Επεισοδιακός ήταν ο 3ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, οι 6 Ώρες του Spa-Francorchamps στη θρυλική πίστα του Βελγίου, καθώς διακόπηκε για πολλή ώρα με κόκκινη σημαία, ενώ υπήρξε και επίσημη ένσταση από την ομάδα της Ferrari, η οποία απορρίφθηκε από τη FIA.
H βασιζόμενη στη Βρετανία ομάδα της Jota κατέκτησε την πρώτη νίκη ιδιωτικής ομάδας στην εποχής των Hypercar στο WEC, με το πλήρωμα #12 των Βρετανών Will Stevens και Callum Ilott να τερματίζουν μόλις 12 δλ. εμπρός από μία άλλη Porsche 963 LMDh, αυτήν με το #6, της εργοστασιακής ομάδας της γερμανικής εταιρείας που διαχειρίζεται η Penske.
Πίσω από το τιμόνι της Porsche #6 βρίσκονταν οι Kevin Estre (Γάλλος), Andre Lotterer (Γερμανός) και Laurens Vanthoor (Βέλγος), οι οποίοι με μία νίκη και δύο δεύτερες θέσεις προηγούνται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Ο αγώνας διακόπηκε ένα δεκάλεπτο περίπου μετά τη συμπλήρωση της 4ης ώρας, όταν ο Earl Bamber της Cadillac είχε ατύχημα στην ευθεία Kemmel, αφού στην προσπάθειά του να προσπεράσει την Proton Competition Porsche #99 του Neel Jani για την 3η θέση, συγκρούστηκε με την WRT BMW M4 GT3 του Sean Gelael και χρειάστηκε πολύς χρόνος για να επισκευαστούν οι μπαριέρες.
Το πλήρωμα #12 της Jota εκμεταλλεύτηκε ένα καλά συγχρονισμένο pit stop πριν από την κόκκινη σημαία, για να βρεθούν σε διαφορετική στρατηγική από τους αντιπάλους τους. Είναι η πρώτη φορά από το 2014 που κερδίζει ένα δίδυμο οδηγών (και όχι πλήρωμα τριών πιλότων) στο WEC και η πρώτη φορά από το 2017 που όλοι οι οδηγοί του νικητήριου πληρώματος είναι Βρετανοί.
Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα #50 της Ferrari, αποτελούμενο από τους Miguel Molina, Antonio Fuoco και Nicklas Nielsen. Παρότι ο Fuoco είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, η pole position αφαιρέθηκε από το πλήρωμα, αφού στον τεχνικό έλεγχο η 499 P βρέθηκε κάτω του ελάχιστου ορίου βάρους.
Συνεπώς, το πρωτότυπο #50 εκκίνησε από το πίσω μέρος του grid, αλλά κατάφερε να τερματίσει εμπρός από το άλλο αυτοκίνητο της εργοστασιακής ομάδας της Ferrari, το #51, με οδηγούς τους James Calado, Alessandro Pier Guidi και Antonio Giovinazzi.
Η ομάδα της Ferrari AF Corse υπέβαλε ένσταση για την απόφαση των αγωνοδικών να επανεκκινήσει για 1 ώρα και 44 λεπτά ο αγώνας, 10 λεπτά μετά τις 19:00, δηλαδή την ώρα που ήταν αρχικά προγραμματισμένος ο τερματισμός, καθώς πριν από τη διακοπή, τα δύο αυτοκίνητά της καταλάμβαναν τις δύο πρώτες θέσεις. Η ένσταση δεν έγινε αποδεκτή, καθώς σύμφωνα με τον Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα της FIA, οι αποφάσεις των αγωνοδικών δεν μπορούν να αποτελούν αφορμή διαμαρτυρίας.