WRC: Έτσι λειτουργεί το υβριδικό σύστημα των αγωνιστικών με τους 500 ίππους (video)

Στο Ράλλυ Ακρόπολις θα τα απολαύσουμε από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου

WRC: Έτσι λειτουργεί το υβριδικό σύστημα των αγωνιστικών με τους 500 ίππους (video)

Στο Ράλλυ Ακρόπολις θα τα απολαύσουμε από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου

Περισσότερο θέαμα υπόσχονται τα νέα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC, κατηγορίας Rally1. Ο περιορισμός των αεροδυναμικών βοηθημάτων, η αφαίρεση του κεντρικού διαφορικού και η προσθήκη ηλεκτρικού μοτέρ 136 ίππων δίπλα στον 1.6 turbo, θα αυξήσει την ταχύτητά τους στις ειδικές διαδρομές αλλά και τις πλαγιολισθήσεις!

Η συνδυαστική ισχύς ξεπερνά τους 500 ίππους και η ροπή τα 500 Nm. Η μπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh θα φορτίζεται εν κινήσει κατά το φρενάρισμα των αγωνιστικών, αλλά και στο service park. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα καταναλώνουν βιοκαύσιμο, περιορίζοντας περαιτέρω το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον, ενώ σε καθορισμένες ζώνες (όπως στο κέντρο των πόλεων ή το service park) θα κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά για μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το φετινό καλεντάρι περιλαμβάνει 13 αγώνες, με πρώτο το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου) και δέκατο το Ράλλυ Ακρόπολις (8-11 Σεπτεμβρίου). Δείτε στο ακόλουθο video πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα στα rally cars.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!