Frank Weber

Ο Frank Weber εντάχθηκε στη BMW το 2011 ως υπεύθυνος για τα πολυτελή οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Rolls-Royce. Τον Ιούλιο του 2020 ανέλαβε επικεφαλής εξέλιξης στη BMW.

Frank Weber

Ο Frank Weber εντάχθηκε στη BMW το 2011 ως υπεύθυνος για τα πολυτελή οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Rolls-Royce. Τον Ιούλιο του 2020 ανέλαβε επικεφαλής εξέλιξης στη BMW.

Η i4 περιγράφεται ως μια ηλεκτρική BMW από τον πυρήνα της μάρκας. Πιστεύετε ότι οι πωλήσεις της θα προέρχονται από αγοραστές της Σειράς 3 ή από νέους πελάτες;

Η i4 είναι πραγματικά σημαντικό μοντέλο για εμάς. Ο πυρήνας είναι γύρω από τις Σειρά 3 και Σειρά 4, οπότε η i4 θα προσελκύσει πελάτες από τη Σειρά 3, οι οποίοι αναζητούν ένα ισχυρό EV με ικανή ηλεκτρική αυτονομία. Αλλά το αυτοκίνητο είναι επίσης ελκυστικό και για τις δυνατότητες φόρτισης, αλλά και το ευρύχωρο εσωτερικό του, που θα προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και από τη Σειρά 5.

Πως διαφέρει η i4 από τα άλλα, προηγούμενα μοντέλα «i», όπως τα i3 και i8;

Αυτό που είναι ουσιώδες για εμάς αυτή τη στιγμή είναι με τις i4 και iX να προσελκύσουμε στη BMW πελάτες από κατηγορίες με μεγάλες πωλήσεις. Τα i3 και i8 ήταν μια προσέγγιση στον εξηλεκτρισμό μέσω κατηγοριών με χαμηλές πωλήσεις. Αυτή είναι μια κατηγορία υψηλών πωλήσεων, ενώ διευρύνουμε και το στόλο των οχημάτων.

Υπάρχει πεδίο εφαρμογής στη γκάμα της i4 για μια έκδοση με μικρότερη μπαταρία, μικρότερη αυτονομία και χαμηλότερη τιμή;

Μέχρι το τέλος του 2024 θα έχουμε ένα ηλεκτρικό μοντέλο σε κάθε μία από τις «πολυπληθείς» κατηγορίες. Αυτό που θα δείτε επίσης, είναι ότι η i4 έχει διαφορετικές επιλογές μπαταριών. Αυτό δεν διαφέρει γκάμα των προϊόντων που βλέπετε σε συμβατικά οχήματα. Θα υπάρχει μια βασική έκδοση με χαμηλή τιμή εκκίνησης και θα έχουμε μια μεγαλύτερη μπαταρία για τα μεγαλύτερα μοντέλα μας.

Θα δείτε ότι τα μικρά αυτοκίνητα με μεγάλες μπαταρίες έρχονται, όσον αφορά την τιμή, πολύ κοντά σε μοντέλα της επόμενης κατηγορίας. Είναι σαφές για εμάς ότι σε κάθε κατηγορία θα έχουμε μια εισαγωγική έκδοση με μικρότερη ηλεκτρική αυτονομία και μια μεγαλύτερη, στο άνω άκρο με διαφορά στην τιμή. Η μπαταρία είναι το βασικό στοιχείο διαμόρφωσης του κόστους, οπότε θα πρέπει να κάνουμε την κλιμάκωση σωστά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!