Abt XGT: Ένα αγωνιστικό Audi R8 για το δρόμο

Η Abt Sportsline, γερμανική αγωνιστική ομάδα του DTM (και όχι μόνο) έφτασε το supercar Audi R8 στα άκρα.

Abt XGT: Ένα αγωνιστικό Audi R8 για το δρόμο

Η Abt Sportsline, γερμανική αγωνιστική ομάδα του DTM (και όχι μόνο) έφτασε το supercar Audi R8 στα άκρα.

Το Audi R8 δεν υπάρχει πια. Το supercar σταμάτησε να παράγεται νωρίτερα φέτος, με την περιορισμένη έκδοση GT να λειτουργεί ως ένα κύκνειο άσμα υψηλών επιδόσεων. Αλλά η ιστορία του R8 δεν έχει τελειώσει ακόμα, η Abt Sportsline του έδωσε ξανά ζωή, λανσάροντας το Abt XGT εμπνευσμένο από την κατηγορία αγώνων GT2.

Αποτελεί ίσως την πιο ακραία εκδοχή του Audi R8 όλων των εποχών. Οι πινακίδες δείχνουν ότι πρόκειται πράγματι για αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας, παρά το σχεδόν πανομοιότυπο εξωτερικό αμάξωμα με το αγωνιστικό R8 LMS GT2 αντοχής που κέρδισε στις 24 Ώρες του Nurburgring, το ADAC GT Masters και τις 24 Ώρες του Spa.

Οι αριθμοί παραγωγής θα είναι περιορισμένοι, θα κατασκευαστούν μόλις 99 μονάδες με την καθεμία να κοστίζει 598.000 ευρώ. Το εξωτερικό της XGT είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Είναι φαρδύτερο και μακρύτερο, με μεγαλύτερους θόλους τροχών που φιλοξενούν ειδικές σφυρήλατες ζάντες με κεντρικό μπουλόνι, τυλιγμένες με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R και αναθεωρημένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

Υπάρχει σημαντικός αεροδυναμικός ανασχεδιασμός σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, με εμπρός προφυλακτήρες, splitter, επεκτάσεις στις πλευρικές ποδιές, έναν μεγάλο διαχύτη και, φυσικά, την τεράστια πίσω αεροτομή. Το εσωτερικό του Abt XGT αποτελείται ουσιαστικά από ό,τι θα βρίσκατε στο εσωτερικό του R8 LMS GT2 με μερικές ανέσεις και λειτουργίες που το καθιστούν νόμιμο για το δρόμο.

Πράγματα όπως το σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμου διατηρήθηκαν από το αυτοκίνητο δρόμου για να διευκολυνθεί η χρηστικότητα και τροποποιήθηκε ο πίνακας οργάνων για χρήση στο δρόμο, ενώ προστέθηκε χειρόφρενο, κεντρικό κλείδωμα και ακόμη και κάμερα οπισθοπορείας για να διευκολυνθεί η χρήση του. Οι εξωτερικοί καθρέπτες λειτουργούν πλέον ηλεκτρικά και υπάρχει κλιματισμός και φλας. Το στάνταρ R8 με κίνηση στους πίσω τροχούς ζύγιζε 1.570 κιλά, αλλά το XGT σταματά τη ζυγαριά στα 1.400 κιλά.

Σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρους υπάρχει και μια αύξηση της ισχύος. Το XGT χρησιμοποιεί το γνωστό ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων, αλλά με 640 ίππους σε αντίθεση με τους 620 ίππους του R8 GT. Αυτή η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων στους πίσω τροχούς και η αναθεωρημένη διπλά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια εξελίχθηκε σε συνεργασία με τους οδηγούς του DTM Kelvin van der Linde και Ricardo Feller.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!