Mercedes-Benz: Αύξησε την τελική ταχύτητα του Drive Pilot στα 95 χλμ./ώρα

Το Drive Pilot είναι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της Mercedes-Benz, το οποίο θα μπορεί να φτάσει έως τα 95 χλμ./ώρα στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Mercedes-Benz: Αύξησε την τελική ταχύτητα του Drive Pilot στα 95 χλμ./ώρα

Το Drive Pilot είναι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της Mercedes-Benz, το οποίο θα μπορεί να φτάσει έως τα 95 χλμ./ώρα στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει την επόμενη έκδοση του Drive Pilot για αυτόνομη οδήγηση υπό όρους (SAE Επίπεδο 3) στη Γερμανία.

Αυτή η εξελικτική αναβάθμιση μπορεί πλέον να ακολουθεί ένα όχημα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα έως και 95 χλμ./ώρα.

Η απαραίτητη επαναπιστοποίηση από την Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας αναμένεται μέχρι το τέλος του 2024 και κατά συνέπεια οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2025.

Τα οχήματα που είναι ήδη εξοπλισμένα με το σύστημα Drive Pilot θα λάβουν δωρεάν την αναβάθμιση. Ανάλογα με το μοντέλο, αυτή η αναβάθμιση μπορεί να γίνει ασύρματα ως “over the air” (OTA) ή μέσω επίσκεψης σε συνεργείο, χωρίς να απαιτείται αλλαγή κάποιου εξαρτήματος στο όχημα. Με την αναβάθμιση αυτή, το Drive Pilot θα είναι το ταχύτερο σύστημα Επιπέδου 3 στον κόσμο σε όχημα παραγωγής.

mercedes benz autonomous (1)

Ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes‑Benz Group AG, δήλωσε: “Με την αναβαθμισμένη έκδοση Drive Pilot, η Mercedes Benz δίνει για ακόμη μία φορά έμφαση στον πρωτοποριακό της ρόλο στην αυτόνομη οδήγηση. Σύντομα θα είναι δυνατή η ενεργοποίηση της υπό όρους αυτόνομης οδήγησης έως και 95 km/h σε ρέουσα κυκλοφορία υπό όρους στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους. Με το σύστημα αυτό, οι πελάτες μας μπορούν να εκμεταλλευτούν πιο αποτελεσματικά το χρόνο τους. Για ακόμη μία φορά, η Mercedes Benz θέτει τα πρότυπα στον κλάδο και εξελίσσει σταθερά το δρόμο προς την αυτόνομη οδήγηση.”

Το Drive Pilot μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη ροή της κυκλοφορίας υπό ορισμένες συνθήκες στη δεξιά λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου, ενώ προπορεύεται κάποιο όχημα. Παραμένει ενεργή η προηγουμένως διαθέσιμη επιλογή χρήσης του συστήματος σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και σε κυκλοφοριακή συμφόρηση σε κατάλληλους αυτοκινητόδρομους. Κατά τη διάρκεια της αυτόνομης οδήγησης υπό όρους, η οδήγηση μπορεί να ανατεθεί στο σύστημα, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον χρόνο του πιο αποτελεσματικά.

mercedes benz autonomous (2)

Η Mercedes-Benz βασίζεται όσον αφορά στο Drive Pilot σε μία αρχιτεκτονική  «συστήματος πολλαπλής διασφάλισης» . Αυτό σημαίνει ότι στην απίθανη περίπτωση που κάποιο από τα ζωτικά συστήματα του οχήματος – όπως το σύστημα διεύθυνσης, φρένων ή το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος – δυσλειτουργήσει, εξασφαλίζεται η ασφαλής ανάληψη ελέγχου από τον άνθρωπο. Η αρχιτεκτονική «συστήματος  πολλαπλής διασφάλισης» ουσιαστικά συμβάλλει ώστε η παράδοση του ελέγχου στον οδηγό να γίνεται με ασφάλεια. Κάμερες, ραντάρ, αισθητήρες υπερήχων και ένα LiDAR χρησιμοποιούνται για την καταγραφή στοιχείων του του περιβάλλοντος του αυτοκινήτου και υποβάλλονται σε επεξεργασία σε πραγματικό χρόνο.

Για να γίνει ο εντοπισμός το όχημα ζητά ενημέρωση για τη θέση του από όλα τα διαθέσιμα δορυφορικά συστήματα. Το Drive Pilot υπολογίζει τη θέση του αυτοκινήτου με βάση τα δεδομένα που λαμβάνει από τους διαφορετικούς δορυφόρους. Επιπλέον, ένας συνεχώς ενημερωμένος ψηφιακός χάρτης HD παρέχει μια τρισδιάστατη άποψη των δρόμων και του περιβάλλοντος χώρου. Αυτό το εξαιρετικά λεπτομερές υλικό του χάρτη είναι σημαντικό για την ασφαλή λειτουργία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 και εφαρμόζεται αποκλειστικά σε οχήματα με Drive Pilot.

Στη Γερμανία, η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για αυτόνομη οδήγηση υπό όρους είναι επί του παρόντος 130 χλμ./ώρα. Η Mercedes-Benz στοχεύει να φτάσει αυτόν τον αριθμό μέχρι το τέλος της δεκαετίας ακολουθώντας μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με επίκεντρο την ασφάλεια.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!