F1: Το νέο μονοθέσιο της Ferrari πέρασε τα crash test της FIA

To μονοθέσιο που προετοιμάζει η Ferrari για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1 πέρασε επιτυχώς τα υποχρεωτικά crash test της FIA.

F1: Το νέο μονοθέσιο της Ferrari πέρασε τα crash test της FIA

To μονοθέσιο που προετοιμάζει η Ferrari για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1 πέρασε επιτυχώς τα υποχρεωτικά crash test της FIA.

Για το 2025, η Ferrari θα παρατάξει ένα πολύ διαφορετικό τεχνικά μονοθέσιο από την SF-24 στη Formula 1. To πρώτο βήμα για την ιταλική ομάδα έγινε ήδη, καθώς το μονοθέσιο με εσωτερική κωδική ονομασία 677 πέρασε επιτυχώς τα υποχρεωτικά crash test της FIA. Τα στατικά διεξήχθησαν στην έδρα της Scuderia στο Maranello, ενώ τα δυναμικά στο κέντρο CSI του Bollate στην Ιταλία.

Όπως έχουμε αναφέρει, η Ferrari θα παρουσιάσει το καινούργιο μονοθέσιο που θα οδηγούν οι Lewis Hamilton και Charles Leclerc στις 19 Φεβρουαρίου στο Maranello, ημερομηνία κατά την οποία θα κάνει το ντεμπούτο του στην πίστα του Fiorano.

Θα υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο του μονοθεσίου, με τη θέση οδήγησης να τοποθετείται πιο πίσω μεταξύ των δύο αξόνων. Συνεπώς, ο εμπρός άξονας θα βρίσκεται πιο μακριά από τα ψυγεία, κάτι που θα βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση των στροβιλισμών που δημιουργεί η περιστροφή των εμπρός τροχών και διαφορετική κατανομή βαρών, η οποία θα μετατεθεί προς τα πίσω.

Ως αποτέλεσμα αυτού, το περίβλημα του κιβωτίου θα έχει μικρότερο μήκος, για να τηρηθεί το μέγιστο επιτρεπτό μεταξόνιο 3,6 μέτρων. Επίσης, η Ferrari αναμένεται να αλλάξει τη γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης, για να περάσει σε σχεδιασμό pull-rod, όπως χρησιμοποιούν από το 2022 Red Bull και McLaren. Η τελευταία φορά που η Ferrari χρησιμοποίησε αυτό το σχεδιασμό στον εμπρός άξονα ήταν το 2015.

Αναφέρεται επίσης ότι θα ανασχεδιαστεί και το σύστημα ψύξης των εμπρός φρένων, το οποίο θα εισάγει αέρα όχι μόνο από την εσωτερική πλευρά της πλήμνης των τροχών, αλλά και από την εξωτερική, όπως έκανε η Mercedes με την W15 φέτος.

Παράλληλα, για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια, η Ferrari θα χρησιμοποιήσει για το σύστημα πέδησης εξαρτήματα άλλου κατασκευαστή, πέραν της Brembo. Αναμένεται να χρησιμοποιούνται δίσκοι της γαλλικής Carbon Industrie, τους οποίους προτιμάει ο Lewis Hamilton.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!