Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής επιστρέφουν στο Ράλλυ Ακρόπολις

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση, με τη συμμετοχή τους στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, 10o γύρο της σεζόν του WRC, με Hyundai i20 N Rally2.

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής επιστρέφουν στο Ράλλυ Ακρόπολις

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση, με τη συμμετοχή τους στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, 10o γύρο της σεζόν του WRC, με Hyundai i20 N Rally2.

Δυναμική επιστροφή στην αγωνιστική δράση θα πραγματοποιήσουν οι Μάνος και Κώστας Στεφανής, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, με Hyundai i20 N Rally2. Ο φετινός «εθνικός μας» αγώνας, που έχει προγραμματιστεί για τις 8-11 Σεπτεμβρίου, αποτελεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά γύρο -και συγκεκριμένα τον 10ο– του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC).

Το δίδυμο πατέρα και υιού θα επιστρέψουν στο Ράλλυ Ακρόπολις έπειτα από 15 χρόνια, για πρώτη φορά από το 2007. Την ευθύνη προετοιμασίας και τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ακρόπολις, έχει αναλάβει η ιταλική GB Motors.

Η φετινή συμμετοχή θα αποτελέσει την του Μάνου Στεφανή ως οδηγού στο Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ ο Κώστας Στεφανής θα βρεθεί για 29η φορά στην εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα ως συνοδηγός.

Πέραν της κλάσης RC2 όπου εντάσσονται τα αυτοκίνητα των συγκεκριμένων προδιαγραφών, οι Μάνος και Κώστας θα συμμετάσχουν και στην κατάταξη του πολύ ανταγωνιστικού WRC2, απέναντι στα κορυφαία, σε παγκόσμιο επίπεδο, πληρώματα του θεσμού.

Το πλήρωμα

Μάνος Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 30/5/1982
Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 2001
Συμμετοχές (Ράλλυ Ακρόπολις): 2

«Από τη στιγμή που οριστικοποιήθηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες και πήραμε το πράσινο φως για τη συμμετοχή στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, πραγματικά δε μπορώ να κρύψω τον ενθουσιασμό μου. Πρόκειται αναμφίβολα για τον σημαντικότερο ελληνικό αγώνα, καθώς και έναν από τους κορυφαίους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που όπως απέδειξε η περσινή του επιστροφή, διαθέτει αναλλοίωτη την αίγλη του παρελθόντος».

«Έχοντας βιώσει από παιδική ηλικία τη συμμετοχή του πατέρα μου, Κώστα, δε θα ήταν υπερβολή να δηλώσω πως το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί μέρος του DNA μου. Σχετικά με τον αγώνα, η υπερειδική στο ΟΑΚΑ ξυπνά όμορφες μνήμες, ενώ οι ειδικές διαδρομές σε Κορινθία και Στερεά Ελλάδα είναι εξαιρετικές για οδήγηση και παρακολούθηση».

Μάνος & Κώστας Στεφανής

«Ανυπομονώ να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του νέου Hyundai i20 N Rally2, ώστε να αντιληφθώ τις απαιτήσεις του και εν συνεχεία, να προσαρμόσω αναλόγως την οδήγησή μου. Στόχος μας, είναι να πραγματοποιήσουμε όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα και να κινηθούμε αξιοπρεπώς, αυξομειώνοντας το ρυθμό μας ανάλογα με τις συνθήκες».

«Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς μας, Hyundai Hellas και Coral A.E. – Shell Licensee, χωρίς τη βοήθεια των οποίων η αναβίωση αυτού του ονείρου δε θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα».

Κώστας Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 5/6/1949
Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 1970
Συμμετοχές (Ράλλυ Ακρόπολις): 28
Διακρίσεις (Ράλλυ Ακρόπολις): 9 φορές πρώτος Έλληνας Συνοδηγός στο πλευρό των «Ιαβέρη» (1979), Ανδρέα Παπατριανταφύλλου (1983), «Τζίγγερ» (1988, 1989, 1990, 1991, 1992), Άρη Βωβού (1οι γενικής το 1995), Παναγιώτη Χατζητσοπάνη (2001).

«Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τους πιο ιστορικούς και φημισμένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα διαθέτει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Έχοντας βιώσει ως αγωνιζόμενος όλη την εξέλιξή του, από τη δεκαετία του 1970 μέχρι πρόσφατα, είναι μεγάλη μου χαρά που επανέρχομαι για αυτή τη συμμετοχή, δίπλα στον Μάνο».

«Γνωρίζουμε πως τα Ράλλυ έχουν αλλάξει πολύ σε σύγκριση με το παρελθόν, οπότε καλούμαστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Το πρώτο μας βήμα θα είναι η σωστή προετοιμασία για έναν τόσο απαιτητικό και μεγάλο αγώνα, ενώ ακολούθως θα επιδιώξουμε να εξοικειωθούμε όσο το δυνατόν ταχύτερα με το νέο μας αυτοκίνητο, το Hyundai i20 N Rally 2».

Κώστας & Μάνος Στεφανής

«Σε έναν αγώνα όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, η απόλυτη ταχύτητα περνά σε δεύτερο πλάνο, αφού στοιχεία όπως η στρατηγική και η διαχείριση των καταστάσεων, αποκτούν μεγαλύτερη σημασία. Προφανώς, η αγωνιστική μας αποχή συνεπάγεται την ανάγκη για χρόνο προσαρμογής, κάτι που θα λάβουμε υπ’ όψιν μας ώστε βήμα-βήμα να αυξάνουμε τον ρυθμό μας, πάντα εντός των ορίων που εκ φύσεως θέτουν, οι εκπληκτικές και συνάμα δύσκολες, ειδικές διαδρομές του αγώνα».

«Ραντεβού στα βουνά, με την ευχή άπαντες να ευχαριστηθούμε, διασφαλίζοντας πρώτα την ασφάλεια συμμετεχόντων και θεατών».

Το αυτοκίνητο

Hyundai i20 N Rally2 – Τεχνικές προδιαγραφές
Κινητήρας
Τούρμπο 1,6 λίτρων (περιοριστής 32 χιλιοστών, βάσει προδιαγραφών FIA)
Ισχύς: 290 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 420 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση
Τετρακίνηση
Σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων
Μηχανικά διαφορικά (εμπρός και πίσω)
Συμπλέκτης: Διπλός μεταλλικός δίσκος
Αμάξωμα – Ανάρτηση
Γόνατα McPherson με αμορτισέρ τριών ρυθμίσεων (εμπρός και πίσω)
Σύστημα διεύθυνσης: Υδραυλική υποβοήθηση
Σύστημα πέδησης
Αεριζόμενοι δίσκοι με τετραπίστονες δαγκάνες
Διαστάσεις (χώμα): 300 χιλιοστά εμπρός και πίσω
Υδραυλικό χειρόφρενο
Τροχοί (χώμα): 7 x 15
Διαστάσεις 
Μήκος: 4.040 χλστ.
Πλάτος: 1.820 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.560 χλστ.
Μετατρόχιο: 1.810 χλστ.
Βάρος: 1.230 κιλά (ελάχιστο), 1.390 (με πλήρωμα)
Ρεζερβουάρ: 80 λίτρα

Μάνος & Κώστας Στεφανής

Ο αγώνας

Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου από το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.), όπου αμέσως μετά θα διεξαχθεί η ομώνυμη υπερειδική διαδρομή (ώρα 20:08). Εν συνεχεία, θα ακολουθήσουν τρεις αγωνιστικές ημέρες σε ειδικές διαδρομές της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας, ενώ η τελετή τερματισμού θα διεξαχθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (Π.Ε.Λ.), στο χώρο της οποίας θα στεγαστούν ο χώρος επισκευών και το στρατηγείο του αγώνα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις 2022 περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 306,65 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Μεταξύ αυτών, συγκαταλέγονται ορισμένες από τις πιο γνωστές χωμάτινες διαδρομές της χώρας μας όπως «Λουτράκι», «Βωξίτες», «Ταρζάν», «Ελάτεια» και «Ελευθεροχώρι» που θα αποτελέσει την Power Stage.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!