Στα πλάνα σπορ έκδοση GTX για το Volkswagen ID. Life

Το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 και η αποκλειστική εικόνα δίνει μία πρώτη γεύση της εμφάνισής του

Στα πλάνα σπορ έκδοση GTX για το Volkswagen ID. Life

Το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 και η αποκλειστική εικόνα δίνει μία πρώτη γεύση της εμφάνισής του

Σύντομα μετά το λανσάρισμα του Volkswagen ID. Life θα ακολουθήσει η έκδοση επιδόσεων GTX, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της μάρκας, Klaus Zellmer.

Το ID. Life GTX αναμένεται να κυκλοφορήσει λίγο μετά την έκδοση παραγωγής του μικρού ηλεκτρικού crossover της Volkswagen το 2025. Θα φέρει περισσότερη ισχύ και πιο δυναμικό στήσιμο, καθώς και αισθητικές αναβαθμίσεις. Η αποκλειστική εικόνα προαναγγέλλει το πώς θα δείχνει.

Ο Zellmer δήλωσε στο Auto Express κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Μονάχου ότι το όνομα GTX θα συνδεθεί με κάθε μοντέλο της οικογένειας ID. «Το GTX, μακροπρόθεσμα, είναι κάτι που θέλουμε να δούμε σε κάθε μοντέλο. Οπότε θέλουμε να το έχουμε στη γκάμα μας και όσον αφορά το ID. Life».

Το συγκεκριμένο πλάνο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της νέας δομής που θα υιοθετήσει η Volkswagen για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα. Η βασική ιδέα είναι αντί για την παροχή από το εργοστάσιο αυτοκινήτων με διαφορετικές προδιαγραφές, η γκάμα θα έχει κοινά στοιχεία, με τους πελάτες να αγοράζουν το «βασικό» αυτοκίνητο και να ενεργοποιούν επιλογές μέσω εξ αποστάσεως αναβάθμισης του λογισμικού (over-the-air software).

Έτσι κάθε μοντέλο θα γίνει πιο απλό στη διαδικασία παραγωγής του, περιορίζοντας τα σχετικά κόστη. Και με τους ηλεκτροκινητήρες, οι ψηφιακές δυνατότητες είναι πολύ περισσότερες. Η αναβάθμιση του λογισμικού θα μπορεί μελλοντικά να «ξεκλειδώνει» επιπλέον ισχύ για το ηλεκτρικό μοτέρ, όπως και περισσότερη αυτονομία από την μπαταρία. Μία στρατηγική που πιθανόν θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εκδόσεων GTX σε ορισμένες αγορές.

Παραμένει πάντως άγνωστο αν το σύστημα κίνησης του ID. Life παραγωγής θα είναι επαρκές για να επιτευχθεί το απαιτούμενο επίπεδο επιδόσεων της έκδοσης GTX απλά και μόνο με την αναβάθμιση του λογισμικού.

O Zellmer δήλωσε σχετικά: «Πρέπει να δούμε αν η τεχνολογία της μπαταρίας θα είναι σε θέση να ικανοποιήσει την… υπόσχεση επιδόσεων του GTX. Αν ναι, τότε θα αρκούν οι αρχικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης. Αν όχι, τότε θα πρέπει να τοποθετήσουμε μεγαλύτερη μπαταρία και διαφορετικό ηλεκτρικό μοτέρ».

Οι ρυθμίσεις του ηλεκτροκινητήρα και οι αναβαθμίσεις του λογισμικού είναι πιθανόν να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά του ID. Life GTX, με τα συστήματα torque vectoring και active torque split να χαρίζουν δυναμικό χαρακτήρα, όπως συμβαίνουν με τα ήδη διαθέσιμα ID.4 GTX και ID.5 GTX. Την εμφάνισή του θα κάνει και το ενσωματωμένο σύστημα ευστάθειας Vehicle Dynamics Manager.

Στην πρωτότυπη έκδοση, το ID. Life έχει ισχύ 230 ίππων, κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτονομία 400 χλμ. Στην σπορ έκδοση GTX, η αυτονομία λογικά θα είναι χαμηλότερη.

Η Volkswagen στοχεύει σε αρχική τιμή για το ID. Life κάτω από τα 20.000 ευρώ, όμως η έκδοση GTX θα είναι αρκετά ακριβότερη, πλησιάζοντας τις 30.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!