Με τρεις εβδομάδες να παρεμβάλλονται μεταξύ του GP Σιγκαπούρης και του Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών, τα τεχνικά τμήματα των ομάδων της Formula 1 στρώθηκαν στη δουλειά, για να παράγουν αναβαθμίσεις για τα μονοθέσια, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις είναι και οι τελικές για τη φετινή σεζόν. Οι McLaren, Mercedes, Aston Martin και Haas έφεραν τα μεγαλύτερα πακέτα αναβαθμίσεων, ενώ δεν υπάρχουν καινούργια εξαρτήματα στο μονοθέσιο της Ferrari.
Ένα πακέτο πολυάριθμων αναβαθμίσεων παρουσίασε η McLaren, με βελτιώσεις στην εμπρός αεροτομή, τα αεροδυναμικά καλύμματα των ψαλιδιών της εμπρός και πίσω ανάρτησης και τη διαμόρφωση του εσωτερικού των εμπρός και πίσω τροχών καθώς και αεραγωγών φρένων στον πίσω άξονα.
Η McLaren διαθέτει μόνο ένα δείγμα της καινούργιας εμπρός αεροτομής και ενώ θα το δοκιμάσουν και οι δύο οδηγοί στο FP1, στη συνέχεια θα τοποθετηθεί στο μονοθέσιο του Lando Norris. Επίσης, θα χρησιμοποιήσει μονό κατώτατο πτερύγιο πίσω αεροτομής, που παράγει λιγότερη οπισθέλκουσα. Αυτό θα συνδυαστεί με την πίσω αεροτομή υψηλού φορτίου. Κύριος στόχος των αναβαθμίσεων είναι η βελτίωση της διαμόρφωσης της ροής αέρα.
Η Mercedes διαθέτει καινούργια εμπρός αεροτομή και εμπρός ανάρτηση. Επίσης, οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων άλλαξαν, καθώς μετατοπίστηκε προς τα πίσω το κάτω χείλος τους, ακολουθώντας τη φιλοσοφία που χάραξε πρώτη η Red Bull και ακολούθησαν και άλλες ομάδες.
Η Mercedes αναφέρει ότι πρόκειται για αλλαγή ειδικά για αυτή την πίστα, σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα ανοίγματα στο πίσω μέρος του αμαξώματος για βελτίωση της ψύξης. Τα πλαϊνά άκρα του δαπέδου της W15 έχουν ένα επιπλέον πτερύγιο, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα κάθετα προστατευτικά από το διαταραγμένο αέρα που αφήνουν πίσω τους τα εμπρός ελαστικά στο εμπρός μέρος του δαπέδου.
Nouvelles entrées des pontons Mercedes ce week-end
Via : @Sayhim_n1ko pic.twitter.com/aj0vZH59ej
— Tristan Homy (@TristanHomy) October 18, 2024
Η Red Bull έχει εδώ και καιρό στοχεύσει στον αγώνα του Austin για να παρουσιάσει αναβαθμίσεις οι οποίες θα βελτιώσουν την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων του μονοθεσίου του και θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα της RB20. H Πρωταθλήτρια ομάδα τροποποίησε τα πλαϊνά άκρα στο πίσω μέρος του δαπέδου για να αυξήσει το τοπικό αεροδυναμικό φορτίο και να διατηρήσει τη σταθερότητα της ροής αέρα.
Een aangepaste vloerrand aan de achterzijde voor Red Bull in Austin, plus aangepaste sidepods voor meer efficiënte koeling. #F1 #USGP pic.twitter.com/OxBniTWTlX
— Erwin Jaeggi (@Jaeggi) October 18, 2024
Επίσης, τα καλύμματα ψυγείων της RB20 έχουν διαφορετικό σχεδιασμό στο επάνω μέρος και στην ένωση με το δάπεδο, για να παρέχουν καλύτερη απαγωγή θερμότητας, χωρίς να απαιτείται η χρήση περισσότερων διατρήσεων στο αμάξωμα.
To πιο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για αυτό το Σαββατοκύριακο παρουσίασε η Aston Martin. Το βρετανικό μονοθέσιο διαθέτει καινούργια εμπρός αεροτομή με διαφορετικό σχεδιασμό πτερυγίων και πλευρικών τοιχωμάτων.
🚨 First Look! 🚨
📷Here’s the first image of the #AMR24’s new wing!
The have removed the V-notch.#F1 #AstonMartinF1 #USGP https://t.co/SPkY8KO5WC pic.twitter.com/zaWcyD6Lk0— VAIBHAV LANJEWAR (@ShanuLanj) October 18, 2024
Επίσης, το αμάξωμα έχει δεχθεί αλλαγές, στο επάνω μέρος των ψυγείων. Αυτό συνεργάζεται με το νέο δάπεδο που φέρει αλλαγές στο σώμα του δαπέδου, τα πλαϊνά του άκρα και το διαχύτη για αύξηση του παραγόμενου αεροδυναμικού φορτίου.
F1 | TECH: Aston Martin brings new sidepods to Austin
[📸 @ShanuLanj]#F1 #Formula1 #USGP #AstonMartin pic.twitter.com/jZ2zRBvoaw— On The Track (@onthetrack_tw) October 18, 2024
Η Alpine έχει πραγματοποιήσει αλλαγές στο σώμα και τα άκρα του δαπέδου της Α524, μαζί με ανασχεδιασμό του πίσω μέρους του αμαξώματος και του βασικού πτερυγίου της πίσω αεροτομής. Διαφορετικό σώμα δαπέδου έχει παρουσιάσει και η Racing Bulls για αυτό τον αγώνα, ώστε να μειώσει της απώλειες από τη ροή αέρα.
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) October 17, 2024
Σημαντικές αναβαθμίσεις παρουσίασε και η Haas, που αύξησε τις διαστάσεις της εσοχής κάτω από την εισαγωγή αέρα των ψυγείων. Το δάπεδο της VF-24 έχει δεχθεί αλλαγές στο σώμα, τα πλαϊνά άκρα και τα εμπρός προστατευτικά από τον αέρα των εμπρός ελαστικών. Τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο πίσω μέρος του αμαξώματος, με μεγαλύτερη άνοιγμα εξαγωγής θερμού αέρα και νέες διατρήσεις.
🚨 Aero Appreciation Post! 🚨
The complexity of the Haas front wing is just insane! It’s like a wing on a wing in another wing.
For fun!
I’ve compared it with Aston’s wing, and the difference in design philosophy is fascinating. #F1 #Haasf1 #AeroMasterclass #AstonMartinf1 #USGP pic.twitter.com/rLHt6nDEhw— VAIBHAV LANJEWAR (@ShanuLanj) October 18, 2024
Η Sauber έχει παρουσιάσει μία καινούργια εμπρός αεροτομή, τροποποιημένα αεροδυναμικά καλύμματα για τα ψαλίδια στις αναρτήσεις αμφότερων των αξόνων, καθώς και πτερύγια στο εσωτερικό των πίσω τροχών.
Αναβαθμίσεις μονοθεσίων για το GP ΗΠΑ (pdf)