Στην επερχόμενη Mercedes-Benz EQG, επίσης γνωστή ως η ηλεκτρική έκδοση της G-Class, του γνώριμου SUV με τις κλασικές γραμμές, κάθε τροχός θα έχει το δικό του ηλεκτροκινητήρα. Η Mercedes-Benz υπόσχεται ότι το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο, που είναι πανομοιότυπο σε εμφάνιση με το αδερφάκι του που έχει θερμικό κινητήρα, θα είναι ικανότατο και εκτός δρόμου.
Σε αυτό το βίντεο, ο CEO της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, ταξίδεψε στην πατρίδα του, τη Σουηδία, για μια αξιολόγηση της ηλεκτρικής G-Class, επιδεικνύοντας τις δυνατότητές της σε ένα κέντρο χειμερινών δοκιμών που έχει δημιουργήσει η γερμανική εταιρεία.
Ενώ κάνει σλάλομ στον πάγο, ο Kallenius εξηγεί πώς οι επιμέρους κινητήρες μπορούν να διατηρούν το αυτοκίνητο υπό έλεγχο όταν ανιχνεύεται πλαγιολίσθηση. Ακόμη και όταν το οδηγείτε σε σημαντική υπερστροφή, τα πράγματα φαίνονται ήρεμα στο τιμόνι.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η ηλεκτρική G-Class έχει γωνία προσέγγισης 32 μοιρών και γωνία διαφυγής 35 μοιρών, ελαφρώς καλύτερη από το σημερινό μοντέλο και απόσταση από το έδαφος 25 εκατοστών, λίγο μεγαλύτερη σε σχέση με την έκδοση με θερμικό κινητήρα.
Το μοντέλο παραγωγής θα κάνει το ντεμπούτο του φέτος, αν και δεν έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Μέχρι τότε, θα πρέπει να περιμένουν μερικά ακόμα teaser που θα οδηγήσουν στην επίσημη αποκάλυψη.