Το Dacia Sandrider θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ντακάρ του 2025

Η Dacia αποκάλυψε το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ντακάρ το 2025.

Το Dacia Sandrider θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ντακάρ του 2025

Η Dacia αποκάλυψε το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ντακάρ το 2025.

To 2025, η Dacia θα λάβει μέρος στο Ράλλυ Ντακάρ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid (W2RC) και αποκάλυψε το μοντέλο με το οποίο θα αγωνιστεί σε ορισμένα από τα πιο απαιτητικά και σκληρά εδάφη του κόσμου. Το Dacia Sandrider είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Manifesto, το εργαστήριο νέων ιδεών της Dacia που παρουσιάστηκε το 2022.

Το Sandrider είναι ένα εντελώς νέο όχημα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αγώνες Rally-Raid. Το μοντέλο βασίζεται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του Renault Group (στο οποίο ανήκει η Dacia) και της Prodrive, της αγγλικής εταιρείας του David Richardson, που ειδικεύεται στους αγώνες αυτοκινήτων.

Η Dacia θα παρατάξει μία πολύ ικανή οδηγική σύνθεση, στην οποία περιλαμβάνεται ο 49χρονος Γάλλος Sebastien Loeb, ο οποίος έχει κατακτήσει 9 συνεχόμενους τίτλους στο WRC από το 2004 έως το 2012. Είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός αγώνων ράλλυ, αλλά εξακολουθεί να κυνηγά την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Ντακάρ, στο οποίο συμμετέχει από το 2016. Ο Loeb θα έχει συνοδηγό τον Fabian Lurquin.

Μέλος της ομάδας της Dacia θα αποτελεί και ο οδηγός από το Κατάρ Nasser Al-Attiyah, πέντε φορές νικητής του Παγκοσμίου Κυπέλλου cross-country και δύο φορές νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid. Πρόκειται για έναν πραγματικό θρύλο του Ράλλυ Ντακάρ, έχοντας κερδίσει τον αγώνα πέντε φορές. Συνοδηγός του Al-Attiyah θα είναι ο Γάλλος Mathieu Baumel.

Το τρίτο Dacia Sandrider θα οδηγεί η 32χρονη Ισπανίδα Cristina Gutierrez Herrero, είναι ένα κορυφαίο όνομα στους αγώνες cross-country. Έχει ήδη λάβει μέρος 8 φορές στο Ράλλυ Ντακάρ μεταξύ 2017 και 2024. Κατέκτησε το 2021 το Παγκόσμιο Κύπελλο αγώνων Cross-Country, στην κατηγορία T3. Τον Ιανουάριο του 2024, έγινε η δεύτερη γυναίκα που κέρδισε σε μια κατηγορία (Challenger) του Ράλλυ Ντακάρ, μετά τη Jutta Kleinschmidt που κατέλαβε την 1η θέση γενικής το 2001. Συνοδηγός της Gutierrez θα είναι ο Pablo Moreno Huete.

To Dacia Sandrider εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που προσφέρουν οι κανονισμοί στην κατηγορία Ultimate T1+, εστιάζοντας κυρίως στην ευελιξία και το βάρος. Oι οδηγοί συμμετείχαν ενεργά από την αρχή στην εξέλιξή του. Οι πρώτες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο κατά τη διάρκεια τριών επισκέψεων στο Μαρόκο. Τον Οκτώβριο, η Dacia θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Μαρόκου, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Ράλλυ Ντακάρ του 2025. Η Dacia έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει στο Ράλλυ Ντακάρ τουλάχιστον έως το 2027.

Η Prodrive, της οποίας το έμβλημα βρίσκεται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, βοήθησε την Dacia να βρει την ιδανική κατανομή βάρους, να μειώσει το κέντρο βάρους και να παρουσιάσει πρωτοποριακά συστήματα, συμπεριλαμβανομένου αυτού της θερμικής διαχείρισης, που χρησιμοποιεί υπέρυθρες χρωστικές ουσίες για τη μείωση της θερμοκρασίας.

Το Sandrider βελτιώνει την αξιοπιστία με ένα πακέτο τετρακίνησης, που το καθιστά πιο σταθερό καθώς και με μια τροποποίηση στο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει πλέον διαφορετικό τελείωμα. Καινούργιο είναι και το σύστημα πέδησης, με τους δίσκους και τα πεντάλ αλλαγμένα, ώστε να υπάρχει ένα σύστημα με το οποίο οι οδηγοί θα είναι πιο άνετοι και απαιτεί λιγότερη σωματική προσπάθεια.

Η Dacia ανακοίνωσε επίσης ότι η Tiphanie Isnard θα αναλάβει καθήκοντα μάνατζερ της ομάδας. Η Γαλλίδα έχει αποκτήσει πλούσια εμπειρία στα ράλλυ ως συνοδηγός του Sebastien Loeb, καθώς και νίκες στο Ράλλυ Ντακάρ με τον 14 φορές νικητή του αγώνα Stephane Peterhansel, αφού πρώτα ανέλαβε τη διαχείριση των logistics και στη συνέχεια τη διαχείριση ολόκληρης της ομάδας. Ο Philip Dunabin θα είναι ο τεχνικός διευθυντής, έχοντας εργαστεί στο τεχνικό κομμάτι για πολλά χρόνια στο παρελθόν σε τέτοιου είδους διοργανώσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!