Ο τρίτος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι και ο πιο απαιτητικός της χρονιάς. Το Ράλλυ Σαφάρι ξεκίνησε από την πρωτεύουσα της Κένυας, το Ναϊρόμπι με την παραδοσιακή υπερειδική διαδρομή Kasarani (4,84 χλμ.), όπου δύο αυτοκίνητα παρατάσσονται πλάι με πλάι.
Μία αλλαγή στους φετινούς τεχνικούς κανονισμούς επανέφερε τα snorkel στα αυτοκίνητα WRC, τα οποία αποτελούν μία εφεδρική εισαγωγή αέρα για τον κινητήρα, για να τον προστατεύει σε περίπτωση που το αυτοκίνητο βυθιστεί σε βαθιά νερά ή βρεθεί σε βαθιά άμμο.
Το snorkel ενεργοποιείται από το συνοδηγό και κοστίζει κάτι σε απόδοση, οπότε τα πληρώματα θα το χρησιμοποιούν μόνο όταν χρειάζεται. Η Toyota μελέτησε διεξοδικά το σχεδιασμό του snorkel για το GR Yaris, ώστε να μειωθεί η επίδρασή του στην αεροδυναμική απόδοση, ενώ η Hyundai δεν το χρησιμοποίησε στην ειδική διαδρομή της Πέμπτης.
Σε αυτήν, νικητής αναδείχθηκε ο Βέλγος Thierry Neuville, με τον Martin Wydaeghe στο δεξί μπάκετ του Hyundai i20N Rally1. O Neuville αναμετρήθηκε με τους Elfyn Evans και Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1) και ήταν 1,7 δλ. ταχύτερος από τον Ουαλό οδηγό.
Στη δεύτερη θέση κατετάγη ο team-mate του Neuville στη Hyundai, Ott Tanak με το Martin Jarveoja πλοηγό, o οποίος κέρδισε τους Adrien Fourmaux / Alexandre Coria (M-Sport Ford Puma) με διαφορά 2,1 δλ. στη μεταξύ τους μονομαχία.
Ο Πρωταθλητής των δύο προηγούμενων σεζόν, Kalle Rovanpera, με συνοδηγό το Jonne Halttunen, που θα συμμετάσχουν σε επιλεγμένους αγώνες φέτος (με το Ράλλυ Σαφάρι να είναι ο δεύτερος εξ αυτών), ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Toyota, καθώς βρέθηκε στην 3η θέση.
Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta βρέθηκε πίσω από το φινλανδικό πλήρωμα, ακολουθούμενος από τους Esapekka Lappi (Hyundai) και Elfyn Evans, που συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα. Τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν έξι ειδικές διαδρομές κατά τη διάρκεια της Παρασκευής.