H αγωνιστική Lamborghini SC63 LMDh για το WEC και το IMSA

Η Lamborghini παρουσίασε το νέο υβριδικό πρωτότυπο LMDh με το οποίο θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στο αμερικανικό Πρωτάθλημα IMSA από την επόμενη χρονιά.

H αγωνιστική Lamborghini SC63 LMDh για το WEC και το IMSA

Η Lamborghini παρουσίασε το νέο υβριδικό πρωτότυπο LMDh με το οποίο θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στο αμερικανικό Πρωτάθλημα IMSA από την επόμενη χρονιά.

Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, η Lamborghini αποκάλυψε την SC63, το υβριδικό πρωτότυπο κατηγορίας LMDh με το οποίο η ιταλική μάρκα θα συμμετάσχει στα Πρωταθλήματα αντοχής WEC (το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA) και IMSA (το αμερικανικό Πρωτάθλημα αγώνων αντοχής).

Η ονοματολογία συνδυάζει το SC που χρησιμοποιείται για το αγωνιστικό τμήμα της Lamborghini Squadra Corse και τον αγωνιστικό αριθμό που χρησιμοποιείται με επιτυχία από τις ομάδες που τρέχουν με την Huracan GT3, ο οποίος προέρχεται από το έτος ίδρυσης της ιταλικής μάρκας, το 1963.

Η ιταλική ομάδα Iron Lynx, η οποία θα αγωνιστεί με εργοστασιακές Lamborghini LMDh σε WEC και IMSA, συμμετέχει φέτος με Huracan GT3 EVO2 με αριθμό #63 τόσο στο IMSA όσο και στο GT World Challenge Europe Endurance Cup.

Η SC63 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη γαλλική κατασκευάστρια Ligier Automotive γύρω από με βάση τη σχεδίαση της επόμενης γενιάς πρωτότυπων LMP2. Επίσης, αποκαλύφθηκαν περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για τον ειδικά κατασκευασμένο κινητήρα που εξελίχθηκε για το αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Ο twin-turbo V8 έχει χωρητικότητα 3,8 λίτρων με τα turbo τοποθετημένα εκατέρωθεν του κινητήρα και όχι εντός της περιεχόμενης γωνία V. Η SC63 της Lamborghini εκμεταλλεύεται τις ελευθερίες των κανονισμών της κατηγορίας LMDh που επιτρέπουν στον κατασκευαστή να μεταφέρει τη γλώσσα σχεδιασμού που ακολουθεί στο αυτοκίνητο.

Ο Mitja Borkert, επικεφαλής σχεδιασμού της Lamborghini στο τμήμα Centro Stile, εξήγησε ότι η εντολή ήταν «να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Lamborghini. Ενσωματωμένο στο πλευρικό πάνελ του αμαξώματος μπορείτε να δείτε έναν αεραγωγό NACA που είναι εμπνευσμένος από την εισαγωγή αέρα της Countach».

H SC63 παρουσιάστηκε στο παραδοσιακό αγωνιστικό πράσινο Verde Mantis της Lamborghini, με το οποίο θα αγωνιστούν του χρόνου τα αυτοκίνητα της Iron Lynx. Η SC63 που αποκαλύφθηκε στο Goodwood ήταν ένα αυτοκίνητο επίδειξης. Το πρόγραμμα δοκιμών της Lamborghini με το πρώτο πλαίσιο εξέλιξης αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου μήνα.

Κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου δεν προστέθηκαν άλλοι οδηγοί στο ρόστερ που περιλαμβάνει ήδη τους Mirko Bortolotti, Andrea Caldarelli, Romain Grosjean και Daniil Kyvat. Η Iron Lynx και η αδελφή ομάδα Prema θα συμμετάσχουν με ένα SC63 εκάστη στην κατηγορία Hypercar του WEC το 2024 και το ίδιο θα συμβεί και στην κατηγορία GTP στους γύρους του North American Endurance Cup του Πρωταθλήματος IMSA.

Προβλέπεται ότι η βορειοαμερικανική συμμετοχή θα συμμετάσχει μαζί με το ευρωπαϊκό πλήρωμα στις 24 Ώρες του Le Mans τον Ιούνιο του 2024, πράγμα που σημαίνει ότι η Lamborghini θα χρειαστεί συνολικά έξι οδηγούς. Η Lamborghini έχει επανειλημμένα τονίσει ότι είναι απίθανο να είναι έτοιμη για την έναρξη της σεζόν στις 24 Ώρες της Daytona τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Αυτό σημαίνει ότι η SC63 θα κάνει το ντεμπούτο της στον εναρκτήριο γύρο του WEC, στην πίστα Losail του Κατάρ στις 2 Μαρτίου, δύο εβδομάδες πριν αγωνιστεί για πρώτη φορά στο IMSA στις 12 Ώρες του Sebring.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!