Ένδειξη για την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσει η Hyundai για το Ioniq 5, το πρώτο μοντέλο της που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, αποτελούν οι τιμές που ανακοινώθηκαν για την αγορά της Γερμανίας. Η διάθεση του Ioniq 5 στην Ελλάδα θα αρχίσει το φθινόπωρο, ενώ λίγο νωρίτερα θα γίνουν γνωστές οι τιμές του.
Βασιζόμενο στην νέα πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) του Hyundai Motor Group, το μήκους 4,63 μέτρων Ioniq 5 μπορεί να εξοπλιστεί με ένα ή δύο (για τετρακίνηση) ηλεκτρικά μοτέρ και με δύο διαφορετικές μπαταρίες: χωρητικότητας 58 και 72,6 kWh.
Οδηγούμε το Bayon, το νέο μικρό SUV της Hyundai
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Η βασική έκδοση με 170 ίππους και αυτονομία 400 χλμ. (στον κύκλο WLTP) κοστίζει στη Γερμανία 41.900 ευρώ. Το Ioniq 5 με 217 ίππους και αυτονομία 470 χλμ. κοστίζει 45.100 ευρώ. Οι τετρακίνητες εκδόσεις με τους 235 και 305 ίππους πωλούνται προς 45.700 ευρώ (αυτονομία 362 χλμ) και 48.900 ευρώ (432 χλμ.), αντίστοιχα. Το ισχυρότερο μοντέλο με τους 305 ίππους χρειάζεται 5,2 δλ. για την επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ/ώρα, ενώ σε όλες τις εκδόσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ/ώρα.