Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, ο 74χρονος Ιταλός Flavio Briatore θα κάνει την επιστροφή του στη Formula 1 έπειτα από 15 χρόνια, αφού αναφέρεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault, και συμπατριώτης του, Luca de Meo, τον κάλεσε να βοηθήσει την ομάδα της Alpine, που έχει ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα στο φετινό Πρωτάθλημα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ιταλικής εφημερίδας Corriere della Sera, ο Briatore θα αναλάβει ρόλο ειδικού επόπτη και δεν θα συμμετέχει στις δραστηριότητες της Alpine στην πίστα. Η Alpine έχει δει την έξοδο πολλών υψηλόβαθμων τεχνικών και διοικητικών στελεχών τον τελευταίο χρόνο και ξεκίνησε τη φετινή σεζόν ουραγός.
Ο Briatore θα κληθεί να βοηθήσει την ομάδα την οποία οδήγησε στην κορυφή της Formula 1 δύο φορές στο παρελθόν, ενεργώντας στο παρασκήνιο, προσπαθώντας να προσελκύσει στελέχη από το περιβάλλον της Formula 1. Άλλωστε, ποτέ δεν απομακρύνθηκε πολύ από το περιβάλλον, καθώς τα τελευταία χρόνια λειτουργεί ως σύμβουλος για τη διοργάνωση της φιλοξενίας VIP καλεσμένων της F1 στο Paddock Club, που υποδέχεται με υπηρεσίες πολυτελείας σημαντικούς ανθρώπους σε κάθε Grand Prix.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Ο Ιταλός είχε χριστεί υπεύθυνος από την Benetton να επεκτείνει την αλυσίδα επίσημων καταστημάτων της ιταλικής εταιρείας στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1980. Το 1989 κλήθηκε να αναλάβει την ομάδα της Formula 1 που είχε περιέλθει στην ιδιοκτησία του ιταλικού οίκου ένδυσης, με σκοπό να την… ξεφορτωθεί.
Ο Briatore όμως κατάλαβε τις δυνατότητες της ομάδας και έπεισε την οικογένεια Benetton να τη διατηρήσει και κατέκτησε με τον Michael Schumacher τα Πρωταθλήματα του 1994 και 1995. Έπειτα από την απώλεια του Schumacher από τη Ferrari, την πόρτα της εξόδου είδε και ο Briatore το 1997, αλλά θα επέστρεφε το 2000, με τις «πλάτες» της Renault, η οποία αγόρασε την ομάδα. Ο Briatore κατάφερε να την οδηγήσει σε άλλους δύο τίτλους με τον Fernando Alonso το 2005 και το 2006.
Το τέλος του Briatore στη Renault ήρθε το 2009, όταν αποκαλύφθηκε ότι μαζί με τον επικεφαλής μηχανολογίας της ομάδας, Pat Symmonds, είχαν ζητήσει από τον Nelsinho Piquet να προκαλέσει εκούσιο ατύχημα στο GP Σιγκαπούρης το 2008, ώστε να ευνοηθεί η στρατηγική του Alonso και να κερδίσει τον αγώνα. Αυτό οδήγησε σε πενταετή αποκλεισμό του Briatore από το μηχανοκίνητο αθλητισμό από την πλευρά της FIA.