24 ώρες Le Mans: Η Peugeot τερμάτισε και με τα δύο της αυτοκίνητα

Με την αξιοπιστία να μετράει όσο και η ταχύτητα σε έναν αγώνα αντοχής, η Peugeot κατάφερε να τερματίσει και με τις δύο συμμετοχές της στην 11η και 12η θέση.

Το 92ο Le Mans στην ιστορία ήταν συναρπαστικό, με μόλις λίγα δευτερόλεπτα να κρίνουν τις μάχες για τις πρώτες θέσεις.

Ο αγώνας επηρεάστηκε από σποραδικές αλλά δυνατές βροχές που έπεφταν καθ’ όλη τη διάρκεια, διαμορφώνοντας συνθήκες που οδήγησαν σε έναν αριθμό συμβάντων στην πίστα και σε αρκετές περιόδους με αυτοκίνητα ασφαλείας.

Συνολικά, οι οδηγοί πέρασαν επτά ολόκληρες ώρες πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης περιόδου τεσσάρων ωρών στη μέση της νύχτας λόγω κακής ορατότητας. Αυτός ο άστατος καιρός δυσκόλεψε τις σωστές επιλογές στα ελαστικά αλλά και συνολικά τη στρατηγική των ομάδων.

Για την Team Peugeot TotalEnergies, υπήρξαν κάποιες μικρές έξοδοι, και μερικά λάθη στις Slow Zones κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο, η αξιοπιστία του Peugeot 9X8 2024 στο ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στο Le Mans, σε συνδυασμό με την καλή συνεργασία και την επιμονή των πληρωμάτων στα pit βοήθησαν στο να τερματίσουν και οι δύο συμμετοχές της ομάδας.

Τερμάτισαν λίγο έξω από την πρώτη δεκάδα, στην 11η και τη 12η θέση. Με την αξιοπιστία στο Le Mans να θεωρείται εξίσου σημαντική με την ταχύτητα, και δεδομένου του ανταγωνισμού με 23 Hypercars να συμμετέχουν στον φετινό αγώνα, η Peugeot είναι ευχαριστημένη με την απόδοση των οχημάτων της.

 

Οι οδηγοί δήλωσαν πως η αξιοπιστία του Peugeot 9X8 ήταν ένα ιδιαίτερα θετικό χαρακτηριστικό της φετινής συμμετοχής. Αξιοποιώντας την σε μελλοντικούς αγώνες, η ομάδα θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, δεδομένου του όχι και τόσο δυνατού ρυθμού.

Στην μάχη της κατάταξης  η Ferrari #50, έκοψε το νήμα πρώτη, με διαφορά μόλις 14 δλ. από την Toyota #7, με το πλήρωμα #51 (Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi, James Calado) της Ferrari να συμπληρώνει το βάθρο, έχοντας βρεθεί μακριά από τη μάχη της νίκης έως τις τελευταίες ώρες, λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών στην πρώτη βροχή.

Το ίδιο είχε συμβεί και στο πλήρωμα #6 της Porsche (Kevin EstreAndre Lotterer, Laurens Vanthoor), το οποίο είδε τη γραμμή τερματισμού στην 4η θέση, όντας το καλύτερο πρωτότυπο της γερμανικής εταιρείας, ενώ το πλήρωμα παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Στην 6η θέση τερμάτισε η Porsche #5 (Matt CampbellMichael ChristensenFrederic Makowiecki) που μαχόταν για τη νίκη από την πρώτη βροχή έως την τελευταία βροχή του αγώνα, όπου έκανε λανθασμένη επιλογή και παρέμεινε για αρκετούς γύρους στην πίστα με σλικ ελαστικά, πριν αναγκαστεί να επισκεφθεί και αυτό τα pits.

Στις τελευταίες ώρες, το πλήρωμα #2 της Cadillac (Earl BamberAlex PalouAlex Lynn), είχε ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική, αλλά έχασε οποιοδήποτε πλεονέκτημα θα μπορούσε να έχει, όταν ευθυγραμμίστηκε η τακτική του με όλων των υπόλοιπων στην τελευταία βροχόπτωση. Ακολούθησαν οι δύο Porsche της ιδιωτικής ομάδας της Jota (με την ομάδα να έχει συναρμολογήσει μέσα σε 36 ώρες το #12, έπειτα από ατύχημα στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής).

Η Lamborghini, που έκανε την επιστροφή της στην ανώτερη κατηγορία του Le Mans κατάφερε με το #63 (Daniil Kvyat, Mirko Bortolotti, Edoardo Mortara), να τερματίσει στη 10η θέση, εμπρός από τα δύο Peugeot, ταχύτερο εκ των οποίων ήταν το #94, με οδηγούς τους Stoffel Vandoorne, Paul Di Resta και Nico Muller.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!