F1: Η Mercedes θα αλλάξει νωρίς σχεδιασμό καλυμμάτων ψυγείων

Η φετινή Mercedes W14 ανασχεδιάστηκε σε πολλούς τομείς αλλά διατήρησε τα πολύ μικρά καλύμματα ψυγείων -μία καινούργια εκδοχή τους- και θα παρουσιάσει αναβαθμίσεις σε αυτά, στα αρχικά στάδια της σεζόν.

F1: Η Mercedes θα αλλάξει νωρίς σχεδιασμό καλυμμάτων ψυγείων

Η φετινή Mercedes W14 ανασχεδιάστηκε σε πολλούς τομείς αλλά διατήρησε τα πολύ μικρά καλύμματα ψυγείων -μία καινούργια εκδοχή τους- και θα παρουσιάσει αναβαθμίσεις σε αυτά, στα αρχικά στάδια της σεζόν.

Η Mercedes παρουσίασε τo καινούργιο της μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν της Formula 1, την W14, η οποία διατηρεί τη φιλοσοφία πολύ μικρών καλυμμάτων ψυγείων (zero-pod). Η γερμανική ομάδα έχει ανασχεδιάσει τα καλύμματα και ο επικεφαλής της, Toto Wolff δήλωσε ότι αναμένονται περαιτέρω αναβαθμίσεις σε αυτό τον τομέα στους πρώτους αγώνες της σεζόν.

Η Mercedes είναι η μοναδική ομάδα που επιμένει σε αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία, καθώς η πλειονότητα των ομάδων έχει ακολουθήσει τη σχολή των καλυμμάτων ψυγείων της περυσινής Red Bull, με το αμάξωμα να χαμηλώνει στο πίσω μέρος, κατευθύνοντας αέρα προς το επάνω μέρος του διαχύτη.

Ο Toto Wolff δήλωσε στην παρουσίαση: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της περασμένης σεζόν το αναλύσαμε, αν ήταν σωστό ή όχι. Προφανώς μπορείτε να δείτε ότι τα πλαϊνά είναι πολύ διαφορετικά από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο. Αλλά πιστεύουμε ότι αυτό δεν είναι ένα μέρος που σχετίζεται με την απόδοση».

«Προφανώς, δεν υπάρχει κάτι ιερό, και εξετάζουμε τα πάντα. Σχετικά με τα καλύμματα των ψυγείων, αυτή είναι η πρώτη έκδοση και όταν θα ολοκληρώσουμε τους πρώτους αγώνες, αυτό θα αλλάξει λίγο».

«Νομίζω ότι είναι σημαντικό να είμαστε τολμηροί σε αυτό το άθλημα και εξακολουθώ να είμαι περήφανος για τις λύσεις που εφαρμόστηκαν στο μονοθέσιο πέρυσι. Ο σχεδιασμός των καλυμμάτων ψυγείων δεν είναι κάτι που πιστεύουμε ότι ήταν ουσιαστικά ο λόγος για τον οποίο δεν είχαμε καλή απόδοση».

«Πέρυσι, πήραμε ένα σκληρό μάθημα. Γνωρίζαμε ότι θα φέρουμε ένα πακέτο αναβάθμισης για το δεύτερο χειμερινό τεστ και αυτό άξιζε 1,5 δλ. Στη συνέχεια, κοιτάζοντας το πρώτο τεστ, σκεφτόμασταν ότι αυτό δεν έχει σημασία, επειδή δεν θα είναι αυτό το μονοθέσιο. Στη συνέχεια το βάλαμε στην πίστα και δεν είχε καθόλου την απόδοση που περιμέναμε».

«Έτσι, φέτος, κάναμε το αντίθετο. Και αυτό που είδατε είναι, σε μεγάλο βαθμό, το μονοθέσιο που θα αγωνιστούμε, αλλά και αυτό με το οποίο θα κάνουμε τις χειμερινές δοκιμές. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε την πλατφόρμα και το πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο, αντί να κρατάμε κάποια εξαρτήματα στο παρασκήνιο που μπορεί να προσθέσουν 1-2 δέκατα του δλ. στην καθαρή αεροδυναμική απόδοση».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!