F1: Μεγαλύτερο πρόβλημα στο Paul Ricard με τα όρια πίστας

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι το θέμα των ορίων πίστας θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο, καθώς η Formula 1 κατευθύνεται προς το Paul Ricard για το GP Γαλλίας την επόμενη εβδομάδα.

F1: Μεγαλύτερο πρόβλημα στο Paul Ricard με τα όρια πίστας

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι το θέμα των ορίων πίστας θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο, καθώς η Formula 1 κατευθύνεται προς το Paul Ricard για το GP Γαλλίας την επόμενη εβδομάδα.

Στο Grand Prix Αυστρίας του περασμένου Σαββατοκύριακου στο Red Bull Ring, καταγράφηκαν συνολικά 43 παραβάσεις ορίων πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα . Επιπλέον, διαγράφηκαν χρόνοι γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Sergio Perez, ο οποίος βρέθηκε από την 4η στην 13η θέση μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών για αντίστοιχο παράπτωμα κατά τη διάρκεια του Q2.

Στις πολυάριθμες παραβάσεις ορίων πίστας συνέβαλε και η μορφή του Red Bull Ring, με ασφαλτοστρωμένες περιοχές διαφυγής πέραν των ορίων των kerb ή τεχνητό χλοοτάπητα, όπως επίσης και τα φετινά μονοθέσια. Λόγω των ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου και των αεροδυναμικών βοηθημάτων επάνω από τους τροχούς του εμπρός άξονα, τα μονοθέσια του 2022 περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών.

Ο Max Verstappen χαρακτήρισε την κατάσταση που δημιουργήθηκε στο Red Bull Ring με τα όρια πίστας «λίγο αστεία». Ο Ολλανδός δήλωσε: «Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος. Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να έχουμε αυτό το ‘α πήγες 1 χιλιοστό πιο πέρα, αυτό είναι ποινή’ ή οτιδήποτε άλλο. Τότε απλά προσθέστε έναν τοίχο ή φέρτε πίσω τις αμμοπαγίδες. Δεν φαίνεται καλό και για το σπορ».

Ο Christian Horner, επικεφαλής της Red Bull, της ομάδας δηλαδή του Verstappen, φοβάται ότι η κατάσταση με τα όρια πίστας θα είναι ακόμα χειρότερη στον επόμενο αγώνα, το GP Γαλλίας. Η πίστα στο Le Castellet δεν είναι η πιο δημοφιλής, λόγω των τεράστιων ασφαλτοστρωμένων περιοχών διαφυγής που έχουν εγκατασταθεί σε όλη την πίστα. Πρόκειται για ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που την ανάγει σε μία από τις ασφαλέστερες πίστες της Ευρώπης και την κάνει πολύ δημοφιλή για δοκιμές.

F1 - GP Γαλλίας 2021

Σύμφωνα με τον Horner, στο Paul Ricard θα είναι ακόμη πιο ελκυστικό από το Red Bull Ring για τους οδηγούς να πιέσουν τα όρια, επειδή η γαλλική πίστα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για να κερδίσουν χρόνο στο γύρο. Αυτό σημαίνει ότι οι αγωνοδίκες ενδέχεται να έχουν ένα πολυάσχολο Σαββατοκύριακο.

Ο Horner δήλωσε: «Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ότι η φύση της πίστας προσκαλεί τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τα όριά της. Και φυσικά, υπήρχαν πολλοί οδηγοί που το παρέβηκαν αυτό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Νομίζω ότι στο Paul Ricard θα είναι μεγαλύτερο ζήτημα, καθώς υπάρχει πραγματικό κέρδος χρόνου. Και προφανώς, έχεις στρέμματα άσφαλτου εκεί, οπότε σε προσκαλεί να κινηθείς εκτός γραμμής».

Σε δικές του δηλώσεις και ο Mick Schumacher εξέφρασε την ίδια ανησυχία με τον Horner, ενόψει της επιστροφής της F1 στη νότια Γαλλία. O Γερμανός οδηγός της Haas, δήλωσε: «Είναι κάτι που πρέπει να συζητηθεί, κάτι που θα δούμε αν μπορούμε να το βελτιώσουμε για τον επόμενο αγώνα, γιατί νομίζω ότι ειδικά στο Paul Ricard θα είναι μια μεγάλη ανησυχία».

«Φαίνεται λίγο ανόητο, να βγεις ένα εκατοστό από την πίστα και να δεχθείς ποινή πέντε δευτερολέπτων. Τις περισσότερες φορές όταν βγαίνεις εκτός πίστας δεν κερδίζεις χρόνο, κι αυτό είναι ακόμη χειρότερο».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!