Ο Roope Korhonen επιβίωσε από μια απαιτητική Κυριακή και κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA στην Ουγγαρία. Το φινλανδικό πλήρωμα με τον Korhonen και τον συνοδηγό του Anssi Viinikka, οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally2 εξοπλισμένο με ελαστικά MRF, περιηγήθηκαν σε απίστευτα σκληρές διαδρομές με χαλίκι, που δοκίμασαν τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα στα όριά τους.
Το νικητήριο πλήρωμα διέσχισε τη γραμμή τερματισμού με διαφορά 30,1 δευτερολέπτων από τον Mads Ostberg, ο οποίος οδηγούσε ένα Citroen C3 Rally2 με ελαστικά Michelin. Ο Miko Marczyk επωφελήθηκε από μια δραματική Κυριακή δράματος και συμπλήρωσε το βάθρο, μόλις 1,3 δλ. πίσω από τον Ostberg με Skoda Fabia RS Rally2, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του ERC από το Ράλλυ Ουγγαρίας του 2023.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Ο Korhonen οδήγησε εντυπωσιακά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, κερδίζοντας 5 από τις 13 ειδικές διαδρομές, αλλά η πορεία προς τη νίκη δεν ήταν απροβλημάτιστη. Ο Korhonen ολοκλήρωσε το Σάββατο 10,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Andrea Mabellini, πριν κερδίσει την τριάδα των πρωινών διαδρομών της Κυριακής για να μειώσει τη διαφορά από τον Ιταλό σε 1,9 δλ.
Ωστόσο, ο Korhonen δέχθηκε ποινή 10 δλ. επειδή ευθυγράμμισε ένα chicane στην ΕΔ10 (Nagyloter, 15,54 χλμ). Παρόλα αυτά, ο Φινλανδός ανέκαμψε αμέσως, περνώντας στην 1η θέση της γενικής κατάταξης στην επόμενη ειδική διαδρομή της Iszka, όπου σημειώθηκαν μεγάλες ανατροπές. Ο Mabellini έχασε 26,2 δλ. αφού τραυμάτισε τα ελαστικά του, δίνοντας στον Korhonen προβάδισμα 0,7 δλ., παρά το γεγονός και το αυτοκίνητο του Φινλανδού ένα από τα ελαστικά είχε βγει από τη ζάντα.
Οι ζημιές που υπέστη η ανάρτηση του Skoda Fabia RS Rally2 του Mabellini στην ΕΔ11 ανάγκασε τον Ιταλό, ο οποίος προηγήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββάτου το ράλλυ όλο το Σάββατο, να εγκαταλείψει. Αυτό έβαλε τέλος στις ελπίδες του για νίκη, παρά την εντυπωσιακή μέχρι εκείνη τη στιγμή εμφάνιση. Ο Mabellini απόλαυσε ένα εκπληκτικό Σάββατο με μοναδικό μελανό σημείο μια σκληρή προσγείωση από ένα άλμα που προκάλεσε στη συνοδηγό Virginia Lenzi πόνους στην πλάτη, οι οποίοι απαίτησαν τη μέριμνα του φυσικοθεραπευτή του αγώνα.
Η εγκατάλειψη του Mabellini έδωσε στον Korhonen ένα προβάδισμα ασφαλείας 37 δλ. έναντι του Ostberg πριν από την Power Stage, ένα δεύτερο πέρασμα από την τραχιά και γεμάτη αυλάκια ειδική διαδρομή της Iszka. Ο Korhonen κατάφερε να αποφύγει τα… κακά συναπαντήματα και να διεκδικήσει την πρώτη του νίκη στο ERC σε έναν αγώνα επιβίωσης.
Ο Οstberg βρισκόταν σε μάχη για την 4η θέση με τον Marczyk για μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά αυτή μετατράπηκε στην 3η θέση το πρωί της Κυριακής, όταν ο περυσινός νικητής του Ράλλυ Ουγγαρίας, Simone Tempestini, αντιμετώπισε πρόβλημα. Ο Tempestini, βρέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης μετά τη νίκη του στη Super Special το βράδυ της Παρασκευής, αλλά έπεσε στην 3η θέση μέχρι το Σάββατο. Οι ελπίδες του Ρουμάνου για το βάθρο διαλύθηκαν αφού τραυμάτισε τα ελαστικά του στην ΕΔ10, ενώ μία σπασμένη ράβδος στο σύστημα διεύθυνσης τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στην ΕΔ11.