Είναι πολύ πιθανό ο George Russell να χάσει τη νίκη του στο GP Βελγίου της Formula 1, παρά την εκπληκτική εμφάνισή του. Ο Βρετανός εμπνεύστηκε τη στρατηγική ενός pit stop και έχοντας καταφέρει να την κάνει να λειτουργήσει, για να αποσπάσει τη νίκη από τον team-mate του στη Mercedes, Lewis Hamilton.
Ωστόσο, στον τεχνικό έλεγχο της FIA έπειτα από τον αγώνα, η Mercedes W15 του Russell βρέθηκε ότι ζύγιζε ακριβώς 798 κιλά. Αφαιρέθηκαν 2,8 λίτρα καυσίμου, αλλά η FIA ανέφερε ότι η διαδικασία αυτή δεν έγινε με σωστό τρόπο, καθώς δεν είχε αφαιρεθεί όλο το καύσιμο.
Η FIA ζύγισε ξανά το μονοθέσιο στις δικές της ζυγαριές και βρήκε το βάρος του να είναι 796,5 κιλά, δηλαδή 1,5 κ. κάτω από το κατώτατο όριο βάρους που επιτρέπουν οι τεχνικοί κανονισμοί της Formula 1.
Αυτοί ορίζουν ότι τα μονοθέσια πρέπει να βρίσκονται άνω του ορίου καθ’ όλη τη διάρκεια των αγωνιστικών δραστηριοτήτων. Οι κανονισμοί απαιτούν τα μονοθέσια να ξεπερνούν το κατώτατο όριο των 798 κιλών (μαζί με τον οδηγό και τον εξοπλισμό του) χωρίς τα καύσιμα.
Μία παραξενιά για το συγκεκριμένο αγώνα, είναι το γεγονός ότι μετά τον τερματισμό, οι οδηγοί επιστρέφουν κατευθείαν στα pits, χωρίς να συλλέξουν κομμάτια ελαστικού (marbles, που κολλάνε στο πέλμα) στο γύρο θριάμβου, όπως κάνουν σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες, αυξάνοντας έτσι το βάρος του μονοθεσίου. Αυτό συμβαίνει μόνο στο Spa-Francorchamps, λόγω του μεγάλου μήκους της πίστας (7.004 μ).
Ο τεχνικός έφορος της FIA, Jo Bauer, ανέφερε το θέμα στους αγωνοδίκες και σε αυτές τις περιπτώσεις, που είναι άσπρο/μαύρο, το αποτέλεσμα είναι συνήθως ο αποκλεισμός από τα αποτελέσματα. Αν συμβεί αυτό, ο Russell θα χάσει τη νίκη που τόσο άξια κατέκτησε, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την επισημη απόφαση των αγωνοδικών για να το διαπιστώσουμε.