Everrati Range Rover & LR Defender: Διαχρονική… ηλεκτροκίνηση

Η βρετανική φίρμα με την αδυναμία στις ηλεκτρικές μετατροπές, παρουσιάζει ανακατασκευασμένες εκδοχές των κλασικών Range Rover και Defender

Everrati Range Rover & LR Defender: Διαχρονική… ηλεκτροκίνηση

Η βρετανική φίρμα με την αδυναμία στις ηλεκτρικές μετατροπές, παρουσιάζει ανακατασκευασμένες εκδοχές των κλασικών Range Rover και Defender

H Everatti έχει συνδέσει το όνομα της με ανακατασκευασμένες, ηλεκτροκίνητες εκδοχές κλασικών όσο και εμβληματικών μοντέλων μεταξύ των οποίων η Porsche 911 της γενιάς 964, η Mercedes-Benz SL Pagoda, η Shelby GT 40 αλλά αλλά και και το Land Rover Series IIA.  Πλέον παρουσιάζει τις τελευταίες προσθήκες της ιδιάζουσας γκάμας της η οποία αφορά και πάλι την Land Rover και συγκεκριμένα τα κλασικά RR Classic και Defender που έρχονται να προστεθούν στο εξίσου κλασικό LR Series IIA.

Να σημειωθεί ότι το Range Rover Classic κατασκευαζόταν από την LR μεταξύ 1970 και 1996 αποτελώντας σύμβολο κύρους για όσους το αποκτούσαν -εξάλλου ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του συγκαταλεγόταν και η Ελισσάβετ Β’- και ταυτόχρονα έναν ιδανικό συνδυασμό ανάμεσα στις off-road ικανότητες, πολυτέλεια και άνεση. Το κλασικό Defender με τη σειρά του, στις αρχές της δεκαετίας του ’80 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, αποτέλεσε την μετεξέλιξη του LR Series III,  δίνοντας χειροπιαστή συνέχεια στην πιο σκληροτράχηλη πλευρά της φίρμας και αποτελώντας διαχρονικά το αντίπαλο δέος του αμερικανοτραφούς Willys της Jeep και φυσικά των απογόνων του.

Ανεξαρτήτως του status των αρχέτυπων, όπως ισχύει για κάθε ανακατασκευασμένο μοντέλο της Everrati, όλα τα χαρακτηριστικά του μοντέλων έχουν ανασυσταθεί αποκτώντας την πρότερη αίγλη τους και σύμφωνα με τα όσα επιθυμεί ο εκάστοτε ιδιοκτήτης του.

Bέβαια στην προκειμένη περίπτωση, το επίκεντρο της έκδοσης δεν αποτελεί κάποιος V8 αλλά ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο δια χειρός Everrati με την βρετανική φίρμα να σημειώνει ότι η τοποθέτηση των επί μέρους «συστατικών» του, του ηλεκτρικού μοτέρ, της μπαταρίας και του κιβωτίου μονής σχέσης έχει γίνει με το σκεπτικό της ιδανικής κατανομής βάρους. Επίσης, ένα άλλο στοιχείο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι η ηλεκτρική μετατροπή είναι απολύτως αναστρέψιμη εφόσον κάποιος το επιθυμεί.

Παράλληλα με την αντικατάσταση του συνόλου με ένα αμιγώς ηλεκτρικό, η Everrati, αναπροσαρμόζει και το εσωτερικό των κλασικών μοντέλων της βρετανικής φίρμας, επιζητώντας μια πιο βιώσιμη υπόσταση. Έτσι, η πλειονότητα των υλικών που αξιοποιούνται ανήκουν στην κατηγορία των βιώσιμων με αιχμή το ειδικής επεξεργασίας δέρμα που κατασκευάζεται από την Bridge of Weir και η διαδικασία παραγωγής του οποίου έχει μειωμένο αποτύπωμα σε άνθρακα.

Στο πλαίσιο των πολλαπλών επιλογών εξατομίκευσης αλλά και του εκσυγχρονισμού των μοντέλων, η βρετανική φίρμα έχει μια ευρεία λίστα συνεργατών και προμηθευτών που μπορούν να κατασκευάσουν custom made όργανα αλλά και να εκπληρώσουν τις επιθυμίες των ιδιοκτητών τους χωρίς να «διαταράξουν» την κλασική αισθητική των μοντέλων της Land Rover.

Όπως σημείωσε ο επικεφαλής της Everrati, Justin Lunny για την επιλογή των μοντέλων της Land Rover «τα δύο αυτά μοντέλα που δημιουργήσαμε συμβαδίζουν απολύτως με το πνεύμα της εποχής. Είναι δύο κινούμενα έργα τέχνης που θα δώσουν στους ιδιοκτήτες τους τη δυνατότητα να ταξιδεύουν με πολυτέλεια χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον. Πρόκειται για προηγμένες κατασκευές οι οποίες χάρη στις παρεμβάσεις μας θα μπορούν να διατηρηθούν για τις μελλοντικές γενιές που θα έχουν τη δυνατότητα να εξακολουθήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις απολαμβάνουν».

Βέβαια όλα τα παραπάνω εξασφαλίζονται και ένα ιδιαιτέρως υψηλό τίμημα καθώς το RR Classic ξεκινά από τις 230.000 στερλίνες (264.000 ευρώ) και το Defender από τις 185.000 στερλίνες (212.000 ευρώ) χωρίς να συνυπολογίζονται οι φόροι αλλά και το κόστος του αυτοκινήτου που θα αποτελέσει το εφαλτήριο για τις ηλεκτρικές μετατροπές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!