H Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του Porfirio Rubirosa

Η πανέμορφη Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1955 ανήκε στον διπλωμάτη, οδηγό αγώνων, πιλότο αεροπλάνων, πρωταθλητή πόλο και φερόμενο ως δολοφόνο, Porfirio Rubirosa.

H Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του Porfirio Rubirosa

Η πανέμορφη Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1955 ανήκε στον διπλωμάτη, οδηγό αγώνων, πιλότο αεροπλάνων, πρωταθλητή πόλο και φερόμενο ως δολοφόνο, Porfirio Rubirosa.

Μεταξύ των πολλών σπουδαίων κλασικών αυτοκινήτων που θα παρουσιαστούν στο Concours of Elegance της Γερμανίας, στη λίμνη Tegernsee τον Ιούλιο, υπάρχει ένας πραγματικός σούπερ σταρ. Με τη συμμετοχή του γερμανικού οίκου μηχανικών HK-Engineering διεθνώς βραβευμένων ειδικών στην αποκατάσταση της Mercedes-Benz 300 SL, η “Rubirosa” Gullwing είναι ένα αυτοκίνητο που διηγείται μια ξεχωριστή ιστορία.

Ο μυστηριώδης Δομινικανός διπλωμάτης Porfirio Rubirosa αγόρασε την 87η Mercedes-Benz 300 SL που κατασκευάστηκε ποτέ, το 1955 από το Wiesbaden, από όπου μεταφέρθηκε στο σπίτι του στο Παρίσι. Πιστεύεται από πολλούς ότι ο Rubirosa ήταν η έμπνευση του Ian Fleming για τον James Bond. Ο Δομινικανός είχε το εμβληματικό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας στην κατοχή του μέχρι το θάνατό του, το 1965.

Η ιστορία της ζωής του Rubirosa ταιριάζει από μόνη της σε ένα μυθιστόρημα του Fleming. Γεννημένος στη Δομινικανή Δημοκρατία το 1909, ο Rubirosa έδειξε από νωρίς ταλέντο στο πόλο, το άθλημα των βασιλιάδων. Μέσω του αθλήματος γνωρίστηκε με τον δικτατορικό πρόεδρο της Δομινικανής Δημοκρατίας Rafael Trujillo, ο οποίος προσέλαβε τον νεαρό αθλητή στην προεδρική φρουρά.

Από εκεί, ο Rubirosa ανέβηκε στις τάξεις της διπλωματικής υπηρεσίας για να εργαστεί σε πρεσβείες από το Βερολίνο έως το Μπουένος Άιρες, τη Ρώμη και την Αβάνα. Στην πορεία, θα παντρευόταν πέντε φορές, έχοντας φλερτάρει με πολλές σταρ του κινηματογράφου, μοντέλα και κληρονόμους, συγκεντρώνοντας μια περιουσία από διακανονισμούς διαζυγίων και διατροφές.

Συνέχισε να υπηρετεί ως έμπιστος άνθρωπος του Trujillo σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, αποφεύγοντας πολλές ποινικές κατηγορίες, ακόμη και τη φυλάκιση αρκετές φορές κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1940 και 1950.

Βρήκε το τέλος του στο Παρίσι το 1965, με τα πάθη του για τα γρήγορα αυτοκίνητα και το πόλο να πρωταγωνιστούν. Αφού πανηγύρισε τη νίκη στο Polo Coupe de France αργά το βράδυ της 4ης Ιουλίου, πήγε νωρίς το πρωί για βόλτα με μία Ferrari 250 GT Cabriolet, χτύπησε σε ένα δέντρο και έχασε τη ζωή του.

Στα χρόνια που ακολούθησαν, η 300 SL άλλαξε χέρια πέντε φορές μέχρι το 2000, όταν αποκτήθηκε από τον ιδρυτή της HK-Engineering, Hans Kleissl. Η γερμανική εταιρεία θα εκθέσει την Rubirosa μαζί με άλλες αναγνωρισμένες αναπαλαιώσεις της 300 SL στο Concours of Elegance της Γερμανίας, με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να διακρίνεται για τον εξαιρετικά πρωτότυπο χαρακτήρα του.

Το εσωτερικό, τα χρώματα των τροχών και τα χρωμιωμένα χαρακτηριστικά να παραμένουν ανέγγιχτα από το 1955. Το αυτοκίνητο βάφτηκε από έναν μεταγενέστερο ιδιοκτήτη στη Rubirosa, αλλά το αρχικό ματ ασημί χρώμα εφαρμόστηκε στο αυτοκίνητο από την HK-Engineering, καθιστώντας το όσο το δυνατόν πιο κοντά στο πρωτότυπο.

Η HK-Engineering φέρνει αυτή την εξαιρετική Mercedes-Benz 300 SL Gullwing στην εκδήλωση Concours of Elegance Germany, φρέσκια από άλλη μια επιτυχημένη ολοκλήρωση του 1000 Miglia, και με αφορμή τα 70 χρόνια αυτού του εμβληματικού γερμανικού σπορ αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!