Προπομπός του Ράλλυ Ακρόπολις που επιστρέφει στο WRC το Σεπτέμβριο, το Διεθνές Historic Acropolis Regularity Rally είναι έτοιμο για την εκκίνηση, το πρωί του Σαββάτου 12 Ιουνίου, με 47 πληρώματα να έχουν δηλώσει συμμετοχή. Ο αγώνας αποτελεί τον όγδοο γύρο του FIA Historic Regularity Rally Trophy και διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Ιουνίου από τις 16.00 έως τις 19.00, εμπρός από τα γραφεία της ΟΜΑΕ στο ΟΑΚΑ, καθώς επίσης και το πρωί του Σαββάτου 12 Ιουνίου (08.00-10.30), στο χώρο του πάρκινγκ εμπρός από το κέντρο ΔΙΟΝΥΣΟΣ, στην Ακρόπολη.
Ο αγώνας θα είναι διήμερος, με τους συμμετέχοντες να παίρνουν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης το Σάββατο 12 Ιουνίου στις 11.30 το πρωί. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθούν προς όμορφες τοποθεσίες της Αττικής και όχι μόνο! Μετά, λοιπόν, την Ακρόπολη, θα διέλθουν από τη Βαρυμπόμπη, τον Άγιο Μερκούριο, τις Αφίδνες, τη Δροσοπηγή, το Καπανδρίτι, το Σέσι, τον Κάλαμο και την Αμφιάρειο. Έπειτα από μικρή ξεκούραση στον Ωρωπό, οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν στο Βαθύ και θα συνεχίσουν την πορεία τους διερχόμενοι από τη Ριτσώνα, την Αυλώνα, τη Σφενδάλη και τον Άγιο Μερκούριο. Στις 20.00 θα ολοκληρωθεί το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα, με τα αυτοκίνητα να διανυκτερεύουν στο ΟΑΚΑ.
Την Κυριακή 13 Ιουνίου, τα πληρώματα θα εκκινήσουν στις 08.30 από το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας με προορισμό τον Ασπρόπυργο και εν συνεχεία θα διέλθουν από τη Φυλή, την Πύλη, τη Δάφνη, τις Ερυθρές, τις Πλαταιές, τη Λεύκτρα, την Ξηρονομή, την Αλυκή, τον Άγιο Νικόλαο, τη Δόμβραινα, τη Θίσβη, την Αγία Άννα, το Μαυρομμάτι, την Οινόη, την Πάνακτο, τη Στεφάνη και τη Φυλή. Ενδιάμεσα, θα κάνουν στάση για ανασυγκρότηση δυνάμεων στην Αλίαρτο. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης στις 18.00. Συνολικά, ο αγώνας αποτελείται από 18 ειδικές Regularity συνολικής απόστασης περίπου 190 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του ανέρχεται περίπου στα 520 χιλιόμετρα. Ο αγώνας χωρίζεται σε 2 σκέλη και σε 4 τμήματα.
Αναλυτικά η λίστα συμμετοχών:
No. / Αρ. Συμ. | Πλήρωμα | CODRIVER / ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ | CAR / ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | YEAR / ΕΤΟΣ |
1 | ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ | ΙΑΤΡΙΔΗΣ ΙΟΥΛΙΟΣ | PORSCHE 911 SC | 1980 |
2 | ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΜΑΝΣΟΛΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ | VOLKSWAGEN GOLF | 1979 |
3 | CRUCIFIX CHRISTIAN | CALDEIRA ANTONIO | PORSCHE 911 S | 1985 |
4 | ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ | LANCIA FULVIA 1.35 COUPE | 1972 |
5 | ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ | BLMC MINI 850 | 1977 |
6 | ΔΟΥΡΟΣ ΤΑΣΟΣ | ΧΕΛΙΩΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | AUTHI MINI COOPER | 1975 |
7 | ANDONOV GEORGI | ANDONOVA JORDANKA | VOLVO 144 | 1970 |
8 | ΚΑΡΟΥΜΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΚΑΒΟΥΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ | FIAT 124 Spider | 1971 |
9 | ΓΕΩΡΓΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΗΣ | ΚΟΝΤΟΠΟΣ ΝΙΚΟΣ | VOLKSWAGEN GOLF GTI | 1979 |
10 | ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΕΛΕΝΗ ΜΗΛΑ | MORRIS MINI | 1967 |
11 | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ | ΣΤΑΘΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | FORD ESCORT MK I | 1969 |
12 | ΚΑΤΟΧΙΑΝΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ | ΚΟΤΖΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | MINI INNOCENTI 1301 EXPORT | 1973 |
14 | ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | TOYOTA STARLET | 1986 |
15 | ΜΗΤΣΙΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ | ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (HUFFY) | PEUGEOT 205 GTI | 1986 |
16 | ΠΑΛΑΒΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ | ΠΑΛΑΒΙΔΗ ΜΑΡΙΑ | RENAULT 5 GT TURBO | 1985 |
17 | ΜΟΥΖΟΥΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ | BMW 318i | 1987 |
18 | ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | ΚΟΦΙΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BMW 2002 ti | 1969 |
