Υπερειδική στο ΟΑΚΑ για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τα κέρδη και τα εμπόδια

Στόχος είναι να επαναληφθεί η επιτυχία του 2005, όμως οι διοργανωτές έχουν πολλά θέματα να λύσουν

Υπερειδική στο ΟΑΚΑ για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τα κέρδη και τα εμπόδια

Στόχος είναι να επαναληφθεί η επιτυχία του 2005, όμως οι διοργανωτές έχουν πολλά θέματα να λύσουν

Κώστας Μπιτσικώκος
Αρχισυντάκτης MotorOne.gr

Την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2005, οι 60.000 θεατές και οι συμμετέχοντες στο Ράλλυ Ακρόπολις βίωσαν μία μοναδική εμπειρία. Η υπερειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, γνώρισε τέτοια επιτυχία και γοήτευσε τόσο τα πληρώματα, που εκείνη τη χρονιά ο εθνικός μας αγώνας ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος στο WRC. Το εγχείρημα επαναλήφθηκε την επόμενη σεζόν, όμως η απήχηση δεν ήταν αντίστοιχη, με τις κερκίδες να μην γεμίζουν, ίσως και λόγω των ακριβών εισιτηρίων. Τώρα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έθεσαν ψηλά τον πήχη, θέλοντας να επαναλάβουν την υπερειδική του ΟΑΚΑ το Σεπτέμβριο του 2022.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ρωτήσαμε την Αλυτάρχη του αγώνα, Ανίτα Πασαλή, αν η υπερειδική του ΟΑΚΑ θα είναι πιο κοντά στο 2005 ή το 2006. «Διαθέτοντας την εμπειρία από τις προηγούμενες φορές που διοργανώσαμε την υπερειδική εκεί, γνωρίζουμε το μοντέλο που θέλουμε να ακολουθήσουμε». Δε δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, όμως να τι γνωρίζουμε: η ημερομηνία διεξαγωγής θα είναι η Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022, με ασφάλτινη διαδρομή που θα σχεδιαστεί μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο και θα επιτρέπει σε δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα να κινούνται παράλληλα. Σαφώς και θα υπάρχει εισιτήριο, ώστε να καλυφθεί το υψηλό κόστος του εγχειρήματος.

Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, καθώς θα πρέπει να ξεπεραστούν οι οργανωτικοί… πονοκέφαλοι. Φέτος η υπερειδική πραγματοποιήθηκε περιμετρικά της πλατείας Συντάγματος, πολύ κοντά στο χώρο κάτω από την Ακρόπολη όπου έγινε η τελετή εκκίνησης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μάλιστα πριν την τελετή εκκίνησης, τα πληρώματα έκαναν αναγνωριστικό πέρασμα από την Athens Stage, ώστε να αντιληφθούν την χάραξη και την πρόσφυση της ασφάλτου. Με την υπερειδική όμως στο ΟΑΚΑ, τα αγωνιστικά θα κληθούν να κάνουν τη διαδρομή Μαρούσι – Διονυσίου Αρεοπαγίτου – Μαρούσι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και με την κίνηση της Αθήνας να είναι παρούσα.

Το άλλο σημείο που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι αν θα είναι διαθέσιμο εκείνες τις ημερομηνίες το Ολυμπιακό Στάδιο. Η μετατροπή του αγωνιστικού χώρου σε πίστα με άσφαλτο και ειδική χάραξη (π.χ. υπόγειο πέρασμα, άλμα κλπ) απαιτεί αρκετές μέρες για να στηθεί και επίσης αρκετές για να επανέλθει στην προηγούμενη κατάστασή του. Υπάρχει το ενδεχόμενο ποδοσφαιρικές ομάδες να χρειάζονται εκείνες τις ημέρες το ΟΑΚΑ για τις ευρωπαϊκές ή εγχώριες υποχρεώσεις τους. Παραμένει άγνωστο αν η ΑΕΚ θα έχει λάβει μέχρι τότε άδεια από την UEFA για να χρησιμοποιήσει την Αγιά Σοφιά. Αν ο Παναθηναϊκός έχει εξασφαλίσει την ευρωπαϊκή έξοδο, σαφώς και θα επιλέξει το Ολυμπιακό Στάδιο, ενώ ακόμη και ο ΠΑΟΚ εξετάζει τη χρήση του, καθώς υπάρχει κόλλημα με το Καυτανζόγλειο.

Είναι σίγουρο ότι η επιτυχής διοργάνωση της special stage στο ΟΑΚΑ θα αναβαθμίσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και θα το εδραιώσει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Εξίσου σίγουρο είναι ότι οι διοργανωτές της Motorsport Greece έχουν μπροστά τους έναν οργανωτικό γολγοθά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!