F1: Προσλήψεις τεχνικών στην Alpine

H ανανεωμένη στους τελευταίους αγώνες της Formula 1 ομάδα της Alpine ενίσχυσε το τεχνικό της τμήμα, έχοντας αποσπάσει μηχανολόγους από τη Red Bull και τη Ferrari.

F1: Προσλήψεις τεχνικών στην Alpine

H ανανεωμένη στους τελευταίους αγώνες της Formula 1 ομάδα της Alpine ενίσχυσε το τεχνικό της τμήμα, έχοντας αποσπάσει μηχανολόγους από τη Red Bull και τη Ferrari.

Τρεις υψηλόβαθμοι τεχνικοί της Formula 1 ξεκίνησαν να εργάζονται στην ομάδα της Alpine στις αρχές Ιουλίου, οι οποίοι κατέφθασαν στο Enstone από τη Red Bull και τη Ferrari. Οι Michael Broadhurst και Vin Dhanani επιστρέφουν στο Enstone ως επικεφαλής αεροδυναμικής και επικεφαλής απόδοσης οχήματος, αντίστοιχα.

Αμφότεροι κατέφθασαν στη γαλλική ομάδα από τη Red Bull, έχοντας εργαστεί στο Enstone ξανά, σε προηγούμενες ενσαρκώσεις της. Ο Broadhurst εργαζόταν στο τμήμα αεροδυναμικής του Enstone επί 7 χρόνια, με πιο πρόσφατη θητεία ως αεροδυναμιστής το 2016 πριν μεταβεί στη McLaren και τη Red Bull (το 2021). Ο Dhanani εργάστηκε στο Enstone στην αρχή της καριέρας του στην F1, από το 2006 έως το 2011, πριν περάσει στη Sauber και τη Red Bull (το 2017).

Οι αφίξεις αυτών των δύο τεχνικών τους συμπίπτουν με την έναρξη της θητείας του Jacopo Fantoni ως αναπληρωτή αρχιμηχανικού. Ο Fantoni ήταν συνάδελφος του πρόσφατα διορισμένου εκτελεστικού τεχνικού διευθυντή της Alpine, David Sanchez, κατά τη διάρκεια της πορείας 13 ετών που διέγραψε στη Ferrari, όπου πρόσφατα ήταν επικεφαλής της προσομοίωσης στο γραφείο σχεδιασμού.

Αυτές οι τρεις προσθήκες μαζί με άλλους τεχνικούς που θα ξεκινήσουν να εργάζονται επίσης τον Ιούλιο, συμβάλλουν στην ενίσχυση μιας τεχνικής ομάδας που έχει υποστεί σημαντική αναθεώρηση φέτος. Ο πρώην τεχνικός διευθυντής Matt Harman (που ανακοινώθηκε πρόσφατα ότι μετέβη στη Williams) και ο επικεφαλής αεροδυναμικής Dirk de Beer, παραιτήθηκαν στις αρχές του 2024, μετά από προβλήματα με την κατασκευή του μονοθεσίου το χειμώνα.

Η άφιξη του Vin Dhanani από ένα σημαντικό ρόλο ως επικεφαλής της ομάδας επιδόσεων οχημάτων της Red Bull, συμβάλλει στην ενίσχυση ενός σημαντικού τομέα έπειτα από την απώλεια του επικεφαλής επιδόσεων Richard Frith από τη Williams.

Όλοι τους θα εργάζονται στο πλαίσιο της τεχνικής δομής που δημιουργήθηκε με επικεφαλής τον David Sanchez, ο οποίος αποχώρησε από τη McLaren έπειτα από μόλις τρεις μήνες στη βρετανική ομάδα, έχοντας πάρει μεταγραφή μετά από μία δεκαετία στη Ferrari. Σε αυτόν αναφέρονται οι τρεις επικεφαλής των τομέων της αεροδυναμικής (David Wheater), των επιδώσεων (Ciaron Pilbeam) και της μηχανολογίας (Joe Burnell).

F1 Esteban Ocon & Pierre Gasly (Alpine) (2)

Το προσωπικό της Alpine αυξήθηκε σταθερά τα τελευταία χρόνια, καθώς η -ιδιοκτήτρια- Renault αναγνώρισε τελικά ότι ο αρχικός της στόχος να πολεμήσει τις κορυφαίες ομάδες της F1 με το 85% των πόρων τους δεν λειτούργησε. Πριν από δύο χρόνια τέτοια εποχή, η ομάδα αριθμούσε 850 υπαλλήλους και τώρα είναι περίπου 1.000, αν και ο αριθμός αυτός αυτό θα πρέπει να αυξηθεί περαιτέρω για να πλησιάσει τις κορυφαίες ομάδες της F1.

Η Alpine εξετάζει το ενδεχόμενο να σταματήσει να κατασκευάζει μονάδες ισχύος της Renault στις εγκαταστάσεις του Viry-Chatillon στη Γαλλία και να γίνει πελατειακή ομάδα. Στόχος του νέου εκτελεστικού συμβούλου της ομάδας, Flavio Briatore, αναφέρεται ότι είναι οι μονάδες ισχύος της Mercedes, και θέλει επίσης να προσελκύσει και τον Carlos Sainz, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Pierre Gasly για τα επόμενα χρόνια.

BWT Alpine F1 Team 2024 Formula 1 Austrian Grand Prix, Saturday (26)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!