Έπειτα από τον πρόωρο τερματισμό του συμβολαίου του με την AlphaTauri στη Formula 1, o Nyck de Vries θα συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα στο WEC (αλλά και τη Formula E), με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing, αντικαθιστώντας τον Αργεντίνο Jose Maria Lopez.
Ο 28χρονος Ολλανδός Πρωταθλητής στη Formula E το 2021, θα προσχωρήσει στο πλήρωμα #7 του Toyota GR010 Hybrid, πλαισιώνοντας τους Kamui Kobayashi και Mike Conway. O de Vries θα επιστρέψει στο WEC για πρώτη φορά από τη σεζόν 2019/2020, που αγωνιζόταν με τα χρώματα της Team Nederland στην κατηγορία LMP2.
Αυτή είναι η πρώτη αλλαγή σε πλήρωμα της Toyota από το 2022, που ο Ιάπωνας Ryo Hirakawa πλαισίωσε του Sebastien Buemi και Brendon Hartley στο πρωτότυπο #8, έπειτα από την απόφαση του Kazuki Nakajima να κρεμάσει το κράνος και τα γάντια του και να ασχοληθεί με τη διοίκηση της ομάδας. Οι Hirakawa, Hartley και Buemi θα συνεχίσουν να οδηγούν το Toyota #8 το 2024 μετά την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου τους ως τρίο στο Μπαχρέιν νωρίτερα αυτό το μήνα.
Ο de Vries είχε υπογράψει συμβόλαιο για να αγωνιστεί με την Toyota για το 2023, αλλά την τελευταία στιγμή, ήρθε για τον Ολλανδό η πρόταση από την AlphaTauri. Συνεπώς, ο de Vries ενεργοποίησε μια ρήτρα εξόδου, που του επέτρεψε να εκπληρώσει το όνειρό του να αγωνιστεί στη Formula 1.
Ωστόσο, τα αποτελέσματα του de Vries στη Formula 1 ήταν κατώτερα των προσδοκιών και η AlphaTauri του έδειξε την πόρτα της εξόδου μετά από μόλις 10 Grand Prix, με αποτέλεσμα ο Ολλανδός να ξεκινήσει εκ νέου διαπραγματεύσεις με την Toyota για μια θέση στο WEC το 2024.
Παράλληλα με τις υποχρεώσεις του στο WEC, ο de Vries θα επιστρέψει και στη Formula E την επόμενη σεζόν με την Mahindra Racing. Στο παρελθόν είχε αγωνιστεί στη Formula E για την ομάδα της Mercedes στο αμιγώς ηλεκτρικό Πρωτάθλημα μονοθεσίων τις σεζόν 2019/20 και 2021/22, κατακτώντας τον τίτλο στη δεύτερη.
Η μεταγραφή του De Vries στην Toyota γίνεται εις βάρος του Lopez, ο οποίος θα αποχωρήσει από την ομάδα Hypercar έπειτα από εξαετή θητεία που απέφερε δύο τίτλους και μία νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans. Ωστόσο, ο Αργεντινός θα διατηρήσει τους δεσμούς του με την Toyota του χρόνου, αφού θα αγωνιστεί με τη θυγατρική εταιρεία της Lexus στην κατηγορία LMGT3. Ο Lopez θα οδηγήσει ένα από τα δύο Lexus RC F GT3 που προετοιμάζει η ομάδα ASP στην κατηγορία που εισέρχεται για πρώτη φορά στο WEC το 2024.
Η Lexus θα είναι ένας από τους πολυάριθμους κατασκευαστές που θα αγωνιστούν στην κατηγορία LMGT3, στην οποία αναμένεται να συμμετάσχουν επίσης οι Porsche, Corvette, Aston Martin, Ferrari, BMW, Lamborghini και Ford.