F1-GP Κίνας: Ο Max Verstappen επικρατεί στο 1ο σπριντ της χρονιάς

Στο συναρπαστικό σπριντ του GP Κίνας της Formula 1, ο Max Verstappen επικράτησε ξανά με επιβλητικό τρόπο, αλλά ο Lewis Hamilton κατάφερε να τερματίσει μεταξύ των δύο Red Bull.

F1-GP Κίνας: Ο Max Verstappen επικρατεί στο 1ο σπριντ της χρονιάς

Στο συναρπαστικό σπριντ του GP Κίνας της Formula 1, ο Max Verstappen επικράτησε ξανά με επιβλητικό τρόπο, αλλά ο Lewis Hamilton κατάφερε να τερματίσει μεταξύ των δύο Red Bull.

O Max Verstappen επικράτησε με κυριαρχικό τρόπο στο σπριντ του GP Κίνας με τη Red Bull, παρότι δυσκολεύτηκε λίγο με την μπαταρία του ERS στα αρχικά στάδια. Ωστόσο, ο Ολλανδός κατάφερε να περάσει επικεφαλής στον 8ο από τους 19 γύρους, καθώς οι αντίπαλοί του είχαν πιέσει πολύ τα ελαστικά τους, ενώ η Red Bull είχε τη δυνατότητα να τα διαχειριστεί καλύτερα. Στη συνέχεια, ο Verstappen απομακρύνθηκε με ρυθμό έως και 1,5 δλ. στο γύρο.

Ο Lewis Hamilton, με πολύ καλή εκκίνηση, είχε καταφέρει να κερδίσει τη μονομαχία με τον poleman Lando Norris και είχε προηγηθεί στους πρώτους γύρους. Αλλά η Mercedes δεν είχε το ρυθμό να αντισταθεί στην επίθεση του Verstappan, διαπράττοντας και ένα λάθος υπό πίεση, που διευκόλυνε το προσπέρασμα. Παρόλα αυτά, αυτό ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον Hamilton, που κατάφερε να διατηρήσει τουλάχιστον μία Red Bull πίσω του.

Ο Sergio Perez με την άλλη Red Bull επωφελήθηκε από τη μονομαχία μεταξύ των δύο Ισπανών του grid, Fernando Alonso και Carlos Sainz, που είχαν επαφή μεταξύ τους, η οποία κόστισε και στους δύο. Ο Charles Leclerc τερμάτισε στην 4η θέση, έπειτα από μία σκληρή μάχη με τον team-mate του στη Ferrari, ο οποίος τον ώθησε εκτός πίστας με επιθετικό τρόπο. Ο Leclerc εξέφρασε στον ασύρματο το παράπονο ότι ο Sainz είχε παλέψει μαζί του πιο σκληρά από ό,τι με τους υπόλοιπους, αλλά ο Ισπανός απολογήθηκε για αυτό.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το σπριντ του GP Κίνας

Εντέλει, ο Sainz αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 5η θέση, καθώς είχε τραυματίσει το μονοθέσιό του στις επαφές με τον Alonso και τον Leclerc. Ενώ ο Ισπανός πίστευε ότι είχε ολοκληρώσει το προσπέρασμα επί του Alonso, o συμπατριώτης του κατάφερε να τον αιφνιδιάσει ξανά. Από εκείνη την επαφή μεταξύ τους (η οποία θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες), ξεκίνησε η πτωτική πορεία στο πρωινό του Sainz, ενώ ο Alonso οδηγήθηκε στην εγκατάλειψη.

Ωστόσο, ο Sainz κατάφερε να διατηρήσει πίσω του το Norris έως την καρό σημαία για να εξασφαλίσει την 5η θέση. Ο νεαρός Βρετανός, είχε κάνει κακή εκκίνηση και είχε προσπαθήσει να διατηρηθεί στην εξωτερική του Hamilton στην πρώτη στροφή, αλλά επέμεινε υπερβολικά σε μία κατάσταση που μπορούσε μόνο να χάσει. Εντέλει, ο Norris βρέθηκε χωρίς πρόσφυση στην εξωτερική της 1ης στροφής και βγήκε εκτός πίστας, για να χάσει 6 θέσεις.

Ο Norris απολογήθηκε από την ομάδα της McLaren για το αποτέλεσμα, αναγνωρίζοντας ότι έφταιγε ο ίδιος για τη μεγάλη απώλεια στα πρώτα μέτρα του σπριντ. Ο έτερος οδηγός της McLaren, Oscar Piastri, με μεταχειρισμένα ελαστικά, δεν κατάφερε να πιέσει τους προπορευόμενους, ενώ ο George Russell κατάφερε να κάνει τη μαλακή γόμα να λειτουργήσει, για να πάρει τον τελικό βαθμό της 8ης θέσης.

