Τα επόμενα τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Skoda θα είναι μικρότερα από το Enyaq

Δεν υπάρχουν σχέδια για ένα επταθέσιο ηλεκτρικό SUV, όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda είπε «ποτέ μην λες ποτέ».

Τα επόμενα τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Skoda θα είναι μικρότερα από το Enyaq

Δεν υπάρχουν σχέδια για ένα επταθέσιο ηλεκτρικό SUV, όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda είπε «ποτέ μην λες ποτέ».

Το Enyaq iV και το Enyaq Coupe iV θα είναι τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη γκάμα της τσέχικης εταιρείας, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Skoda, Thomas Schafer, να υπογραμμίζει ότι τα επόμενα τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας θα είναι μικρότερα και προς το παρόν δεν ετοιμάζεται ένα επταθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο.

Μιλώντας στην παρουσίαση του Enyaq iV Coupe, ο Schafer είπε ότι «Η οικογένεια του Enyaq iV είναι μόνο η αρχή της εμπλοκής μας με την ηλεκτροκίνηση. Ήδη ετοιμάζουμε άλλα τρία  ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια».

Σε ερώτηση αν θα μπορούσαμε να δούμε ένα επταθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη γκάμα της Skoda, ο Schafer σχολίασε: «Ποτέ μην λες ποτέ. Κάνουμε ένα-ένα τα βήματα. Αγαπάμε το Enyaq και αυτό είναι η προτεραιότητα μας».

Νωρίτερα εφέτος, η Skoda κατέθεσε αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος «Elroq» και μάλλον προορίζεται ένα μικρό ηλεκτρικό SUV που θα έχει παρόμοιο μέγεθος με το Karoq με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Λογικά και τα άλλα δύο μοντέλα θα έχουν όνομα που αρχίζει με το γράμμα «E», καθώς η Skoda έχει επιλέξει αυτή τη σύνδεση μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ SKODA ENYAQ COUPE iV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

Αναμένουμε και τα τρία μοντέλα να χρησιμοποιούν μια έκδοση της πλατφόρμας MEB, του Ομίλου Volkswagen και μάλλον κάποια θα έχουν την MEB Entry που αναπτύσσεται για ηλεκτρικά supermini.

Μιλώντας για το μελλοντικό μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Skoda που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB Entry του Ομίλου VW, ο Schafer είπε: «Οι συνάδελφοί μας από τη SEAT, την Cupra και τη VW προχωρούν λίγο περισσότερο σε αυτή την κατεύθυνση. Σύντομα θα ανακοινώσουμε στοιχεία για αυτό (το αυτοκίνητο), αλλά να είστε βέβαιοι ότι θα διαφοροποιηθεί πλήρως από τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών του ομίλου και θα είναι ένα όμορφο μοντέλο που ταιριάζει μακροπρόθεσμα στη Skoda.»

Το σίγουρο είναι ότι η Skoda δεν θα κάνει συμβιβασμούς στην ποιότητα της καμπίνας των επιβατών. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να μειώσει τις επιλογές στον στόλο της κατά 40% μεσοπρόθεσμα, με την κατάργηση ορισμένων προαιρετικών επιλογών.

Ο Schafer σχολίασε: «Η αλήθεια είναι ότι την τελευταία δεκαετία, έχουμε γίνει εξαιρετικά περίπλοκοι. Έχουμε επιτρέψει στον εαυτό μας την πολυτέλεια να έχουμε, αν δεν απατώμαι, 16 διαφορετικά τιμόνια στην Octavia. Είναι απαραίτητο; Οι πελάτες μας δεν ενδιαφέρονται. Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι έτσι θα πουλήσουμε περισσότερα αυτοκίνητα ή θα κάνουμε τους πελάτες μας πιο χαρούμενους, είναι μια ανοησία. Γι’ αυτό εξετάζουμε ένα-ένα τα μοντέλα μας και καταλήξαμε ότι είναι καλύτερα να δώσουμε κάτι παραπάνω στον πελάτη βάζοντας το σε ένα πακέτο εξοπλισμού. Και το Enyaq άνοιξε τον δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση με τις επιλογές που δίνει. Προσπαθούμε να κάνουμε τα αυτοκίνητα όχι πιο φθηνά, αλλά με μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες.»

Η Skoda δημοσίευσε μερικές ακόμα λεπτομέρειες σχετικά με την ευρύτερη στρατηγική των προϊόντων της και τα σχέδιά της να μειώσει τις εκπομπές CO2 την επόμενη δεκαετία. Η εταιρεία στοχεύει σε μείωση κατά 50% σε όλο τον στόλο της, σε σχέση με το 2020, αν και δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ημερομηνία που θα σταματήσει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αναβαθμίσεις θα υπάρξουν επίσης στη διαδικασία παραγωγής για να μειωθούν οι εκπομπές CO2, με τις εγκαταστάσεις της Skoda στην Τσεχία και την Ινδία να στοχεύουν σε μηδενικό ισοζύγιο από το 2030 και μετά.

Η Skoda αλλάζει επίσης το σύστημα πωλήσεών της, μετατοπίζοντας το από τις αντιπροσωπείες σε μια εφαρμογή smartphone μέσω της οποίας οι αγοραστές μπορούν να διαμορφώσουν και να παραγγείλουν το καινούριο τους αυτοκίνητο. Το σύστημα χρησιμοποιείται ήδη στην Τσεχική Δημοκρατία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και την Πολωνία και η Skoda έχει θέσει ως στόχο να πουλά ηλεκτρονικά ένα στα πέντε νέα της αυτοκίνητα ως το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!