H Rolls-Royce Spectre στη γαλλική ριβιέρα

Το μοντέλο που θα αποτελέσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης στη γαλλική ριβιέρα καθώς οι Βρετανοί είδαν στους απαιτητικούς δρόμους της Κυανής Ακτής το ιδανικό πεδίο δοκιμών της περίτεχνης ανάρτησης με την οποία θα εφοδιάζεται το Spectre.

H Rolls-Royce Spectre στη γαλλική ριβιέρα

Το μοντέλο που θα αποτελέσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης στη γαλλική ριβιέρα καθώς οι Βρετανοί είδαν στους απαιτητικούς δρόμους της Κυανής Ακτής το ιδανικό πεδίο δοκιμών της περίτεχνης ανάρτησης με την οποία θα εφοδιάζεται το Spectre.

H πρέμιερα της Spectre έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς με το επιβλητικό βρετανικό δημιούργημα που θα αποτελέσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό εγχείρημα της Rolls-Royce να συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και τη διαδικασία fine-tuning η οποία, όπως μας ενημερώνουν, οι Βρετανοί πραγματοποιείται με φόντο την Κυανή Ακτή.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, αφού νωρίτερα μέσα στην χρονιά το Spectre ολοκλήρωσε το σκέλος δοκιμών σε θερμοκρασίες ψύχους, πλέον καλείται να διανύσει 625.000 χλμ. στη γαλλική ριβιέρα προκειμένου οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας να επιτύχουν την ισορροπία που επιθυμούν από την ανάρτηση, όπως επιβάλλεται από τις εκκεντρικές προδιαγραφές της βρετανικής φίρμας.

Για την ακρίβεια οι δοκιμές στους φιδίσιους δρόμους πέριξ των Μονακό, Καννών και Νίκαιας θα προσφέρουν πολύτιμα στοιχεία για την τελειοποίηση του ηλεκτρονικό συστήματος ελέγχου των κλίσεων του αμαξώματος το οποίο επί της ουσίας απεμπλέκει τις αντιστρεπτικές ράβδους της ανάρτησης στις ευθείες και τις επανασυμπλέκει όταν, σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου και τα συστήματα επιτήρησης του αυτοκινήτου, ακολουθεί στροφή. Το εν λόγω σύστημα αναμένεται να εξασφαλίσει και στο Spectre την περιώνυμη άνεση και την ποιότητα μετακίνησης την οποία η Rolls-Royce παρομοιάζει με «μαγικό χαλί».

Να σημειωθεί επίσης ότι σύμφωνα με τις συστάσεις η ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce έχει φτάσει σε βαθμό ολοκλήρωσης 40%, ενώ ήδη σε σχέση με τα πρώτα πρωτότυπα που εμφανίστηκαν οι σχεδιαστές της βρετανικής φίρμας σε συνεργασία με τους αεροδυναμιστές, έχουν αναθεωρήσει μέρος των στοιχείων καταφέρνοντας να μειώσουν το σχετικό μέγεθος από 0.26 σε 0.25 καθιστώντας την Spectre την πιο αεροδυναμική Rolls-Royce όλων των εποχών.

Αφετηρία για την πρώτη ηλεκτρική Rolls-Royce θα αποτελέσει μια παραλλαγή της Architecture of Luxury από την οποία έχουν ήδη προκύψει οι Cullinan και Phantom και η οποία υπόσχεται μέγιστη στρεπτική ακαμψία. Για την ακρίβεια, το coupe Spectre υπόσχεται το πιο άκαμπτο πλαίσιο σε σχέση με οποιαδήποτε Rolls-Royce, διαχρονικά αλλά και τις μεγαλύτερες πόρτες που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική φίρμα και οι οποίες θα φτάνουν το 1,5 μέτρο σε μήκος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κύκλος δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες έχει οριστεί από την Rolls-Royce σε 2,6 εκατομμύρια χλμ. κάτι που σημαίνει ότι το Spectre θα μας δώσει ακόμα ευκαιρίες από διαφορετικά σημεία του πλανήτη να πάρουμε μια γεύση από την εξέλιξη υπερπολυτελών οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!