Ράλλυ Ντακάρ ΕΔ2: Ο Nasser Al-Attiyah μειώνει τη διαφορά

Κατακτώντας τη νίκη στη δεύτερη ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ, ο περυσινός νικητής του αγώνα, Nasser Al-Attiyah μείωσε τη διαφορά του Carlos Sainz που βρίσκεται στην κορυφή.

Ο Καταριανός οδηγός της Toyota, Nasser Al-Attiyah, με συνοδηγό τον Mathieu Baumel, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη ημέρα του φετινού Ράλλυ Ντακάρ στην κατηγορία των αυτοκινήτων. Η ειδική διαδρομή από το Sea Camp έως Alula είχε μήκος 430 χλμ. Ο Al-Attiyah κατάφερε να ανατρέψει ένα μειονέκτημα 1 λεπτού και 34 δλ. από τον Erik van Loon, στο τελευταίο σημείο χρονομέτρησης πριν από την ολοκλήρωση της ειδικής διαδρομής.

Η επίδοση αυτή προώθησε τον Al-Attiyah στη 2η θέση, 2 λεπτά και 12 δλ. πίσω από τον Carlos Sainz, που είχε καταλάβει την πρωτοπορία από την ΕΔ1. Ο Ισπανός οδηγός της Audi ήταν πρώτος στη διαδρομή, ανοίγωντας το δρόμο για τους υπόλοιπους, λόγω της νίκης του στην ΕΔ1 και αντιμετώπισε αναμφισβήτητα τις πιο δύσκολες συνθήκες, οδηγώντας από τις αμμώδεις ακτές σε βραχώδη βουνά και στενά μονοπάτια. Ο Sainz κατετάγη 3ος στους χρόνους της 2ης ημέρας, έχοντας χάσει 5 λεπτά και 5 δλ. από τον Al-Attiyah, για να βρεθεί πίσω και από τον van Loon.

Αυτός που έχασε τον περισσότερο χρόνο όμως ήταν ο Sebastien Loeb με το αυτοκίνητο της Prodrive, καθώς αντιμετώπισε τρεις αστοχίες ελαστικών. Ο Γάλλος 9 φορές Πρωταθλητής του WRC έχασε κάτι λιγότερο από μιάμιση ώρα και έπεσε από τη 2η θέση εκτός των 30 πρώτων. Με τους οδηγούς της Audi Stephane Peterhansel (8ος) και Mattias Ekstrom να αντιμετωπίζουν προβλήματα στα αρχικά στάδια (ο Σουηδός δέχθηκε ποινή 15 λεπτών), ο Mathieu Serradori με το αυτοκίνητο της Century βρέθηκε στην 3η θέση, σχεδόν 25 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο.

Στην κατηγορία T3 των ελαφριών πρωτότυπων, ο Mitchell Guthrie αναδείχθηκε νικητής, έχοντας καταφέρει να κερδίσει χρόνο σε όλη τη διαδρομή. Ο Αμερικανός και τερμάτισε 1 λεπτό και 30 δλ. μπροστά από τον «Chaleco» Lopez, ο οποίος διατηρεί την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη. Στην κατηγορία των φορτηγών, ο Janus Van Kasteren με το Iveco της ομάδας De Rooy σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, αλλά δέχθηκε ποινή 15 λεπτών, επειδή έχασε ένα σημείο ελέγχου.

Συνεπώς, ο Ales Loprais κατέκτησε τη νίκη στην ΕΔ2 και με το Praga, ο Τσέχος οδηγός κατέλαβε την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη. Η κατηγορία Τ4 των τροποποιημένων SSV παραγωγής, κυριαρχείται από τον οικογένεια Goczal, καθώς όταν δεν είναι ο γιος Eryk επικεφαλής, όπως στην 1η ημέρα, τότε αναλαμβάνει τα ηνία ο πατέρας της πολωνικής οικογένειας, Marek.

Στις μοτοσικλέτες, ο Mason Klein κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε ΕΔ, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, παρά την ποινή που του επιβλήθηκε για υπερβολική ταχύτητα. Στις τετράτροχες μοτοσικλέτες, o Alexandre Giroud διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι τέλους, για να κερδίσει. Αν και ο Manuel Andujar θα μπορούσε επίσης να διεκδικήσει τη νίκη, ο Αργεντινός έχασε πάνω από 7 δλ. στο τελευταίο τμήμα της ειδικής από τον Γάλλο αντίπαλό του. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Pablo Copetti και ο Francisco Moreno Flores συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα της ημέρας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!