Χρονικό σπριντ

Ο Hamilton έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε δίπλα από τον poleman Norris, που καθυστέρησε λίγο στα πρώτα μέτρα. Όντας από την εσωτερική, ο Hamilton φρόντισε να ανοίξει τη γραμμή του για να πάρει την πρωτοπορία. Ο Norris προσπάθησε να παλέψει, αλλά έχασε πρόσφυση και βγήκε εκτός πίστας, για να πέσει στην 7η θέση, εμπρός από τον team-mate του. Πιο πίσω, οι δύο Sauber είχαν επαφή μεταξύ τους, με αποτέλεσμα ο Bottas να τραυματίσει την εμπρός αεροτομή του.

F1 - GP Κίνας 2024, Σπριντ

Ο Hamilton και ο Alonso βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, και ο Verstappen δεν είχε τη δυνατότητα να τους πλησιάσει αρχικά, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με την ανάκτηση ενέργειας, για αυτό και δεχόταν πίεση από τον Sainz. Η Red Bull έλεγε στον Ολλανδό διάφορες ρυθμίσεις να εφαρμόσει για να εξυγιάνει το πρόβλημα, κάτι που κατάφερε να κάνει λίγο αργότερα. Από τους πρώτους 10, μόνο οι Hamilton, Norris και Sainz είχαν καινούργιο σετ μέσης γόμας σε αντίθεση με τη μεταχειρισμένη των υπόλοιπων και τη μαλακή που επέλεξε ο Russell από την 11η θέση.

Στον 7ο γύρο, ο Verstappen κατάφερε να περάσει με ευκολία τον Alonso για τη 2η θέση, ενώ ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο ότι η Mercedes δεν έστριβε στις αργές στροφές. Στο τέλος του 8ου γύρου, ο Βρετανός μπλόκαρε τα φρένα του άνοιξε υπερβολικά τη γραμμή του στη φουρκέτα και ο Verstappen τον πλησίασε σε απόσταση βολής. Στον επόμενο γύρο, ο Verstappen είχε βρεθεί μπροστά στο τέλος της μεγάλης ευθείας, καθώς ο Βρετανός δεν «έκλεισε» με επιθετικό τρόπο την εσωτερική.

F1 - GP Κίνας 2024, Σπριντ

Ο Verstappen κινήθηκε άμεσα 1,6 δλ. για να απομακρυνθεί και να εξασφαλίσει τη νίκη του σπριντ. Ο Norris άρχισε να δυσκολεύεται με τα πίσω ελαστικά του στην έξοδο των στροφών σε σύγκριση με τη Ferrari του Leclerc, στο τρενάκι μονοθεσίων που είχε σχηματιστεί πίσω από τον Alonso. Στο 12ο γύρο, ο Sainz μπλόκαρε τα φρένα του και ο Perez προσπάθησε να τον πιέσει. Ο Leclerc ανέφερε ότι ο ERS του ανακτούσε ενέργεια στο τέλος των ευθειών και δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Perez.

Ο Μονεγάσκος πλησίασε τη Red Bull στο τέλος της μεγάλης ευθείας και βρέθηκε στην εξωτερική του Perez, χωρίς να μπορεί να προσπεράσει. Ο Μεξικανός ανέφερε ότι δεν είχε πρόσφυση από τα πίσω ελαστικά στην έξοδο των στροφών. Ο Sainz άρχισε να πιέζει τον Alonso, ενώ ο Norris έχασε το DRS, ενώ ο Leclerc προσπάθησε ξανά να επιτεθεί στον Perez από την εξωτερική στη φουρκέτα, μπλοκάροντας τα φρένα του.

Ο Sainz κατάφερε να περάσει τον Alonso στο 16ο γύρο στις γρήγορες στροφές 6 και 7, αλλά ο Alonso κατάφερε να τον αιφνιδιάσει στην επόμενη στροφή, και οι δύο Ισπανοί ακούμπησαν μεταξύ τους, γεγονός που οδήγησε σε αστοχία εμπρός ελαστικού της Asrton Martin. Ο Sainz υπερασπίστηκε στη συνέχεια τη θέση του απέναντι στον team-mate του με υπερβολικό ζήλο στη φουρκέτα και ώθησε το Leclerc εκτός πίστας με επαφή.

Ο Alonso αναγκάστηκε να επισκεφθεί τα pits και στη συνέχεια εγκατέλειψε, ενώ ο Leclerc κατάφερε να περάσει το Sainz, που βρέθηκε υπό την πίεση του Norris, αλλά κατάφερε να διατηρήσει το Βρετανό πίσω του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!