ERC-Ράλλυ Serras de Fafe: Πρεμιέρα σεζόν

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τον εναρκτήριο αγώνα της φετινή σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στην Πορτογαλία, όπου η Hyundai κατέκτησε για πρώτη φορά νίκη στο θεσμό.

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2023 ξεκίνησε με 40 πληρώματα να αγωνίζονται με αυτοκίνητα Rally2 στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, το Ράλλυ Serras de Fafe στη βόρεια Πορτογαλία, όπου ο Νεοζηλανδός Hayden Paddon έγινε ο πρώτος οδηγός της Hyundai που κερδίζει γύρο του ERC.

Ο Paddon και ο συνοδηγός του, John Kennard, ήταν σε εκπληκτική φόρμα καθ’ όλη τη διάρκεια του τελευταίου σκέλους, για να αποσπάσουν κατά τη διάρκεια της τελευταίας ημέρας, τη δεύτερη θέση από το πλήρωμα της MRF Tyres Dealer Team, με το Νορβηγό Mads Ostberg, στο τιμόνι ενός Citroen C3, προτού μειώσουν τη διαφορά από τον Mikko Heikkila με Skoda Fabia Evo.

O Φινλανδός, ήταν επικεφαλής της γενικής κατάταξης από το βράδυ της Παρασκευής, και εξακολουθούσε να βρίσκεται στην πρωτοπορία στο ξεκίνημα της τελικής ειδικής διαδρομής του αγώνα, με μικρό προβάδισμα 2,8 δλ. Ωστόσο, ο Heikkila αναγκάστηκε να σταματήσει λιγότερο από 5 χλμ. πριν από την γραμμή τερματισμού, για να αντικαταστήσει ένα ελαστικό που είχε αστοχήσει.

Αυτό χάρισε τη νίκη στον Hayden Paddon, με τον Mads Ostberg να τερματίζει δεύτερος και τον Εσθονό Georg Linnamae με Hyundai i20 να συμπληρώνει το βάθρο. Η προετοιμασία του Miko Marczyk για το Ράλλυ Πορτογαλίας του Μαΐου, γύρο του WRC, ολοκληρώθηκε με την 4η θέση, στο ντεμπούτο του Πολωνού δύο φορές Πρωταθλητή ERC με το Skoda Fabia RS.

Εκτός διεκδίκησης της νίκης έπειτα από μία αστοχία ελαστικού το Σάββατο, ο Craig Breen ξεπέρασε ένα πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Hyundai του στη 10η ΕΔ, και στη συνέχεια κέρδισε 4 ειδικές διαδρομές, για να τερματίσει τον αγώνα στην 6η θέση.

Ο περυσινός Πρωταθλητής του ERC, Efren Llarena, δεν μπόρεσε ποτέ να επανέλθει στα ίδια επίπεδα μετά το λάθος του στο κατατακτήριο σκέλος της Παρασκευής, το οποίο τον άφησε 18ο για τις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, στη βροχή, με αποτέλεσμα να κόψει το νήμα στην 7η θέση. Έπειτα από την αστοχία ελαστικού στην τελευταία ειδική διαδρομή, ο Mikko Heikkila έπεσε στην 8η θέση της τελικής κατάταξης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!