F1: Οι δύο πρώτες επιλογές οδηγών για τη Mercedes

H Mercedes έχει κάποιο χρόνο να σκεφτεί ποιος θα είναι ο επόμενος οδηγός της θα είναι η επόμενη κίνησή της, αφού γνωρίζει ήδη ότι θα χάσει το Lewis Hamilton το 2025. H γερμανική ομάδα ίσως είναι έτοιμη να ρισκάρει, με μία εναλλακτική επιλογή… έκπληξη!

F1: Οι δύο πρώτες επιλογές οδηγών για τη Mercedes

H Mercedes έχει κάποιο χρόνο να σκεφτεί ποιος θα είναι ο επόμενος οδηγός της θα είναι η επόμενη κίνησή της, αφού γνωρίζει ήδη ότι θα χάσει το Lewis Hamilton το 2025. H γερμανική ομάδα ίσως είναι έτοιμη να ρισκάρει, με μία εναλλακτική επιλογή… έκπληξη!

Η μεταγραφή του Lewis Hamilton στη Ferrari το 2025 αιφνιδίασε την ομάδα της Mercedes, η οποία όμως έχει λίγο χρόνο να σκεφτεί την επόμενη κίνησή της σε μία ορθάνοιχτη μεταγραφική περίοδο στη Formula 1. Το κενό που θα αφήσει ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής είναι πολύ μεγάλο. Φαίνεται όμως ότι η Mercedes πιστεύει ότι έχει βρει το επόμενο μεγάλο ταλέντο της Formula 1 στο πρόσωπο του 17χρονου Ιταλού Andrea Kimi Antonelli.

Ο Antonelli αποτελεί μέλος του προγράμματος νεαρών οδηγών της Mercedes και το 2022 κατάκτησε το πολύ ανταγωνιστικό Ιταλικό Πρωτάθλημα Formula 4. Πέρυσι, ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής στo Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Formula Regional, την κατηγορία μεταξύ της F4 (160 ίππων) και της F3 (380 ίππων), φέτος, θα κάνει κατευθείαν το βήμα στη Formula 2 (620 ίπποι), παραμένοντας στην ομάδα της Prema. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο Ιταλός είναι ο καλύτερος οδηγός που έχει περάσει από τις μικρότερες κατηγορίες μονοθεσίων από το Max Verstappen.

Η φετινή σεζόν της Formula 2, στο ντεμπούτο του στην κατηγορία, κάνοντας το άλμα από μονοθέσια 270 ίππων σε 620 ίππους και πολύ υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για τον Antonelli. Θα καθορίσει επίσης αν η Mercedes θα είναι διατεθειμένη να ρισκάρει να φέρει τον Ιταλό κατευθείαν στη Formula 1 και μάλιστα στην κορυφαία της ομάδα. Το αρχικό σχέδιο άλλωστε, ήταν ο Antonelli να κάνει δύο σεζόν προετοιμασίας σε μία μικρότερη ομάδα όπως η Williams για να εγκλιματιστεί στη Formula 1.

Andrea Kimi Antonelli

Την προηγούμενη φορά που η Mercedes είχε την ευκαιρία να αποκτήσει το νέο ανερχόμενο ταλέντο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το 2015 με το Max Verstappen, δεν είχε τρόπο να του παραχωρήσει άμεσα μονοθέσιο στη Formula 1, σε αντίθεση με τη Red Bull, που είχε την Toro Rosso. Έτσι, η γερμανική ομάδα έχασε την ευκαιρία της και θέλει να διασφαλίσει ότι τέτοιο δε θα συμβεί ξανά. Ωστόσο, αν η πορεία του Antonelli δεν είναι αρκετά καλή, και ο Ιταλός χρειάζεται περισσότερο χρόνο εγκλιματισμού στις υψηλότερες απαιτήσεις της Formula 2, θα πρέπει να υπάρχει και ένα εναλλακτικό σχέδιο.

Σύμφωνα με τον έγκριτο Βρετανό δημοσιογράφο Mark Hughes, αυτή η εναλλακτική λύση είναι ο Fernando Alonso, o οποίος πιστεύει ότι μπορεί να συνεχίσει να αγωνίζεται έως τα 50 του(!) και δήλωσε: «Υπάρχουν τρεις γρήγοροι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές στο grid. Είμαι ο μόνος διαθέσιμος για το 2025. Αισθάνομαι καλά. Είμαι σε καλύτερη κατάσταση από ποτέ. Τα νούμερα που πετύχαμε σε όλες τις σωματικές δοκιμασίες που κάνουμε κάθε σεζόν, ήταν τα καλύτερα που είχαμε ποτέ».

«Προπονούμαι λίγο διαφορετικά φέτος, προσθέτοντας έναν διατροφολόγο στην ομάδα, ο οποίος άλλαξε λίγο τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα και προετοιμάζουμε το σώμα. Όλα όσα κάνω και έκανα τους τελευταίους μήνες ήταν απλώς για να προετοιμαστώ καλύτερα από ποτέ για μια πολύ μεγάλη σεζόν. Να προετοιμαστώ σε περίπτωση που θέλω να συνεχίσω να οδηγώ τον εαυτό μου να είμαι καλύτερος από ποτέ, έτσι ώστε αν δεσμευτώ σε ένα εγχείρημα για τα επόμενα χρόνια, να είμαι έτοιμος».

F1 - Fernando Alonso (Aston Martin)

«Αν δεν μπορέσουμε να καταλήξουμε σε συμφωνία με την Aston Martin και θέλω να δεσμευτώ ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στην F1, ξέρω ότι έχω προνομιακή θέση. Είμαι πιθανώς ελκυστικός για τις άλλες ομάδες για την απόδοση που είδαν πέρυσι και τη δέσμευση. Πριν από μερικά χρόνια θα έλεγα ότι 42 ή 41 (ετών) ήταν το όριο. Τώρα, αφού είδα τον εαυτό μου πέρυσι να έχει κίνητρο και να έχει καλές επιδόσεις, σκεφτόμουν ότι ίσως μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι μερικά χρόνια ακόμα».

«Τώρα αυτό το χειμώνα ξεπέρασα τις προσδοκίες στις σωματικές δοκιμασίες, οπότε θα έλεγα ότι αν έχεις κίνητρο και θέλεις να δεσμευτείς, μπορείς να οδηγήσεις ίσως μέχρι τα 48, 49, ακόμη και τα 50. Αλλά την ίδια στιγμή πρέπει να εγκαταλείψεις τα πάντα στη ζωή. Η F1 χρειάζεται απόλυτη αφοσίωση… Μπορώ να συνεχίσω για μερικά χρόνια ακόμα, αλλά δεν ξέρω αν θέλω να αγωνίζομαι ακόμα στα 50 μου με ένα τόσο απαιτητικό πρόγραμμα αγώνων. Όχι εξαιτίας της ικανότητας, αλλά επειδή υπάρχουν άλλα πράγματα στη ζωή που με περιμένουν, για τα οποία είμαι περίεργος».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!