Τα αποτελέσματα του Grand Prix Σάο Πάολο της Formula 1 παρέμειναν ως είχαν, καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επιβάλουν πρόστιμα και επιπλήξεις, αλλά όχι αγωνιστικές ποινές, παρότι είχαν να εξετάσουν πολλαπλά περιστατικά του επεισοδιακού αγώνα. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο τετραμελές σώμα των αγωνοδικών υπήρχαν δύο παλαίμαχοι οδηγοί της Formula 1, ο Βρετανός Johnny Herbert και ο Βραζιλιάνος Luciano Burti.
Οι Lando Norris και GeorgeRussell, που μοιράζονταν την πρώτη σειρά εκκίνησης γλίτωσαν οποιαδήποτε αγωνιστική ποινή για το γεγονός ότι έπειτα από την αναβολή της εκκίνησης, λόγω της ακινητοποίησης της Aston Martin του Lance Stroll στα χαλίκια της στροφής 4, ξεκίνησαν έναν δεύτερο γύρο σχηματισμού, ενώ δεν είχαν ανάψει πράσινοι σηματοδότες. Αντιθέτως, αναβόσβηναν πορτοκαλί φώτα και υπήρχε μήνυμα αναβολής της εκκίνησης.
Παρά ταύτα, ο Norris ξεκίνησε, υποθέτοντας ότι επρόκειτο για επαναληπτικό γύρο σχηματισμού του grid. Για αυτό και ο Βρετανός οδηγός της McLaren δέχθηκε επίπληξη και πρόστιμο 5.000 ευρώ, όπως και ο Russell. Η κίνησή τους έκανε και τους δύο οδηγούς της Racing Bulls να ξεκινήσουν και αυτοί.
Οι Yuki Tsunoda και Liam Lawson επίσης παρουσιάστηκαν ενώπιον των αγωνοδικών για το ίδιο παράπτωμα, ωστόσο στις δικές τους περιπτώσεις, οι αγωνοδίκες αναγνώρισαν ότι το παράπτωμα πυροδοτήθηκε από την κίνηση των προπορευόμενων οδηγών και δεν υπήρξε καμία περαιτέρω δράση. Η διεύθυνση αγώνων, διαπιστώνοντας ότι το περιστατικό θα δημιουργούσε σύγχυση, έδωσε στη συνέχεια την εντολή σε όλους τους οδηγούς να κάνουν ένα γύρο σχηματισμού.
Επίσης, η Mercedes τη γλίτωσε με πρόστιμο για το παράπτωμα του ελέγχου πιέσεων των ελαστικών πριν από το δεύτερο γύρο σχηματισμού, ενώ αυτά ήταν τοποθετημένα στα μονοθέσια, κάτι που απαγορεύεται από τη FIA. Oι πιέσεις πρέπει να ελέγχονται ενώ τα ελαστικά δεν είναι τοποθετημένα στο μονοθέσιο. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες επέδειξαν επιείκεια και αποφάσισαν να επιβάλουν πρόστιμο 5.000 ευρώ στη γερμανική ομάδα για κάθε μονοθέσιο, δηλαδή 10.000 € σύνολο.
Αν και η πρακτική αυτή αποτελεί παράβαση της τεχνικής υπόδειξης TD003 της FIA, οι αγωνοδίκες δέχθηκαν ότι υπήρχαν ελαφρυντικά, καθώς η πύλη από το pit lane προς την πίστα δεν άνοιξε άμεσα για τους μηχανικούς, οι οποίοι άργησαν να βρεθούν κοντά στα μονοθέσια. Συνεπώς, αναγνώρισαν ότι ήταν δύσκολο για τις ομάδες να ακολουθήσουν την προβλεπόμενη διαδικασία, σε συνδυασμό με το συμπιεσμένο χρονοδιάγραμμα της Κυριακής και την αναβολή της εκκίνησης.
Ενώ υπό κανονικές συνθήκες ένα παράπτωμα αυτού του είδους θα είχε επιφέρει αγωνιστική ποινή, στη συγκεκριμένη περίπτωση οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ένα πρόστιμο είναι πιο κατάλληλο. Ωστόσο, αυτή η απόφαση δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως προηγούμενο για αντίστοιχη παράβαση στο μέλλον.
Τέλος, ο Carlos Sainz δέχθηκε μία απλή επίπληξη από τους αγωνοδίκες για το γεγονός ότι προσπάθησε να συνεχίσει τον αγώνα έπειτα από το ατύχημά του. Ο Ισπανός είχε αφαιρέσει το τιμόνι από το μονοθέσιο, κάτι που υποδεικνύει στους ανθρώπους της πίστας ότι εγκαταλείπει. Ωστόσο, η Ferrari ενημέρωσε μέσω του ασύρματου τον Sainz πως εκτιμούσε ότι μπορούσε να συνεχίσει, αν και είχε καταστραφεί η εμπρός αριστερή ανάρτηση και είχε κλατάρει το ελαστικό.
Ο Sainz τοποθέτησε ξανά το τιμόνι, ενώ οι άνθρωποι της πίστας είχαν αρχίσει να εφαρμόζουν τον ιμάντα στο roll hoop της Ferrari, για να απομακρυνθεί με γερανό το μονοθέσιο. Τότε αντιλήφθηκαν ότι ο Sainz σκόπευε να ξεκινήσει ξανά και αφαίρεσαν τον ιμάντα. Ο Ισπανός οδηγός δεν είχε καταλάβει ότι οι άνθρωποι της πίστας είχαν προβεί σε αυτές τις κινήσεις. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι επρόκειτο για μία πιθανώς επικίνδυνη κατάσταση την οποία ο Sainz θα μπορούσε να έχει αποφύγει.