Lamborghini Urus S: Η νέα επιλογή

Η ιταλική φίρμα προσθέτει στις επιλογές του δημοφιλούς SUV της μια νέα έκδοση η οποία αν και θα τοποθετηθεί κάτω από την πρόσφατη Performante, υιοθετεί πολλά από τα πιο αιχμηρά χαρακτηριστικά της και αντίστοιχης διαμόρφωσης κινητήρα

Lamborghini Urus S: Η νέα επιλογή

Η ιταλική φίρμα προσθέτει στις επιλογές του δημοφιλούς SUV της μια νέα έκδοση η οποία αν και θα τοποθετηθεί κάτω από την πρόσφατη Performante, υιοθετεί πολλά από τα πιο αιχμηρά χαρακτηριστικά της και αντίστοιχης διαμόρφωσης κινητήρα

Η Urus πρωτοπαρουσιάστηκε το 2018 και παρά την δημοτικότητά της, η ιταλική φίρμα δεν την «αξίωσε» με την πληθώρα εκδόσεων και παραλλαγών που συνηθίζει η Lamborghini τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα supercar προϊόντα της. Βέβαια αυτό σταδιακά αλλάζει με την φίρμα από την Μπολόνια να έχει ήδη παρουσιάσει την έκδοση Performante και πλέον προσθέτει ακόμα μία με τα διακριτικά S η οποία θα πάρει θέση στη βάση της γκάμας.

Σε οπτικό επίπεδο, η Urus S δανείζεται στοιχεία από την Performante όπως προδίδει η όψη της με τον νέο προφυλακτήρα με τις περισσότερες ακμές αν και δεν ενδίδει στο μεγαλύτερο splitter.

Aνασχεδιασμένο είναι και το καπό, ωστόσο σε αντίθεση με την πιο σκληροπυρηνική Performante δεν κατασκευάζεται από ανθρακόνημα υιοθετώντας μόνο τις αντίστοιχου σχεδιασμού εισαγωγές αέρα οι οποίες μπορούν να βαφτούν σε μαύρη απόχρωση. Παράλληλα η Lamborghini δίνει τη δυνατότητα επιλογής μιας ανθρακονημάτινης οροφής.

Στο πίσω τμήμα οι επιρροές από την Performante είναι ακόμα πιο διακριτές στην σχεδίαση του προφυλακτήρα και των αεροδυναμικών βοηθημάτων με εξαίρεση το spoiler το οποίο δεν μεταφέρεται στην S.

Την εικόνα συμπληρώνει μια νέα τετραπλή απόληξη για την εξάτμιση η οποία μπορεί να επιλεγεί με μαύρο ματ ή γυαλιστερό φινίρισμα. Την εξωτερική της εμφάνιση ολοκληρώνουν οι τροχοί με διάσταση 21, 22 ή και 23 ιντσών.

Η Urus S αξιοποιεί την ίδια διαμόρφωση του V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και την έκδοση Performante αποδίδοντας 666 ίππους και 850 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ΖF ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η S υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και συνοψίζονται στην δυνατότητα επιλογής νέων αποχρώσεων και επενδύσεων με το κέντρο ταμπλό να εξακολουθεί να μονοπωλείται από το infotainment των 10,1 ιντσών το οποίο συνδυάζεται με μια μικρότερη οθόνη 8,6 ιντσών χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!