BMW XM: Δύναμη επιβολής

Η βαυαρική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για το θηριώδες SUV που θα αποτελέσει την έκδοση παραγωγής του ομώνυμου concept, αξιοποιώντας plug-in υβριδική τεχνολογία.

BMW XM: Δύναμη επιβολής

Η βαυαρική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για το θηριώδες SUV που θα αποτελέσει την έκδοση παραγωγής του ομώνυμου concept, αξιοποιώντας plug-in υβριδική τεχνολογία.

Η BMW δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτη την αφορμή της συμπλήρωσης μισού αιώνα από τη δημιουργία του τμήματος Μ και ήδη έχει φανεί πολύ δραστήρια την φετινή χρονιά σε ό,τι αφορά τις προτάσεις με την υπογραφή του βελτιωτικού της οίκου. Η ΧΜ ωστόσο, σχεδιάστηκε με το σκεπτικό να αποτελέσει ενός είδους επιστέγασμα των εορτασμών, αλλά και να προσφέρει στην BMW ένα νέο υπερόπλο έναντι μοντέλων όπως η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid και η Aston Martin DBX 707.

Με δεδομένη τη συγκυρία το επιβλητικό SUV αναμένεται να αξιοποιήσει plug-in υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να του εξασφαλίζει ισχύ που θα ξεπερνά τους 670 ίππους, μέγεθος που την θα την καταστήσει αυτομάτως το ισχυρότερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η BMW M.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει επίσης η BMW, η ΧΜ θα διατεθεί αποκλειστικά ως έκδοση Μ κάτι που της εξασφαλίζει έναν ακόμα άτυπο τίτλο καθώς θα είναι το πρώτο μοντέλο που δεν θα έχει συμβατικές εκδόσεις μετά την εξίσου εμβληματική Μ1.

Επί του παρόντος η ΧΜ συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, εν όψει της πρεμιέρας της που θα πραγματοποιηθεί πριν το τέλος της χρονιάς,  αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα από τα χαρακτηριστικά της τα οποία δείχνουν να

 

Και σε αυτή την περίπτωση επικρατεί η νεότερη εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα των Βαυαρών, όπως μαρτυρά η υπερμεγέθης γρίλια η οποία στην προκειμένη περίπτωση υιοθετεί κάθετα στοιχεία στο εσωτερικό της, όπως ισχύει και για την πρόσφατη M3 Touring. Στην όψη της ξεχωρίζουν επίσης οι έντονες πτυχώσεις στο καπό οι οποίες συντείνουν σε μια πιο επιθετική εικόνα.

Στο ίδιο πλαίσιο, τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαιτέρως λεπτά και διαιρούμενα σε δύο τμήματα ενώ σε ανάλογο σκεπτικό υπακούει και η χάραξη του προφυλακτήρα με τις έντονες ακμές. Παρά τον προσανατολισμό των επιδόσεων, η BMW δεν έχει απεμπολήσει τις SUV συνήθειες όπως προδίδουν τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους. Προς όφελος μιας δυναμικότερης σιλουέτας η οροφή «στέκει» σχετικά  χαμηλά και το παρμπρίζ υιοθετεί μια έντονη κλίση.

Αυτό που δεν θα παραμείνει στην έκδοση παραγωγής είναι οι συγκεκριμένου διαμετρήματος τροχοί καθώς η BMW έχει ήδη ανακοινώσει ότι η ΧΜ θα είναι διαθέσιμη με τροχούς 22 ιντσών ή προαιρετικό 23 ιντσών.

Σε προφίλ αυτό που ξεχωρίζει είναι η χάραξη της οροφής η οποία χαμηλώνει προς τα πίσω συνηγορώντας στην σπορ εικόνα. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται η συγκριτικά μικρή θύρα αποσκευών σε αντιδιαστολή με τον γενναιόδωρα σχεδιασμένο προφυλακτήρα ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα αντίστοιχης λογικής με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τα οποία «επεκτείνονται» στα πίσω φτερά. To παζλ συμπληρώνει η τετράδα των χορταστικών απολήξεων της εξάτμισης που αποτελούν σήμα κατατεθέν των Μ εκδόσεων.

Το εσωτερικό, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών και προηγούμενων κατασκοπικών λήψεων θα μιμηθεί τα μοντέλα της φίρμας με κινητήρες εσωτερικής καύσης παρά το επίσης επιβλητικό iX. Φυσικά ως γνήσιος καρπός του τμήματος Μ, το ΧΜ θα διαθέτει bucket καθίσματα από ανθρακονήματα ενώ φυσικά θα επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment, Curved Display.

Επίκεντρο της έκδοσης θα αποτελέσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο με πρωταγωνιστή τον V8 των 4,4 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα ενσωματώνεται στο κιβώτιο και μπαταρία 25 kWh. H ισχύς θα διαμορφωθεί σε 672 ίππους και 800 Nm ροπής και θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Παρά τον σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις, η μπαταρία των 25 kWh αναμένεται να προσφέρει αυτονομία περίπου 80 χλμ. Η επαναφόρτισή της θα απαιτεί περίπου 3,5 ώρες.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της νέας ΧM θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!