F1-GP Αυστρίας: Ο Max Verstappen στην pole του σπριντ

Ο Max Verstappen επέστρεψε στην πρώτη θέση εκκίνησης με τη Red Bull, αλλά πρόκειται για το σπριντ του Grand Prix Αυστρίας, έχοντας επικρατήσει με διαφορά σχεδόν 0,01 δλ. επί του Lando Norris με τη McLaren.

F1-GP Αυστρίας: Ο Max Verstappen στην pole του σπριντ

Ο Max Verstappen επέστρεψε στην πρώτη θέση εκκίνησης με τη Red Bull, αλλά πρόκειται για το σπριντ του Grand Prix Αυστρίας, έχοντας επικρατήσει με διαφορά σχεδόν 0,01 δλ. επί του Lando Norris με τη McLaren.

Ο Max Verstappen εξασφάλισε την 8η pole position σε σπριντ της Formula 1 στο Grand Prix Αυστρίας με διαφορά μόλις 0,093 δλ. από τον Lando Norris. O Ολλανδός οδηγός της Red Bull δεν είχε προετοιμάσει τα ελαστικά του όπως θα ήθελε για την τελική του προσπάθεια, κινούμενος ταχύτερα με την πίεση του χρόνου λίγο πριν ξεκινήσει την τελική του προσπάθεια στο SQ3, αλλά και πάλι κατάφερε να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση.

Τον Verstappen θα πλαισιώσει στην πρώτη σειρά εκκίνησης του σπριντ ο Lando Norris, ο οποίος δεν είχε κάνει καλό χρόνο στο SQ2, αλλά επέστρεψε δριμύτερος στο τελικό σκέλος με τη μαλακή γόμα ελαστικών, για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο 2ο sector της πίστας.

Πίσω από τον Βρετανό θα παραταχθεί ο team-mate του στη McLaren, Oscar Piastri, ο οποίος απείχε 0,3 δλ. από την κορυφή, καθώς δεν ήταν ευχαριστημένος με κάποια αρκετά μεγάλα λάθη στο γύρο του. Πίσω από τον Αυστραλό θα παραταχθεί ο George Russell με την πρώτη Mercedes, η οποία αν και βελτιωμένη στους τελευταίους αγώνες, δεν κατάφερε να απειλήσει τις McLaren στο SQ3.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές του σπριντ του GP Αυστρίας

Μεταξύ των δύο Mercedes κατάφερε να τοποθετήσει τη Ferrari του o Carlos Sainz, για να βρεθεί εμπρός από τον Lewis Hamilton, ο οποίος άνοιξε περισσότερο από όσο θα ήθελε τη γραμμή του στην 3η στροφή της τελικής του προσπάθειας. Γενικά δεν ήταν ευχαριστημένος από τους γύρους που έκανε στη διαδικασία. Στην τελική του προσπάθεια (που αποτελούσε τον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα αυτό το τριήμερο) επηρεάστηκε αρνητικά στις τελευταίες στροφές από τον Leclerc που βρισκόταν εκτός θέσης.

Στην 7η θέση θα εκκινήσει ο Sergio Perez. O Μεξικανός είχε εγκλωβιστεί στην πίστα ακριβώς πίσω από τον Esteban Ocon στην προετοιμασία για την τελική τους προσπάθεια. Ο Ocon άφησε υπερβολική απόσταση από τον Verstappen και δεν άφησε αρκετό χρόνο σε αυτούς που τον ακολουθούσαν (Perez, Gasly), να έχουν επαρκή απόσταση από τον προπορευόμενο, αν ήθελαν να προλάβουν να ξεκινήσουν την τελική τους προσπάθεια.

Έτσι, Ocon κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον team-mate του στην Alpine, Pierre Gasly, στη μάχη για την και την 9η θέση. Ο Charles Leclerc βρέθηκε στη 10η θέση, καθώς είχε ένα πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος της Ferrari καθώς έβγαινε από τα pits, αναφέροντας στον ασύρματο ότι είχε σβήσει και αναγκάστηκε να την επανεκκινήσει. Ο Leclerc ρώτησε στον ασύρματο τι συνέβη, για να πάρει την απόκριση ότι ενεργοποιήθηκε το σύστημα anti-stall. Σε αυτό, ο Μονεγάσκος απάντησε ότι το σύστημα δεν διακόπτει τη λειτουργία του κινητήρα και το pit wall της Ferrari τον ενημέρωσε ότι θα ήθελε να συνεχίσει τη συνομιλία αυτή στα pits, και όχι στον ασύρματο.

Καθώς όλες οι ομάδες περίμεναν την τελευταία στιγμή για να στείλουν τους οδηγούς τους στην πίστα, ώστε να εκμεταλλευτούν τις καλύτερες -θεωρητικά- συνθήκες του ασφαλτοτάπητα, έχοντας χάσει αυτά τα πολύτιμα δευτερόλεπτα που πήρε η διαδικασία επανεκκίνησης της μονάδας ισχύος του, ο Leclerc δεν πρόλαβε να φτάσει εγκαίρως στη γραμμή εκκίνησης για να σημειώσει χρόνο.

SQ2

O Kevin Magnussen βρέθηκε μόλις 0,05 δλ. μακριά από την πρόκριση στο SQ3, αλλά εξασφάλισε την 11η θέση, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Aston Martin. Παρότι ο Lance Stroll είχε μία μεγάλη στιγμή πλαγιολίσθησης στην τελευταία στροφή, κατάφερε να καταταγεί εμπρός από τον team-mate του, Fernando Alonso. O Yuki Tsunoda βρέθηκε στη 14η θέση, με τη Racing Bulls να πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις της Βαρκελώνης «την ξεγέλασαν» όσον αφορά το κέρδος απόδοσης που έφεραν. Στη 15η θέση θα παραταχθεί ο Logan Sargeant, o οποίος έκανε λάθη στις πρώτες στροφές.

SQ1

Ο Tsunoda είχε ένα θεαματικό τετ-α-κέ στις τελευταίες στροφές, έχοντας πατήσει στην αμμοπαγίδα της εξόδου της στροφής 9 αλλά κατάφερε να περάσει στο δεύτερο σκέλος. Ο Hamilton πέρασε για μόλις 0,053 δλ. και ο Alonso για 0,07 δλ. Από τη διαδικασία αποκλείστηκαν οι Daniel Ricciardo (Racing Bulls) και Nico Hulkenberg, σε μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που έχασε την εσωτερική μάχη στη Haas. O Valtteri Bottas (Sauber) δεν έκανε τελική προσπάθεια, ενώ ασυνήθιστο είναι ο Alex Albon να χάνει την εσωτερική μάχη στη Williams. Ο Zhou Guanyu με την άλλη Sauber, κατετάγη τελευταίος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!