ID. Life, το ηλεκτρικό της Volkswagen με τιμή στις 20.000-25.000 ευρώ

Η έκδοση παραγωγής, που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2025, θα κάνει εκτεταμένη χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών

ID. Life, το ηλεκτρικό της Volkswagen με τιμή στις 20.000-25.000 ευρώ

Η έκδοση παραγωγής, που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2025, θα κάνει εκτεταμένη χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών

Το ID. Life αντιπροσωπεύει το όραμα της Volkswagen για την προσιτή ηλεκτροκίνηση. Το concept car που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου, συνδυάζει τη βιώσιμη κινητικότητα με τις ψηφιακές τεχνολογίες, σε ένα σχεδιαστικά μοντέρνο περίβλημα που σκοπεύει να παραμείνει σύγχρονο για πολλά χρόνια. Αν και απέχουμε τρία χρόνια από το λανσάρισμά του, το 2025, υπολογίζεται η τιμή αγοράς του να κυμαίνεται μεταξύ 20.000 και 25.000 ευρώ.

Στην παραγωγή του θα γίνεται εκτεταμένη χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών, με το compact crossover να δίνει μία πρώτη εικόνα των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας στο μέλλον, σύμφωνα με τον Jozef Kaban, Επικεφαλής Σχεδιασμού της Volkswagen: «Καινοτομία, αειφορία και διαχρονικότητα είναι τα στοιχεία που μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν».

Το ID. Life συνδυάζει μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία με παραδοσιακές φόρμες. Για παράδειγμα, η επένδυση της οροφής και του καπό είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης. Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό της καμπίνας επιβατών οι ξύλινες επενδύσεις χρησιμοποιούν υλικά από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα έχουν ταπετσαρία Artverlours Eco η οποία αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από υλικά που προκύπτουν από την ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων.

Με το ID. Life η Volkswagen θέλει να κάνει τη βιώσιμη κινητικότητα διαθέσιμη σε ακόμα περισσότερο κόσμο, επεκτείνοντας τη στρατηγική ACCELERATE. Η εταιρεία έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τουλάχιστον στο 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και στο 50% των αντίστοιχων σε Βόρεια Αμερική και Κίνα, μέχρι το 2030.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!