F1: Το GP Γαλλίας αποκάλυψε τις αδυναμίες της McLaren

Η Alpine κατάφερε στο GP Γαλλίας να προσπεράσει τη McLaren για την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, καθώς ο αγώνας αποκάλυψε τις αδυναμίες του βρετανικού μονοθεσίου.

F1: Το GP Γαλλίας αποκάλυψε τις αδυναμίες της McLaren

Η Alpine κατάφερε στο GP Γαλλίας να προσπεράσει τη McLaren για την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, καθώς ο αγώνας αποκάλυψε τις αδυναμίες του βρετανικού μονοθεσίου.

Η McLaren έφερε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στο GP Γαλλίας, το οποίο συνοδεύτηκε από μία εξαιρετική εμφάνιση του Lando Norris στις κατατακτήριες δοκιμές. Πριν από τον αγώνα, ο Fernando Alonso είχε παραδεχθεί ότι είχε ανησυχήσει από το γεγονός ότι ο Norris είχε καταφέρει να τοποθετήσει στις κατατακτήριες δοκιμές τη McLaren του μεταξύ των δύο Mercedes, με προβάδισμα μισού δευτερολέπτου επί του Ισπανού οδηγού της Alpine. Ωστόσο, με μία καταπληκτική εκκίνηση, ο Alonso κατάφερε να περάσει εμπρός τόσο από τον Norris, όσο και από τη Mercedes του George Russell.

Μάλιστα, στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Alonso πήγαινε επίτηδες πιο αργά από όσο θα μπορούσε να κινηθεί, για να καταστρέψει τα ελαστικά του Norris με τον διαταραγμένο αέρα που άφηνε πίσω της η Alpine. Στην εκκίνηση, ο Norris είχε υπερβολικό σπινάρισμα, λόγω δυσκολίας που αντιμετωπίζει με την φετινή MCL36 από την αρχή της σεζόν και έχει κάνει τις εκκινήσεις του να είναι «50-50». Ακόμα και χωρίς το κακό ξεκίνημα, ο Norris ισχυρίστηκε ότι «και πάλι ο Fernando θα με είχε προσπεράσει».

Ο Norris χαρακτήρισε τον αγώνα απογοητευτικό, διότι η επίδοση των κατατακτήριων δοκιμών είχε δημιουργήσει προσδοκίες στο στρατόπεδο της McLaren για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Ο Βρετανός δήλωσε ότι ο τρόπος με τον οποίο απομακρύνθηκαν οι Mercedes στον αγώνα, «δείχνει τις διαφορές μεταξύ των ομάδων στο ρυθμό κατατακτήριων δοκμών και αγώνα. Για οποιοδήποτε λόγο, δείχνουμε ότι έχουμε λίγο καλύτερο ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές».

«Τα καινούργια ελαστικά και το χαμηλό φορτίο καυσίμου κρύβουν πολλά από τα θέματα και τα προβλήματά μας. Μόλις πάμε σε υψηλό φορτίο καυσίμου και παλιά ελαστικά, όλα αυτά τα θέματα αποκαλύπτονται και απλά είμαστε αρκετά αργοί. Σίγουρα φεύγει η ισορροπία που μας δίνει καλούς χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές. Χάνω μερικά από αυτά τα πράγματα. Για αυτό δυσκολευόμαστε στον αγώνα με το εμπρός μέρος στις κορυφές των στροφών και άλλα τέτοια πράγματα».

«Πιθανότατα προτιμάς ένα καλό μονοθέσιο στον αγώνα αντί στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά απλά δεν είναι αυτό που έχουμε αυτή τη στιγμή. Θα εξετάσουμε τις αναβαθμίσεις και θα κοιτάξουμε τι κάναμε. Νομίζω ότι πολλές από αυτές ήταν θετικές. Πιστεύω ότι θα ήμασταν ακόμη πιο αργοί και σε χειρότερη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, αν δεν είχαμε φέρει τις αναβαθμίσεις». 

Ο Norris ανέφερε μετά τον αγώνα ότι δυσκολεύτηκε με την καταπόνηση των ελαστικών, αλλά και το ρυθμό αγώνα. Για τη μάχη της McLaren με την Alpine, o Βρετανός δήλωσε: «Όλη τη σεζόν, η Alpine έχει υπάρξει πολύ ταχύτερη από εμάς. Απλά έκαναν πολύ περισσότερα λάθη και εμείς κάναμε πολύ καλή δουλειά για να βρεθούμε μπροστά. Τώρα που βρισκόμαστε πίσω τους, είναι πιο ρεαλιστικό και εκεί που μας αξίζει να είμαστε με το μονοθέσιο που έχουμε».

Από την πλευρά του, ο Alonso ήταν ευχαριστημένος από την απόδοση της Alpine στον αγώνα: «Είδαμε την Παρασκευή, στις προσομοιώσεις αγώνα, ότι ήμασταν αρκετά εντάξει. Φαίνεται ότι μας έλειπε λίγο η απόδοση στον ένα γύρο αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Προφανώς στη Βουδαπέστη θα είναι καθοριστικής σημασίας για να έχουμε ένα καλό Σάββατο. Το μονοθέσιο ήταν μια ευχάριστη έκπληξη» (όσον αφορά την απόδοση την Κυριακή).

F1 - Fernando Alonso (Alpine), GP Γαλλίας 2022

«Όπως έχουμε αναφέρει ήδη μερικές φορές, η ατυχία μάλλον με πλήγωνε πολύ όσον αφορά τους βαθμούς, αλλά σε κάθε κανονικό αγώνα είμαι στην πρώτη επτάδα, εξάδα αν υπάρχουν εγκαταλείψεις μπροστά μας. Ελπίζω να καταφέρουμε να διατηρήσουμε αυτή τη συνοχή και στο δεύτερο μισό της χρονιάς».

Πίσω από τις Alpine και McLaren, στη μάχη για την 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Alfa Romeo αναμένεται να παρουσιάσει στο GP Ουγγαρίας το πρώτο της μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων από τη Βαρκελώνη, όπως ανέφερε ο Valtteri Bottas στη Γαλλία.

Παράλληλα, μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων (στο δάπεδο και τα καλύμματα ψυγείων) θα παρουσιαστεί και από τη Haas, μόνο όμως στο μονοθέσιο του Kevin Magnussen. Επιπλέον η Haas έχει αποφασίσει να παρατείνει τη ζωή της μονάδας ισχύος του Mick Schumacher με δική της ευθύνη, καθώς η Ferrari ήθελε να τον αντικαταστήσει στο Hungaroring, μία από τις πιο δύσκολες πίστες της σεζόν για προσπεράσματα.

F1 - Valtteri Bottas (Alfa Romeo) & Mick Schumacher (Haas), GP Γαλλίας 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!