WRC – Ράλλυ Λετονίας: Ο Rovanpera νικητής στο «1-2» της Toyota

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το Ράλλυ Λετονίας, όπου ο Kalle Rovanpera σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, όντας επικεφαλής από την αρχή έως το τέλος, με τον Sebastien Ogier να συμπληρώνει το «1-2» της Toyota.

Στο παρθενικό Ράλλυ Λετονίας του WRC, ο περυσινός Πρωταθλητής Kalle Rovanpera κατέκτησε την τρίτη του φετινή νίκη, παρότι συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες της φετινής σεζόν. Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota Gazoo Racing με συνοδηγό τον Jonne Halttunen τέθηκε επικεφαλής στην 1η ειδική διαδρομή του αγώνα και δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη έως την καρό σημαία, σε μία κυριαρχική νίκη, στη χώρα που έκανε το ντεμπούτο του στους αγώνες στην τρυφερή ηλικία των 12 ετών.

Η θέση στο δρόμο θα ήταν κρίσιμος παράγοντας, και ο Rovanpera εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την 6η θέση εκκίνησης. Ο Φινλανδός ήταν ταχύτατος, κερδίζοντας 11 από τις 20 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Ο Rovanpera πανηγύρισε επίσης 200 νίκες σε ειδικές διαδρομές σε μόλις 50 συμμετοχές στο WRC και ολοκλήρωσε στην 3η θέση τη Super Sunday.

O Rovanpera πήρε έξυπνες αποφάσεις όσον αφορά τα ελαστικά, για να σφραγίσει τη νίκη με διαφορά 39,2 δλ. από τον Sebastien Ogier, ο οποίος εξασφάλισε στην Toyota το «1-2». Ο Γάλλος επέστρεψε στην ενεργό δράση με τον συνοδηγό του Vincent Landais, αφότου είχαν αποσυρθεί από το Ράλλυ Πολωνίας και βρέθηκε στη 2η θέση της Super Sunday.

Ο Εσθονός Ott Tanak με τον Martin Jarveoja συνοδηγό στο Hyundai i20 N Rally1, απέσπασε το τελευταίο σκαλί του βάθρου από τους τοπικούς ήρωες Martins Sesks και Renars Francis, οι οποίοι πραγματοποίησαν μία εντυπωσιακή εμφάνιση στο ντεμπούτο τους με το υβριδικό Ford Puma της M-Sport στην πατρίδα τους.

Μάλιστα, επικράτησαν σε δύο ειδικές διαδρομές της Παρασκευής και προσέγγισε την τελική Power Stage με 4,6 δλ. προβάδισμα επί του Tanak, αλλά αντιμετώπισαν πρόβλημα με τη μετάδοση του Puma στην πρώτη στροφή της ΕΔ20, έχασαν 1 λεπτό και 45 δλ. και κατέληξαν στην 7η θέση, ενώ θα μπορούσαν να έχουν ανέβει στο βάθρο.

Ο Tanak παρέσυρε μία ξεφούσκωτη διαφημιστική αψίδα στην ΕΔ14, την οποία είχε παρασύρει νωρίτερα ο Evans, και επέκρινε τη διεύθυνση αγώνων, σε ένα περιστατικό που θα εξεταστεί από τη FIA, καθώς ήταν εμφανές ότι υπήρχε εμπόδιο στη διαδρομή και η διαδικασία δεν διακόπηκε. Η μάχη στο Πρωτάθλημα Οδηγών εντάθηκε, καθώς ο Tanak πήρε τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς της Super Sunday, επικρατώντας στην κατάταξη της τελικής ημέρας του ράλλυ καθώς και την Power Stage.

Με αυτό τον τρόπο, ο Εσθονός πέρασε στη 2η θέση του Πρωταθλήματος και πλησίασε τον team-mate του στη Hyundai, Thierry Neuville στους 8 βαθμούς, με 5 αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν. Στην 3η θέση της βαθμολογίας, 5 βαθμούς πίσω από τον Tanak, έπεσε ο Ουαλός Elfyn Evans, που τερμάτισε στην 5η θέση με το Toyota GR Yaris Rally1.

O Ουαλός ολοκλήρωσε τη Super Sunday στην 4η θέση, έγραψε τον 5ο χρόνο της Power Stage, και τερμάτισε 11,2 δλ. πίσω από τον Γάλλο Adrien Fourmaux της M-Sport Ford, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές. Ο Takamoto Katsuta έφερε το τέταρτο Yaris στην 6η θέση, εμπρός από τον 24χρονο Λετονό Martins Sesks.

Ο Thierry Neuville έχασε περίπου 83 δλ. στις αρχικές (μη επαναλαμβανόμενες) ειδικές διαδρομές του αγώνα «καθαρίζοντας» το δρόμο, και επέκρινε δριμύτατα τους κανονισμούς του WRC για το μειονέκτημα αυτό. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Gregoire Munster με το Ford Puma της M-Sport και ο Oliver Solberg, ο οποίος σημείωσε τη δεύτερη φετινή του νίκη στο WRC2 Skoda Fabia RS Rally2 της Toksport.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!