F1 – GP Ισπανίας FP3: Μόλις 72 χλστ. του δλ. χωρίζουν τους διεκδικητές

Η μάχη για την pole position του GP Ισπανίας αναμένεται συναρπαστική, καθώς στο FP3 η διαφορά μεταξύ των δύο βασικών διεκδικητών του φετινού τίτλου, με τις Mercedes ακριβώς πίσω τους.

F1 – GP Ισπανίας FP3: Μόλις 72 χλστ. του δλ. χωρίζουν τους διεκδικητές

Η μάχη για την pole position του GP Ισπανίας αναμένεται συναρπαστική, καθώς στο FP3 η διαφορά μεταξύ των δύο βασικών διεκδικητών του φετινού τίτλου, με τις Mercedes ακριβώς πίσω τους.

Με λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου να χωρίζει τον Charles Leclerc με τη Ferrari, ο οποίος κατετάγη 1ος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών στη Βαρκελώνη, από τον Max Verstappen, με τη Red Bull, η μάχη για την pole position αναμένεται συναρπαστική. Άλλωστε, οι δύο οδηγοί της Mercedes κατάφεραν να διατηρήσουν τη χθεσινή ανταγωνιστικότητά τους, καθώς συνέχισαν να σημειώνουν γρήγορους χρόνους για να βρεθούν 0,15 δλ. (George Russell) και 0,23 δλ. (Lewis Hamilton) πίσω από τον Leclerc και εμπρός από τους έτερους οδηγούς των δύο κορυφαίων ομάδων.

Ο Carlos Sainz σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο, 0,35 δλ. πίσω από τον team-mate του, αλλά κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull (0.488 πίσω από τον Leclerc). Η Ferrari αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το πλαίσιο του μονοθεσίου του Sainz ενόψει της σημερινής ημέρας, επειδή ανακάλυψε διαρροή καυσίμου στο σύστημα τροφοδοσίας. Ήταν ταχύτερο να ανατικατασταθεί το πλαίσιο αντί να ψάξουν οι μηχανικοί τη ρίζα του προβλήματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οδηγοί της Ferrari πραγματοποίησαν προσομοιώσεις αγώνα στο τελικό μέρος του FP3 με βαρύ φορτίο καυσίμου και τη μαλακή γόμα, σημειώνοντας πολύ καλύτερους χρόνους από εχθές. Η Ferrari ισχυρίστηκε ότι η υπερβολική καταπόνηση ελαστικών που παρουσίασε εχθές η F1-75 οφείλονταν σε πειραματισμούς με το στήσιμο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Ferrari χρησιμοποιούσε στο FP3 πιο συντηρητικές ρυθμίσες κινητήρα από τις Red Bull και Mercedes.

Οι άνθρωποι της Mercedes φαίνεται να είναι πολύ ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος φαίνονται ανταγωνιστικοί σε ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου και φαίνεται ότι θα βρίσκονται στη μάχη για τις πρώτες σειρές εκκίνησης. Στο δεύτερο γκρουπ ομάδων, επικεφαλής των «υπόλοιπων» ήταν ο Lando Norris με τη McLaren. H βρετανική ομάδα αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το πλαίσιο του Norris, έπειτα από την χθεσινή έξοδο του νεαρού οδηγού από την πίστα στη στροφή 9. Αμφότερες οι McLaren έφεραν τις αναβαθμίσεις σήμερα και η ομάδα προσπαθούσε να συλλέξει περισσότερα δεδομένα για τη λειτουργία τους, χρησιμοποιώντας για το μεγαλύτερο διάστημα της διαδικασίας τη μέση γόμα.

Ο Norris βρέθηκε 0,15 δλ. πίσω από τον Perez και 0,14 δλ. εμπρός από τον Kevin Magnussen, ο οποίος τοποθέτησε τη Haas στην 8η θέση με ένα πολύ καλό χρόνο. Ωστόσο, η ημέρα της αμερικανικής ομάδας δεν ήταν απροβλημάτιστη, καθώς το πίσω δεξιό φρένο του Mick Schumacher έπιασε φωτιά στο 13ο μόλις λεπτό της διαδικασίας. Η Haas αντικαθιστά προληπτικά το κιβώτιο του Γερμανού ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών και αν όλα πάνε καλά, ο Schumacher θα έχει τη δυνατότητα να βγει στην πίστα εγκαίρως για το Q1.

O Valtteri Bottas σημείωσε τον 9ο χρόνο, με τον Φινλανδό της Alfa Romeo να προσπαθεί να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο από εχθές, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του στο FP2. Μάλιστα, ο Bottas έχασε τον χθεσινό κινητήρα για το υπόλοιπο της σεζόν, γεγονός που ενδέχεται να τον αναγκάσει να χρησιμοποιήσει 4η μονάδα φέτος αργότερα στη σεζόν και να δεχθεί σε ποινές. Ο Esteban Ocon με την Alpine συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, ενώ ο Pierre Gasly έχασε ολόκλρο το FP3, όταν αστόχησε ένα πάνελ θερμικής προστασίας στην περιοχή του κινητήρα της AlphaTauri, προκαλώντας υπερθέρμανση (καπνοί έβγαιναν κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα) και διαρροή λαδιού.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!