά επίδειξης, τα οποία είναι πιο αργά από τα αγωνιστικά.

Η σεζόν του 2025 φέρνει μεγάλες αλλαγές για τη Red Bull, η οποία, παρότι είδε τον Max Verstappen να στέφεται Πρωταθλητής Οδηγών για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, έχασε για πρώτη φορά από το 2022 το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όπου ολοκλήρωσε τη σεζόν στην 3η θέση.

Από την ομάδα έχει αποχωρήσει ο ιδιοφυής αεροδυναμιστής και σχεδιαστής Adrian Newey, καθώς και ο αθλητικός διευθυντής Jonathan Wheatley. Επίσης, έπειτα από τις κακές επιδόσεις του πέρυσι, ο Sergio Perez είδε την πόρτα της εξόδου, παρότι είχε υπογράψει συμβόλαιο για το 2025 και αντικαταστάθηκε από τον 23χρονο Νεοζηλανδό Liam Lawson, o οποίος κατευθύνεται προς την πρώτη του πλήση σεζόν στη Formula 1, έχοντας εμπειρία μόλις 11 Grand Prix στην πλάτη του τα τελευταία δύο χρόνια.

Η Red Bull πιστεύει ότι έχει κατανοήσει τα προβλήματα συμπεριφοράς που παρουσίασε πέρυσι, και με την RB21, το τελευταίο μονοθέσιο της τρέχουσας γενιάς κανονισμών, θα προσπαθήσει να τα επιλύσει παρότι απέδωσε μέρος αυτών στην απαρχαιομένη -όπως την αποκαλεί- αεροδυναμική της σήραγγα.

O τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, δήλωσε: «Το κύριο πράγμα που προσπαθείς να πετύχεις είναι η ισορροπία μεταξύ της κατασκευής ενός μονοθεσίου που είναι ταχύτερο από τα άλλα και να είναι ευχάριστο στην οδήγηση, ώστε οι πιλότοι να μπορούν να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο. Γνωρίζουμε ότι αν αυξήσουμε το λειτουργικό πλαίσιο, μειώνουμε επίσης τις συνολικές δυνατότητες».

«Το 2023 αποδείχθηκε ότι η κατεύθυνσή μας ήταν σωστή, επειδή ήμασταν ταχύτεροι από τους άλλους. Την περασμένη σεζόν αποδείχθηκε ότι δεν ήμασταν σωστοί. Κάθε φορά υπάρχει ένα όριο όταν η ισορροπία έχει όφελος σε σχέση με τις συνολικές δυνατότητες του μονοθεσίου. Πρέπει να το διορθώσουμε για φέτος».

Θα μπορούμε να διαπιστώσουμε περισσότερα όταν δούμε την RB21 στην πίστα, διότι από αυτές τις φωτογραφίες παρουσίασης -εσκεμμένα- δεν διακρίνεται σχεδόν τίποτα όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες του πρώτου μονοθεσίου της Red Bull που έχει σχεδιαστεί χωρίς τη συμβολή του Adrian Newey από το 2007. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση μάλιστα, στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησε η Red Bull να εικονίζεται η περυσινή RB20 και όχι το φετινό μονοθέσιο, καθώς δεν διακρίνονται διαφορές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!