Η Polestar εξερευνεί τη βιομηχανία της μόδας

Η Polestar ψάχνει νέους συνεργάτες στη βιομηχανία της μόδας, στην προσπάθειά της να κατασκευάσει έως το 2030 ένα πραγματικά ουδέτερο κλιματικά αυτοκίνητο.

Η Polestar εξερευνεί τη βιομηχανία της μόδας

Η Polestar ψάχνει νέους συνεργάτες στη βιομηχανία της μόδας, στην προσπάθειά της να κατασκευάσει έως το 2030 ένα πραγματικά ουδέτερο κλιματικά αυτοκίνητο.

Η σουηδική μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Polestar ήταν ο κύριος χορηγός της  φετινής Παγκόσμιας Συνόδου Κορυφής για τη Μόδα, που πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη. Πρόκειται για το κορυφαίο διεθνές φόρουμ για τη βιωσιμότητα στη μόδα. Η Σύνοδος Κορυφής συγκέντρωσε μέλη της βιομηχανίας της μόδας, φορείς χάραξης πολιτικής και ενδιαφερόμενους από διάφορους κλάδους. Αναγνωρίζοντας την επείγουσα ανάγκη για διακλαδική συνεργασία, το κεντρικό θέμα της φετινής συνόδου ήταν «Συμμαχίες για μια νέα εποχή».

Η Polestar συμμετείχε στην εκδήλωση με στόχο την εύρεση νέων συνεργασιών για το Polestar 0, τη δημιουργία δηλαδή ενός πραγματικά κλιματικά ουδέτερου αυτοκινήτου έως το 2030, χωρίς να βασίζεται σε αντιστάθμιση. Το κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η καινοτομία στα υφάσματα, ένας τομέας στον οποίο η Polestar πιστεύει ότι η βιομηχανία της μόδας πρωτοστατεί. Μετά την ανοιχτή πρόσκληση για συνεργασία στο εγχείρημα Polestar 0 νωρίτερα το 2022, η σουηδική μάρκα αναζητά τώρα πιθανούς νέους συνεργάτες στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας, μέσω πάνελ και στρατηγικής δικτύωσης στη σύνοδο κορυφής.

«Το μεγαλύτερο εμπόδιο στη βιώσιμη καινοτομία είναι η δική μας έλλειψη φαντασίας – πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τα πάντα για να κάνουμε πραγματική αλλαγή. Αυτό ξεκινά με τη συνεργασία εντός και εκτός του κλάδου μας», δηλώνει η Fredrika Klarén, επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της Polestar. «Τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και τα μαλακά υλικά εσωτερικού χώρου ειδικότερα, παραμένουν μια τεράστια πρόκληση στην προσπάθειά μας να επιτύχουμε την κλιματική ουδετερότητα».

«Η βιομηχανία της μόδας και η αυτοκινητοβιομηχανία είναι δύο κλάδοι που εκπέμπουν υψηλές τιμές CO2. Και οι δύο βιομηχανίες μοιράζονται πολλές σύνθετες προκλήσεις όσον αφορά τη βιωσιμότητα, που σχετίζονται με τη χρήση των πόρων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη διαφάνεια. Βρισκόμαστε πλέον στην ‘δεκαετία του κλίματος’ και το να δουλεύουμε σε απομονωμένα τμήματα απλά δεν αρκεί».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!