Το επόμενο Audi TT θα είναι ένα τετράθυρο ηλεκτρικό κουπέ

Το σπορ μοντέλο θα αποκτήσει δυο επιπλέον πόρτες και ηλεκτροκινητήρα.

Το επόμενο Audi TT θα είναι ένα τετράθυρο ηλεκτρικό κουπέ

Το σπορ μοντέλο θα αποκτήσει δυο επιπλέον πόρτες και ηλεκτροκινητήρα.

Μετά από περισσότερα από 20 χρόνια πωλήσεων το Audi TT θα υποστεί μια τεράστια αλλαγή που θα το μεταμορφώσει από ένα μικρό, οικονομικό σπορ αυτοκίνητο, σε ένα πολυτελές τετράθυρο κουπέ το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το Audi e-tron GT. Το είχαμε αναφέρει ως πληροφορία πριν από μερικές ημέρες αλλά πλέον επιβεβαιώθηκε.

Αυτό το νέο «συναισθηματικό» μοντέλο φέρεται ότι ετοιμάζεται εδώ και πολύ καιρό και θα επιδιώξει να εκπλήξει, ακριβώς όπως έκανε το πρώτο TT στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά, ο πλησιέστερος αντίπαλος του θα είναι το BMW i4 και μια πιθανή ηλεκτρική παραλλαγή της Mercedes CLA.

Όπως φαίνεται από τις αποκλειστικές μας εικόνες, αναμένουμε το νέο αυτοκίνητο να μοιάζει πολύ με το Audi e-tron GT. Μια σιλουέτα «δάκρυ» θα βοηθήσει στην αεροδυναμική και την αυτονομία, ενώ ένας επιθετικός πίσω διαχύτης θα διοχετεύει τον αέρα κάτω και πίσω από το αυτοκίνητο. Οι ψηφιακοί πλευρικοί καθρέφτες, ενδεχομένως να περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Όμως η κληρονομιά του ΤΤ δεν θα ξεχαστεί εντελώς. Η ψηφιακή εικόνα μας δείχνει τα φτερά που προεξέχουν όπως στο πρώτης γενιάς του TT το 1998. Και παρότι είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι πιθανό να έχει τη μάσκα του σημερινού TT.

Το νέο TT μάλλον θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα MEB, την ίδια δηλαδή με το Volkswagen ID.3 και το Audi Q4, αντί για τη μεγαλύτερη πλατφόρμα J1 που έχουν το e-tron GT και η Porsche Taycan. Ωστόσο, είναι πιθανό να δούμε αυτό το νέο αυτοκίνητο να μοιράζεται πολλά από τα εξαρτήματά του με το επόμενο Audi Q6 e-tron, καθώς η νέα αρχιτεκτονική PPE που θα κάνει το ντεμπούτο της, θα πρέπει να επιτρέπει μεγαλύτερη μπαταρία.

Για να παραμείνει ανταγωνιστικό, το ηλεκτρικό κουπέ θα χρειαστεί να έχει αυτονομία πάνω από 482 χιλιόμετρα. Το μεγαλύτερο e-tron GT μπορεί να διανύσει περίπου 480 χιλιόμετρα με μια φόρτιση της μπαταρίας 85 kWh, επομένως μπορούμε να περιμένουμε ότι το ελαφρύτερο TT θα κάνει ακόμη περισσότερα εάν έχει μονάδα παρόμοιου μεγέθους.

Προς ανακούφιση των συγκλονισμένων θαυμαστών του αγαπημένου σπορ αυτοκινήτου, είναι πιθανό το σημερινό μοντέλο να συνεχίσει να πωλείται μέχρι το 2023. Αν και πολλοί λάτρεις της κατηγορίας των σπορ αυτοκινήτων απογοητεύονται από την ολοένα μικρότερη προσφορά μοντέλων, αυτό οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης για SUV στην οποία οι μάρκες αναγκαστικά υποκύπτουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!