19 | ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ | TRIUMPH GT6+ | 1969 |
20 | ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΠΑΛΥΒΟΣ ΝΙΚΟΣ | PORSCHE 911 T | 1972 |
21 | ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΙΠΕΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | VOLKSWAGEN GOLF GTI | 1988 |
22 | ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | LADA 2101 | 1976 |
23 | ΧΡΥΣΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | ΧΡΥΣΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ALFA ROMEO ALFETTA GTV | 1975 |
24 | ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | OPEL KADETT RALLYE 1.9 | 1969 | |
25 | ΒΑΖΑΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | TOYOTA COROLLA AE86 | 1984 | |
26 | ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΜΩΡΑΙΤΗ ΧΑΡΑ | LADA BA3-2101 | 1978 |
27 | ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ | ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ | PORSCHE 914 | 1970 |
28 | ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΜΠΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BMW 1600-2 | 1970 |
29 | ΤΣΙΓΚΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | RENAULT 4L | 1975 |
30 | ΤΖΙΛΑΒΗΣ ΣΑΒΒΑΣ | ΔΗΜΟΜΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | VOLKSWAGEN GOLF | 1987 |
31 | ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | ΤΣΙΟΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 MK 1 | 1968 |
32 | ΚΕΦΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | VOLKSWAGEN GOLF GTI 16V MK II | 1989 |
33 | ΜΑΡΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΟΡΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ALFA ROMEO ALFETTA 1.8 | 1977 |
34 | ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | TOYOTA STARLET KP 60 | 1982 |
35 | ΜΑΡΤΣΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ | BMW E30 CONVERTIBLE | 1990 |
36 | ΠΙΤΑΡΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 1969 |
37 | ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ | TOYOTA STARLET | 1984 |
38 | ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΑΡΗΣ | ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | MINI INNOCENTI | 1975 |
39 | ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΗΣ | ΠΟΥΛΙΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | VW AUDI 80 | 1986 |
40 | ΚΟΦΙΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | ΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | BLMC MINI MK II | 1973 |
41 | ΛΙΑΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | TRIUMPH TR6 | 1969 |
42 | ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ | MERCEDES BENZ 250 S (W108) | 1967 |
43 | ΜΑΛΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ | ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΑΚΗΣ | TOYOTA CELICA | 1990 |
44 | ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ ΛΟΥΚΑΣ (FIESTAKIAS) | ΡΗΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | FORD FIESTA | 1981 |
45 | ΦΩΤΕΙΝΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΦΩΤΕΙΝΑΤΟΥ ΝΟΕΛΛΥ | INNOCENTI MINI MINOR 850 | 1966 |
46 | ΤΣΑΜΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΤΣΑΜΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | OPEL ASCONA B | 1986 |
47 | ΑΓΟΥΡΙΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕΤΡΟΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ / ΜΠΑΙΚΟΥΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | FIAT PUNTO CABRIO S | 1996 |
48 | ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΚΟΥΣΙΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΣΤΑΥΡΟΣ | ROVER MGF | 2001 |
Το 33% των νικητών του αγώνα θα πάρει αυτομάτως την πρόκριση για τον Μεγάλο Τελικό του θεσμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στην Πολωνία τον Νοέμβριο. Παράλληλα, το Διεθνές Historic Acropolis Regularity Rally προσμετράει στο Πρωτάθλημα Αγώνων Regularity της ΟΜΑΕ με τον ανώτερο συντελεστή 2! Ο αγώνας διεξάγεται υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ, με τη διακριτική στήριξη του Υφυπουργείου Αθλητισμού και την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα, σε ξεχωριστή ημερομηνία και τοποθεσία, η ΟΜΑΕ προγραμματίζει τη διεξαγωγή φέτος και του διεθνούς Sporting Ιστορικού Ράλλυ της χώρας μας, σε χωμάτινη επιφάνεια.