Μια πρώτη εικόνα του νέου MINI Countryman

Με μπόλικο καμουφλάζ το νέο, επερχόμενο MINI Countryman παρουσιάζεται στο κοινό, λίγο πριν την επίσημη πρώτη του.

Μια πρώτη εικόνα του νέου MINI Countryman

Με μπόλικο καμουφλάζ το νέο, επερχόμενο MINI Countryman παρουσιάζεται στο κοινό, λίγο πριν την επίσημη πρώτη του.

Με έντονους ρυθμούς συνεχίζεται η εξέλιξη του επερχόμενου Countryman από τη MINI. Σύμφωνα με την εταιρεία στη γκάμα της νέας γενιάς του θα υπάρχει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και μάλιστα θα είναι το πρώτο MINI που θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γερμανία. Το ηλεκτρικό Countryman θα κατασκευάζεται μαζί με τις BMW Σειρά 1, Σειρά 2 Gran Coupe και Σειρά 2 Active Tourer στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία.

Επίσημα λοιπόν η MINI έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες με αρκετό καμουφλάζ της πρωτότυπης εκδοχής του μοντέλου. Ωστόσο, δεν έκανε κάτι αντίστοιχο με τις προδιαγραφές του. Σύμφωνα με πληροφορίες όμως αναμένεται να πατάει στην πλατφόρμα της BMW iX1 και να χρησιμοποιεί τα ίδια εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν και γι’ αυτήν.

Αν ισχύει αυτή η πληροφορία, τότε το Countryman θα μπορούσε να διατίθεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και να αποδίδει 230 kW (313 ίππους) και 500 Nm ροπής. Η μπαταρία που θα χρησιμοποιεί θα είναι 64,7 kWh και θα προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 440 χιλιόμετρα, με μια μόνο φόρτιση.

Για να περάσει και να βγει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Λειψίας το νέο Countryman, η MINI κάνει μια σημαντική επένδυση εκεί, ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να διαμορφώσει τις γραμμές παραγωγής, αλλά και χώρους κατάλληλους για τα ηλεκτρικά εξαρτήματα που απαιτούνται.

Επίσης, μέχρι το 2024 η MINI αναμένεται να προσλάβει 1.000 νέους εργαζόμενους στην παραγωγή ηλεκτρικών εξαρτημάτων, οι οποίοι θα προστεθούν στο σημερινό εργατικό δυναμικό της εταιρείας που φτάνει τους 5.600 εργαζόμενους. Σήμερα, το εργοστάσιο της Λειψίας κατασκευάζει περίπου 1.000 αυτοκίνητα κάθε μέρα, αλλά η δυναμικότητα αυτή αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τα πλάνα της MINI, μέχρι το 2030 η βρετανική φίρμα σκοπεύει να έχει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα. Ωστόσο, το νέο Countryman θα έχει και άλλες εκδόσεις, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, 1,5 και 2,0 λίτρων βενζίνης.

Στις πληροφορίες που τρέχουν στο διαδίκτυο υπάρχει και μία που αναφέρει, ότι θα έχει μια έκδοση Plug-in Hybrid η οποία θα βασίζεται στον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα και θα αποδίδει 322 ίππους. Η μπαταρία του θα είναι 14,2 kWh και θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιομέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!