H ηλεκτρική Mercedes-EQE SUV έρχεται το 2023

Κάπως έτσι αναμένεται να μοιάζει το φουτουριστικό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV, που θα ανταγωνιστεί τα BMW iX και Tesla Model X

H ηλεκτρική Mercedes-EQE SUV έρχεται το 2023

Κάπως έτσι αναμένεται να μοιάζει το φουτουριστικό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV, που θα ανταγωνιστεί τα BMW iX και Tesla Model X

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV Mercedes-EQE ετοιμάζεται και οι κατάσκοποι εντόπισαν το αυτοκίνητο προπαραγωγής σε δοκιμές στη Γερμανία. Το βαρύ καμουφλάζ κρύβει πολλές από τις στυλιστικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, αλλά είναι προφανές ότι η EQE SUV υιοθετεί τη σχεδιαστική γραμμή των υπολοίπων ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας και ιδιαίτερα της EQC και της EQS. Διακρίνεται ξεκάθαρα το στρογγυλεμένο εμπρός μέρος και ενσωματωμένη διάταξη προβολέων, παρόμοια με άλλα μοντέλα EQ. Η μπροστινή μάσκα θα φιλοξενεί ραντάρ και αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ζάντες χαμηλής αντίστασης στον αέρα και η γωνία του παρμπρίζ θα συμβάλει επίσης στην αεροδυναμική απόδοση, σε μια προσπάθεια να μεγιστοποιηθεί η αυτονομία του.

Η EQE SUV συνεχίζει το σχέδιο εξηλεκτρισμού της Mercedes-Benz, η οποία θέλει να διευρύνει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, με το διακριτικό EQ, ώστε να έχει ένα EV σε κάθε κατηγορία ως το 2025. Δεν θα είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV της Mercedes που θα δούμε τα επόμενα χρόνια, αλλά θα τοποθετηθεί ψηλά στη σειρά, πάνω από την EQC και τις μικρότερες EQA και EQB. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EVA2 (όπως και τα EQS και EQE) η οποία είναι εξαιρετικά τροποποιήσιμη και η Mercedes αναμένεται να λανσάρει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων και μπαταριών σε όλη τη σειρά EQE. Η γερμανική μάρκα έχει κατοχυρώσει εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των ονομασιών AMG από το EQE 43 έως το EQE 63, υποδηλώνοντας ότι ήδη ετοιμάζονται οι γρήγορες εκδόσεις.

Η Mercedes-Benz έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης για την EQE 350, που θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 90 kWh για την τροφοδοσία ενός κινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει 292 ίππους και 530 Nm ροπής, με αυτονομία κοντά στα 660 χιλιόμετρα. Με δυνατότητα φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC) 170 kW, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 32 λεπτά ή οκτώ ώρες και 25 λεπτά σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) 11 kW ή wallbox. Η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης έναν προαιρετικό ενσωματωμένο φορτιστή AC 22 kW, μειώνοντας αυτόν τον χρόνο σε λίγο περισσότερο από τέσσερις ώρες.

Το σύστημα infotainment MBUX Hypercreen της EQE, που έκανε το ντεμπούτο του στο EQS, αναμένεται να εξοπλίζει και την EQE SUV. Αυτό περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών για τον επιβάτη και μια κεντρική οθόνη 17,7 ιντσών. Η Mercedes αναμένεται να λανσάρει μια κορυφαία έκδοση του EQS SUV το επόμενο έτος, πάνω στο οποίο θα «πατήσει» η έκδοση Maybach. Η G-Class έχει επιβεβαιωθεί ότι θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική το 2024 με ένα μοντέλο που ονομάζεται EQG και, το 2025, η εταιρεία θα λανσάρει την επόμενη γενιά της πλατφόρμας MB.AE, καθώς θα στρέφεται προς την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!