F1: Θεμελιώδες πρόβλημα της Mercedes στις γρήγορες στροφές

Η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 αντιμετωπίζει θεμελιώδες πρόβλημα απόδοσης στις γρήγορες στροφές, με το φετινό της μονοθέσιονα χάνει υπερβολική απόδοση σε αυτά τα τμήματα της πίστας της Jeddah.

F1: Θεμελιώδες πρόβλημα της Mercedes στις γρήγορες στροφές

Η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 αντιμετωπίζει θεμελιώδες πρόβλημα απόδοσης στις γρήγορες στροφές, με το φετινό της μονοθέσιονα χάνει υπερβολική απόδοση σε αυτά τα τμήματα της πίστας της Jeddah.

Έπειτα από το 2023, την πρώτη σεζόν της Mercedes στη Formula 1 χωρίς νίκη από το 2011, η γερμανική ομάδα προσέγγισε τη φετινή σεζόν με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να διεκδικεί το υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Όπως όλες οι ομάδες, ανασχεδίασε το πλαίσιο του μονοθεσίου της και άλλαξε την αεροδυναμική φιλοσοφία του. Εντούτοις, έπειτα από τα δύο πρώτα Grand Prix του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, αποκαλύφθηκε μία ξεκάθαρη αδυναμία της Mercedes W15.

Στη μάχη του Lewis Hamilton με το Lando Norris στο GP Σαουδικής Αραβίας, ήταν εμφανές πως η McLaren απομακρυνόταν ταχύτατα στις γρήγορες στροφές του πρώτου sector της πίστας της Jeddah, «σα να ήμουν σε άλλη κατηγορία», όπως σχολίασε ο 7 φορές Πρωταθλητής. O επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, δήλωσε ότι οι τεχνικοί του Brackley δεν έχουν κατανοήσει πλήρως ποιο είναι το πρόβλημα και το μονοθέσιο δεν αποδίδει στην πίστα όπως δείχνουν οι προσομοιώσεις στο εργοστάσιο.

Ο Wolff δήλωσε: «Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνουμε. Είμαστε γρήγοροι σχεδόν παντού αλλού. Ξέρουμε ότι έχουμε μικρότερη πίσω αεροτομή, αντισταθμίζουμε αυτό που χάνουμε στις στροφές. Αλλά στις γρήγορες στροφές χάνουμε όλο το χρόνο στο γύρο». Ο Αυστριακός ανέφερε ότι επρόκειτο για θεμελιώδες πρόβλημα και όχι κάτι που θα μπορούσε να επιλυθεί με αλλαγή στησίματος: «Νομίζω ότι αυτό είναι σημαντικό. Δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να ρυθμίσεις εδώ» (στην πίστα).

«Οι προσομοιώσεις μας δείχνουν μια κατεύθυνση και αυτό είναι το είδος του εύρους ρυθμίσεων που επιλέγουμε στη συνέχεια, όπου βάζεις τη σωστή πίσω αεροτομή. Νομίζω ότι θα κερδίσεις μερικά δέκατα αν επιλέξεις το σωστό στήσιμο, αλλά δεν υπάρχει τεράστια διαφορά απόδοσης. Είναι περισσότερο ένα θεμελιώδες πράγμα, που πιστεύουμε ότι η ταχύτητα πρέπει να βρίσκεται εκεί. Μετράμε τo αεροδυναμικό φορτίο, αλλά δεν το βρίσκουμε σε χρόνο γύρου», σχολίασε ο Wolff.

Αυτά τα προβλήματα φαίνεται πως μπορούν να κάνουν και τη φετινή χρονιά της Mercedes δύσκολη, για τρίτη συνεχόμενη σεζόν. Ωστόσο, ο Wolff δηλώνει αισιόδοξος και εμπιστεύεται την ομάδα του ότι μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα: «Εδώ και δύο χρόνια υπάρχει κάτι που πρέπει να εντοπίσουμε και αυτό είναι το πράγμα που πρέπει να ξεκλειδώσουμε. Πρέπει απλώς να δουλέψουμε».

«Δεν είναι λόγω έλλειψης προσπάθειας. Έχουμε πιέσει τόσο σκληρά και θα καταβάλουμε μια τεράστια, μαζική προσπάθεια την επόμενη εβδομάδα, με περισσότερα δεδομένα, για να καταλάβουμε. Θα επιστρέψουμε δυνατοί στη Μελβούρνη. Είμαστε σε αποστολή όσον αφορά αυτό το θέμα. Και είμαι 100% σίγουρος ότι θα ξεκλειδώσουμε αυτή τη διαφορά απόδοσης».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!