Σχεδόν 300 ίπποι από ηλεκτρικό άξονα μόλις 20 κιλών

Έναν εξαιρετικά ελαφρύ άξονα παρουσίασε η Equipmake με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 220 kW και βάρους λιγότερου από 20 κιλά, χάρη σε προηγμένη τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Σχεδόν 300 ίπποι από ηλεκτρικό άξονα μόλις 20 κιλών

Έναν εξαιρετικά ελαφρύ άξονα παρουσίασε η Equipmake με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 220 kW και βάρους λιγότερου από 20 κιλά, χάρη σε προηγμένη τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Η Equipmake, η βρετανική εταιρεία εξέλιξης και κατασκευής κορυφαίων προϊόντων για συστήματα κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, θα παρουσιάσει ένα μικρό, ελαφρύ, υψηλής ισχύος σύστημα ηλεκτροκίνησης για οχήματα υψηλών επιδόσεων στο Battery Show Europe αυτή την εβδομάδα.

Η εκδήλωση που πραγματοποιείται μεταξύ 23-25 Μαΐου στο Messe της Στουτγκάρδης, στη Γερμανία, είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση και συνέδριο της Ευρώπης για την προηγμένη κατασκευή και τεχνολογία μπαταριών και η Equipmake θα παρουσιάσει το σύστημα ηλεκτρονικού άξονα Ampere-220.

Συνδυάζοντας έναν από τους πιο εξελιγμένους τρισδιάστατα εκτυπωμένους ηλεκτροκινητήρες στον κόσμο με όλα τα ηλεκτρονικά ισχύος, συμπεριλαμβανομένου του inverter καρβιδίου πυριτίου της εταιρείας, και ένα ολοκληρωμένο σύστημα μετάδοσης σε μια μικρή μονάδα που τροφοδοτεί απευθείας τον άξονα του οχήματος, ο ηλεκτρονικός άξονας Ampere-220 φέρνει ένα βήμα αλλαγής στην απόδοση για ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα και supercar.

Στην καρδιά του, ο άξονας διαθέτει τον ηλεκτροκινητήρα Ampere, που διαθέτει μια σχεδίαση ρότορα με ακίδα, η οποία πρόσφατα εμφανίστηκε και στο Ariel Hipercar με τη μορφή του κινητήρα APM της Equipmake. Εξαιρετικά ελαφρύς αλλά αποδοτικός, ο Ampere έχει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ίππων) και μέγιστη ταχύτητα κινητήρα 30.000 στροφές το λεπτό. Με βάρος μόλις κάτω από 20 κιλά, προσφέρει πυκνότητα ισχύος 11 kW ανά κιλό, υπερδιπλάσια από εκείνη ενός συμβατικού ηλεκτροκινητήρα.

Το κλειδί για την απόδοσή του είναι ο συνδυασμός του σχεδιασμού ακτίνων της Equipmake με προσθετική κατασκευή, που επιτρέπει την τρισδιάστατη εκτύπωση της μεταλλικής δομής του Ampere, αντί να κοπεί από ένα συμπαγές τεμάχιο. Αυτή η τεχνοτροπία έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πρώτον, το μέταλλο τοποθετείται μόνο εκεί που χρειάζεται.

Δεύτερον, τα θερμικά αποδοτικά λεπτά τοιχώματα και οι λεπτομέρειες συνδυάζονται απευθείας με τη δομή του κινητήρα, αντικαθιστώντας τα συγκροτήματα πολλαπλών τμημάτων με μια ενιαία, πολύπλοκη αρχιτεκτονική, που έχει εξαιρετική ικανότητα ψύξης, είναι ελαφριά, έχει χαμηλή αδράνεια και επιτρέπει σημαντικά αυξημένη ταχύτητα περιστροφής.

Ο προηγμένος ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά ισχύος, συμπεριλαμβανομένου του inverter υψηλής απόδοσης της Equipmake με βάση το καρβίδιο πυριτίου. Ο ηλεκτρικός άξονας Ampere-220, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε προδιαγραφή με δύο κινητήρες, προσφέρει μέγιστη ισχύ 440 kW (598 ίππων) ανά άξονα με συνολικό βάρος μονάδας μόλις 85 κιλά.

Η βασιζόμενη Snetterton του Norfolk Equipmake, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για ηλεκτρικά οχήματα, προσφέροντας από κινητήρες έως αμιγώς ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες, υποστηρίζοντας κυρίως την αυτοκινητοβιομηχανία και την αεροδιαστημική βιομηχανία. Στις εγκαταστάσεις της, σχεδιάζει και κατασκευάζει πλήρως ολοκληρωμένα πλαίσια ηλεκτρικών λεωφορείων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!