BMW M2: Σε αντίστροφη μέτρηση

H βαυαρική φίρμα προλογίζει την πρεμιέρα της Μ2 η οποία θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά στις 11 Οκτωβρίου και στη συνέχεια, θα δώσει το παρών «in flesh» μαζί με την ΧΜ, σε εκδήλωση στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όπου και θα κατασκευάζεται

BMW M2: Σε αντίστροφη μέτρηση

H βαυαρική φίρμα προλογίζει την πρεμιέρα της Μ2 η οποία θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά στις 11 Οκτωβρίου και στη συνέχεια, θα δώσει το παρών «in flesh» μαζί με την ΧΜ, σε εκδήλωση στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όπου και θα κατασκευάζεται

Πιστή στην υπόσχεσή της, η βαυαρική φίρμα επεφύλαξε ένα πληθωρικό «απολογισμό» προϊόντων για την χρονιά που το τμήμα Μ συμπληρώνει 50 χρόνια. Έτσι λίγο μετά την καθ΄όλα πληθωρική ΧΜ, η οποία αποτελεί το πρώτο μοντέλο των Βαυαρών με την αποκλειστική επιμέλεια του τμήματος Μ μετά την ιστορική Μ1 της δεκαετίας του ’70, η βαυαρική φίρμα θα πραγματοποιήσει τα αποκαλυπτήρια της νέας M2.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η πρεμιέρα της νέας Μ2 θα πραγματοποιηθεί στις 11 Οκτωβρίου, ωστόσο στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 15 Οκτωβρίου θα βρεθεί σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο BMW Performance Center προς τιμήν των 50 χρόνων του τμήματος Μ, στη Νότια Καρολίνα μαζί με το άλλο άκρο της γκάμας του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου της BMW, ΧM.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά της που έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της BMW στη Λειψία, η Μ2 θα κατασκευάζεται πλέον στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του San Luis Potosi στο Μεξικό.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι νέα Μ2 θα είναι το τελευταίο μοντέλο του τμήματος Μ που θα αξιοποιεί ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς κάποιου είδους ηλεκτρικής τεχνολογία μιας και εφεξής, όπως αποδεικνύει το παράδειγμα της ΧΜ, θα επενδύσουν σε «μεικτά» σύνολα με plug-in ή ήπια υβριδική τεχνολογία πριν φυσικά περάσουν εξολοκλήρου στην ηλεκτροκίνητη εποχή.

Σε ό,τι αφορά την νέα Μ2, θα αξιοποιήσει τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει και τις Μ3, Μ4 προσφέροντας ισχύ η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί λίγο πάνω από τους 450 ίππους.

Όπως έχει ήδη ενημερώσει η BMW στις επιλογές της θα συγκαταλέγεται και ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων εκτός από το αυτόματο, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Επίσης σε δεύτερο χρόνο την γκάμα θα συμπληρώσουν ακόμα πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις με τα διακριτικά CSL οι οποίες, χάρη σε χαμηλότερο βάρος και μια διαφορετική προσέγγιση στο πλαίσιο και ανάρτηση, θα υπόσχονται ακόμα πιο καταιγιστικές επιδόσεις που θα ευνοούν την κίνηση σε πίστα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!