Μαγειρεύει “chips” πριν… ξαναπεινάσει η Renault

Ο όμιλος Renault και η STMicroelectronics ξεκινούν τη στρατηγική συνεργασία τους για την παραγωγή ημιαγωγών

Μαγειρεύει “chips” πριν… ξαναπεινάσει η Renault

Ο όμιλος Renault και η STMicroelectronics ξεκινούν τη στρατηγική συνεργασία τους για την παραγωγή ημιαγωγών

Η Renault Group και η STMicroelectronics ανακοίνωσαν μια στρατηγική συνεργασία για τη σχεδίαση, την εξέλιξη, την κατασκευή και την προμήθεια στα Renault των προϊόντων της STMicroelectronics και συναφείς λύσεις ημιαγωγών για τα ηλεκτρονικά συστήματα ισχύος των ηλεκτρικών αλλά και των υβριδικών μοντέλων. Η κίνηση αυτή του γαλλικού ομίλου έρχεται ως “απάντηση” στην έλλειψη ημιαγωγών (chips) που παρουσιάστηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία τους τελευταίους μήνες και έχει οδηγήσει στην καθυστέρηση παραγωγής οχημάτων.

Σύμφωνα με τη Renault, αυτές οι τεχνολογίες θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην αυτονομία και τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, με τη μείωση των απωλειών ισχύος και τη βελτίωση της αποδοτικότητας, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερα έξοδα για την μπαταρία, περισσότερα χιλιόμετρα ανά φόρτιση, μικρότερο χρόνο φόρτισης και μειωμένο κόστος χρήστη.

Η Renault Group και η STMicroelectronics θα συνεργαστούν με το στόχο της βελτίωσης της απόδοσης ισχύος των εφαρμογών της Renault Group για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, με βάση τις τεχνολογίες και τα προϊόντα ημιαγωγών ευρείας ζώνης της STMicroelectronics. Οι εταιρείες θα συνεργαστούν για την εξέλιξη αποδοτικών, εξειδικευμένων και αρθρωτών εξαρτημάτων με βάση την κατανόηση των τεχνολογικών αναγκών του ομίλου Renault  για συσκευές καρβιδίου του πυριτίου (SiC), τρανζίστορ νιτριδίου του Γάλλιου (GaN), μαζί με σχετικά πακέτα και τα αρθρωτά στοιχεία. Ως βασικός συνεργάτης καινοτομίας της Renault, η STMicroelectronics θα επωφεληθεί από σημαντικούς όγκους εγγυημένους για την ετήσια χρήση αυτών των μονάδων ισχύος και των τρανζίστορ από το 2026 με 2030.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!